Христина

Бренд-менеджер, 40 000 грн

Розглядає посади: Бренд-менеджер, Керівник відділу контенту, Маркетолог, SMM-керівник
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 24 роки
Місто проживання: Одеса
Готовий працювати: Дистанційно, Одеса
Розглядає посади:
Бренд-менеджер, Керівник відділу контенту, Маркетолог, SMM-керівник
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бренд-менеджер

з 05.2024 по 07.2025 (1 рік 3 місяці)
Mirs, Одеса (Роздрібна торгівля)

Повна маркетингова підтримка (онлайн та офлайн).

Розробка та реалізація PR-кампаній, спрямованих на зміцнення іміджу бренду і підвищення його впізнаваності.
Організація заходів: презентації, колаборації, партнерські активності, акції. Співпраця з медіа та інфлюенсерами для висвітлення бренду в соціальних мережах і традиційних медіа.
Формування Viber-розсилок для залучення клієнтів.
Організація корпоративних та публічних подій, спрямованих на лояльність клієнтів та партнерів.
Планування та впровадження трейд-маркетингових ініціатив, зокрема акцій, програм лояльності та розміщення POSM-матеріалів. Оформлення вітрин, сезонних експозицій і акцентних зон у магазинах. Координація з підрядниками для виробництва POSM-матеріалів, брендованого оформлення та іншого промо-контенту.
Розробка промо-кампаній з урахуванням потреб різних категорій клієнтів.
Аналіз ефективності трейд-маркетингових активностей, внесення рекомендацій для покращення.
Постановка задач команді, контроль виконання та аналіз результатів. Організація фото- та відеозйомок для PR- і маркетингових кампаній. Створення технічних завдань для дизайну та контенту.
Генерація ідей для рекламних і PR-кампаній, співпраця з digital-відділом для їх реалізації.
Формування звітів щодо результатів PR- і трейд-активностей. Оцінка ефективності кампаній, розсилок, співпраці з блогерами та інших ініціатив.
Контроль фінансової звітності, заведення рахунків і підписання договорів. Використання Jira для управління проєктами та Navision для операцій із рахунками.
Аналіз ринку та поведінки споживачів
Управління бюджетом на маркетинг

Маркетолог/ SMM-менеджер

з 05.2022 по 05.2024 (2 роки)
Autogroup, Одеса (Автобізнес та автосервіс)

Організація та відповідальність за усю діяльність SMM у компанії, а саме:

Відповідальність за PR групи компаній, написаня прес-релізів, зв’язок з ЗМІ, робота над іміджем бренду Autogroup.
Ведення 13 проєктів у соц. мережах - від ідеї до публікації згідно брендбуку брендів групи компаній (Іnstagram, Facebook, Telegram). А саме: KIA, CITROEN, MITSUBISHI, RENAULT(3 сторінки), HYUNDAI, SKODA, MG, FORD, NISSAN, направлення автомобілей з пробігом та спільна сторінки групи компаній AUTOGROUP.
Аналіз ЦА;
Звітність про ефективність роботи відділу smm;
Написання тексту для публікацій та створення сценарію для відео;
Зв`язок з імпортером, відповідність політиці кожної автомобільної марки згідно брендбуку;
Відповідь на коментарі та повідомлення усіх соц. мереж, консультація;
Організація та координація фото- та відеозйомок для створення контенту з контент-менеджером, фотографом та дизайнером;
Розробка та впровадження стратегій розвитку соціальних мереж згідно спільній маркетинговій стратегії;
Складання контент-плану;
Співпраця з діджитал спеціалістами для досягнення ефективності;
Створення унікальних слоганів, назв та рекламних кампаній, акцій для впізнаваємості та диференціації бренду на ринку;
Ведення корпоративної сторінки для працівників групи компаній та створення щомісячного дайджесту для працівників.

Журналіст

з 01.2021 по 06.2021 (6 місяців)
Думская ТВ, Одеса (ЗМІ, медіа)

Пошук інфоприводів;
Написання тексту у різних жанрах - від звичайної замітки до статті;
Запис кореспонденцій та інтерв'ю;
Начитка тексту для озвучування новин.

SMM-менеджер

з 06.2019 по 07.2020 (1 рік 2 місяці)
Margot Lux, Одеса (Роздрібна торгівля)

SMM-менеджер бренду білизни Margot Lux 2019-2020

Консультація та відповідь на повідомлення англійською мовою; influence-маркетинг: Комунікація з лідерами думок для рекламування продукту на ринку США; Аналітика результатів.
Просування в instagram.
Організація зйомок товару в Одесі; Написання тексту для публікацій та сайту.

Освіта

Одеський Національний Університет ім. І.І. Мечникова

Журналістики, реклами та видавничої справи, Одеса
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Laba, бренд-менеджмент

12.2024-03.2025
Сертифікат

Laba, стратегічний маркетинг

два місяці, 2024, корпоративне навчання, надавалося компанією

Hillel School, Social Media Marketing

2022, два місяці, корпоративне навчання, надавалося компанією

Знання і навички

  • Висока працездатність
  • Креативність
  • Розробка контент-плану
  • Ведення соціальних мереж
  • Canva
  • Зйомка stories
  • Facebook Ads Manager
  • Adobe Lightroom
  • Комунікабельність
  • Створення Reels
  • Уміння аналізувати
  • Саморозвиток
  • Копірайтинг
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Відкрита до нового, уважна до деталей і люблю, коли в роботі є місце креативу. Ціную динамічність та рух, як у житті, так і у роботі!

Для мене важливі чітка комунікація, відповідальність, відкритість і повага до спільної мети. Фокус на зміст і аналітику, завжди маю розуміння, з якою ціллю роблю кожну дію. Поєдную стратегічне мислення з креативним підходом, ціную чіткість і увагу до деталей.

Мотивує розвиток і можливість робити комунікацію більш людяною. Вітаю у своєму резюме!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: