• PRO

Олександр

3D artist

Вид зайнятості:
повна
Вік:
47 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

3D artist

з 04.2024 по 02.2025 (10 місяців)
Moon Active, Дистанційно (IT)

Як 3D Artist у Moon Active я створював 3D-моделі ігрових об'єктів. До моїх обов’язків входило виготовлення повного циклу ігрових об'єктів від аналізу та покращення ескізів до перевірки створеного у Unity рушії.

3D artist

з 07.2019 по 02.2024 (4 роки 7 місяців)
Plarium, Одеса (IT)

Створення 3D-моделей ігрових об'єктів, навколишнього середовища, ігрових персонажів, UV-розгортки для текстурування та ручного малювання. Налаштування 3D-рендерінгу та пост-обробки, пози та композиції для банерів.

Lead Instructor, 3D Generalist

з 08.2012 по 07.2019 (6 років 11 місяців)
Шаг, компьютерная академия (Одесса), Одеса (Освіта, наука)

Викладання комп'ютерної графіки та дизайну. Розробка навчальних програм і навчальних матеріалів. Організація освітніх заходів та майстер-класів.

Архитектор, 3D Generalist

з 09.2002 по 03.2013 (10 років 6 місяців)
архітектурне бюро Миколи Чепелева, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Розробка архітектурних креслень. Створення 3D моделей екстер'єру та інтер'єру, візуалізація. Ведення технічної документації.

Освіта

Одеська Державна Академія Будівництва та Архітектури

Архітектура, архитектор, Одеса
Незакінчена вища, з 1998 по 2004 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Stylized Character Arts for Games

8 тижнів
Сертифікат

Знання і навички

  • Blender
  • Autodesk 3ds Max
  • Adobe Substance 3D Painter
  • ZBrush
  • Adobe Photoshop
  • Marmoset Toolbag
  • Моделювання
  • Текстурування
  • Візуалізація
  • UV розгортка
  • Unreal Engine
  • Unity
  • Autodesk Maya
  • AutoCAD
  • Corona Renderer
  • Adobe Illustrator
  • Cinema 4D

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вище середнього

Додаткова інформація

Висококваліфікований 3D-художник з понад 5-річним досвідом роботи в ігровій індустрії, що спеціалізується на створенні ігрових об'єктів, елементів середовища, моделюванні персонажів, цифрової скульптури, UV-розгортці та текстуруванні, з сильним акцентом на оптимізацію та ефективність. Довів здатність створювати високоякісні ресурси у стислі терміни та ефективно співпрацювати в команді. Має міцний, більш ніж 15-річний, досвід в архітектурному проектуванні, що забезпечує унікальний погляд на форму, композицію та просторове уявлення. Прагне використовувати свій досвід для створення захопливих та візуально приголомшливих ігрових світів.

https://www.artstation.com/oles_kahal

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: