• Файл

Віктор

Керівник виробництва

Розглядає посади:
Керівник виробництва, Начальник відділу логістики, Керівник з розвитку
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Керівник на підприємстві, напрямок – будівництво, логістика, постачання

Мененко Віктор Михайлович
Дата народження: 1.04.1963р.
Тип роботи: Ненормований робочий день
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Стаж роботи: 32 рік, з них 21 років на керівних позиціях
Спеціалізація. Експертні знання у сфері будівництва, логістики та постачання. Управління підприємствами та проєктами.

Управлінські здібності, комунікабельність. Уміння ефективно розв'язувати поставлені завдання та оперативно приймати рішення. Управлінські якості: вміння підібрати персонал, створити і підтримувати в команді сприятливу атмосферу, організувати і спланувати роботу колективу. Уміння працювати як у команді, так і самостійно. Висока особиста відповідальність.

Професійний досвід:

З 9.2024 по теперішній час — керівник логістики та складу ТОВ “Книгарня ДЖОС” (стартап, м.Київ)

Сфера діяльності: e-commerce у книжковому сегменті. Продаж паперових, електронних та аудіокниг через вебсайт і мобільний застосунок.
Функціональні обов’язки:
• Проєктування та впровадження логістичної моделі e-commerce платформи з нуля.
• Організація процесів зберігання, пакування, обліку та видачі замовлень.
• Вибір і координація взаємодії з оператором фулфілменту Нова Пошта, підготовка до масштабування з поштовими операторами - НП, Укрпошта
• Створення системи документообігу та стандартів складських операцій.
• Формування специфікацій на пакувальні матеріали та контроль закупівель пакувальних коробок і додаткових матеріалів для комплектації замовлень
• Участь у налаштуванні складського модуля ERP-системи (Odoo).
• Контроль за збереженням товару, відвантаженням, поверненнями.
• Співпраця з відділом закупівель і контенту, щодо відображення залишків у каталозі.
• Підготовка звітів та участь у плануванні логістичного бюджету.
Досягнення:
• Впроваджено логістичну модель із термінами доставки до 48 годин по Україні.
• Підготовлено операційну схему для масштабування на нові канали доставки.
• Налагоджено систему обліку руху товару через інтеграцію з Odoo та фулфілментом.
• Розроблено операційний регламент для внутрішніх і зовнішніх логістичних процесів.
• Оптимізовано закупівлі тари з переходом на модель передоплата → відтермінування.

З 10.2022 по 03.2024 - Начальник Департаменту з операційної діяльності та логістики ТОВ «Якабу Рітейл»
Оперативне керівництво діяльності департаменту контроль за роботою складських комплексів та відділу логістики:
• визначає склад та структуру департаменту розподіляє обов’язки між працівниками;
• участь в розробці мотиваційних програм для підвищення якості та продуктивності праці;
• об'єктивно оцінює показники роботи співробітників;
• контроль дотримання трудової та виконавчої дисципліни, дотримання графіків виходу на роботу
Оптимізація поточних бізнес процесів складських комплексів та логістичних процесів.
Організація та контроль виконання вимог Закону України «Про охорону праці», Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки України. Призначений відповідальною особою.
Контроль за службами безпеки по охороні складських комплексів, відеонаглядом та сигналізацією магазину, офісу.
Щоденна комунікація та контроль співпраці та безперебійної роботи з почтовими службами (НП, Укрпошта, МЕЕТ експрес) стосовно доставки замовлень та товарів підприємства по території України.
Планування та контроль процесів переміщення (постачання) ресурсів (ТМЦ), вантажів та товару між складськими комплексами, магазином та офісом підприємства, тощо.
Організація найму транспорту з перевезень великогабариту по Україні. Забезпечення підписання договорів на перевезення, транспортно-експедиційний та інше обслуговування, пов’язане з транспортуванням вантажів.
Оптимізація та зменшення собівартість (с / в) доставки 1 замовлення.
Аудит і оптимізація спільних БП (автоматизація, впровадження системи обліку та перевірки розрахунку тарифів / обсягу послуг, що надаються, контроль якості).
Складання логістичних прогнозів і планів.
Розрахунок витрати на логістику, розробка бюджету на логістику та участь у забезпеченні його дотримання.

Кур'єрська служба:
Аудит і оптимізація бізнес процесів власної кур'єрської служби (впровадження ТМС системи, контроль своєчасності доставки, якості обслуговування, витрати бензину, системного навчання кур'єрів, брендована форма, інше).
Участь у розробці стратегії роботи кур'єрської служби.

08.2016 по 10.2022 Заступник Директора (помічник засновника підприємства)
ТОВ «ТК Мушкетер и К»

- Участь у плануванні, організації, постачанні та контролі ремонтних і експлуатаційних заходів на виробництві
- Організація і проведення робіт з постачання підприємства необхідними матеріалами, запчастинами, обладнанням тощо
- Організація і керівництво роботою автомобільної та спеціальної техніки підприємства
- Управління господарською діяльністю підприємства

З 2012 по 2013 - Директор
ТОВ «Глобал Центр», м. Днепр

- Організація роботи філії
- Організація дилерської мережі
- Планування і контроль фінансових планів філії
- Планування бюджету
- Розробка та координація впровадження заходів, спрямованих на підвищення ефективності діяльності та поліпшення економічних показників філії

З 2005 по 2011 - Заступник Директора
ЧП "ЕКСІМ - ТЕКСТИЛЬ"

Керівництво напрямком адміністративно-господарського забезпечення
• Організація і контроль процесу бюджетування
• Організація процесу забезпечення (газ, електроенергія, водопостачання)
• Управління персоналом
Відповідальний за розвиток
• Курування робіт з реконструкції та нового будівництва
• Планування бюджетів об'єктів
• Проєктні роботи, кошториси, введення в експлуатацію
2006 р. офіс Дніпропетровськ, вул. Космічна 51 (2 700 м. кв.) та логістичні склади (6 000 м. кв.)
2008 р. логістичний комплекс у Київській області с. Проліски
2010 р. Торгово-офісний комплекс у м. Донецьк, Київський проспект 65
Відповідальний за напрямок охорони
Забезпечення охорони інфраструктури компанії

З 2006 по 2008 - Директор фірми
ТОВ "ЯГУАР" СТГ

З 1999 по 2005 - ТГ "МАЙСТЕР"
Керівник оптового відділу
Керівник відділу продажів
Керівник складської переробки

З 1998 по 1999 - Ген. Підрядник McDonalds Ген. Підрядник "Слав-Інвест"
Куратор будівництва в м. Дніпропетровськ

З 1991 по 1997 - ТОВ "ІНГРА" (Хорватія, м. Загреб)
Навчання інжинірингу
Куратор будівництва з нуля під ключ м. Дніпропетровськ, КДЦ ДНЕПРОПРЕСС

Рекомендації додаються по запиту
Додаткова інформація: знання програм 1С, водій категорії А, В, С, Д

Заробітна плата: від 60 тис. грн.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: