- Файл
Дарія
Помічник керівника
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10461433/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Зацікавленість у повній або частковій зайнятості.
Характеристики: надійна, працьовита, швидко навчаюсь і адаптуюсь до
змін, можу працювати в режимі багатозадачності, вміння працювати в
команді.
Інформація про себе:
П. І. Б.: Плигавко Дарія Олександрівна
Дата народження: 24.10.1982
Контактний телефон: [
Адреса електронної пошти: [
Родинний стан: одружена, 2 дітей
Освіта:
ВУЗ: Тернопільська Академія народного господарства (1999-2004).
Спеціальність: банківська справа, магістр.
Навички й інтереси:
Навички: ПК - Windows, MS Office, MS Internet Explorer, PowerPoint, Canva.
Мови: українська, російська, англійська (рівень А1).
Хобі та захоплення: читання, в’язання.
Досвід роботи:
01.11.2004 р. - 01.05.2006 р. - АКБ “Аркада”. Посада - менеджер по роботі з
клієнтами Відділу вибору об’єктів інвестування.
Обов'язки:
Первинна консультація клієнтів, допомога у виборі об’єкту інвестування
Підготовка документів до підписання договору купівлі об’єкту інвестування
01.05.2006 р. - 15.01.2007 р. - АКБ “Аркада”. Посада - діловод канцелярії Відділу
персоналу і загальних питань.
Обов'язки:
Прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її у структурні підрозділи
Передача документів на виконання відповідно до резолюцій
Ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів,здійснення
контролю за їх виконанням
Облік отриманої і відправленої кореспонденції, її систематизація та зберігання
документів поточного архіву
Відправка відповідної документації адресатам
15.01.2007 р. – 22.05.2007 р. - АКБ “Аркада”. Посада - менеджер сектору з підбору,
забезпечення і використання персоналу Відділу персоналу і загальних питань.
Обов'язки:
Робота з персоналом з питань найму, звільнення та переводу
Проведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток
Складання встановленої звітності з обліку особистого складу та роботи з персоналом
Робота з документацією
15.11.2005 р. – 01.08.2014 р. – ООО “Міжнародна медична група”. Посада –
менеджер з продажу.
Обов’язки:
Консультація клієнтів, надання інформації про продукцію, допомога у виборі косметики
(працювала з брендом професійної косметики Algologie)
Комунікація з керівниками представництв у регіонах
Обробка замовлень, їх пакування та відправлення
Контроль строків придатності косметики
Проведення інвентаризації
Проведення майстер-класів для косметологів, участь у виставках
Квітень 2016 р. – липень 2017 р. - адміністратор стоматологічної клініки
Обов’язки:
Консультація клієнтів, їх запис до спеціалістів клініки
Контроль надходження платежів за надані послуги
Ведення облікової документації
Жовтень 2020 р. – лютий 2022 р. - особистий асистент HR-спеціаліста (працювала
віддалено)
Обов’язки:
Збір і систематизація інформації
Запис клієнтів на консультацію
Допомога у веденні соціальних мереж (Телеграм, Інстаграм)
Планування робочого дня керівника
Створення презентацій
Схожі кандидати
-
Асистент керівника
28000 грн, Дистанційно, Київ -
Асистент керівника
Дистанційно -
Офіс-менеджер
Дистанційно, Інші країни -
Помічник керівника
35000 грн, Дистанційно -
Помічник керівника
25000 грн, Дистанційно, Тернопіль -
Personal assistant
Дистанційно, Інші країни