• Файл

Дарія

Помічник керівника

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Зацікавленість у повній або частковій зайнятості.
Характеристики: надійна, працьовита, швидко навчаюсь і адаптуюсь до
змін, можу працювати в режимі багатозадачності, вміння працювати в
команді.

Інформація про себе:

П. І. Б.: Плигавко Дарія Олександрівна
Дата народження: 24.10.1982
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса електронної пошти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Родинний стан: одружена, 2 дітей

Освіта:

ВУЗ: Тернопільська Академія народного господарства (1999-2004).
Спеціальність: банківська справа, магістр.

Навички й інтереси:

Навички: ПК - Windows, MS Office, MS Internet Explorer, PowerPoint, Canva.
Мови: українська, російська, англійська (рівень А1).
Хобі та захоплення: читання, в’язання.

Досвід роботи:

01.11.2004 р. - 01.05.2006 р. - АКБ “Аркада”. Посада - менеджер по роботі з
клієнтами Відділу вибору об’єктів інвестування.

Обов'язки:

Первинна консультація клієнтів, допомога у виборі об’єкту інвестування
Підготовка документів до підписання договору купівлі об’єкту інвестування

01.05.2006 р. - 15.01.2007 р. - АКБ “Аркада”. Посада - діловод канцелярії Відділу
персоналу і загальних питань.

Обов'язки:

Прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її у структурні підрозділи
Передача документів на виконання відповідно до резолюцій
Ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів,здійснення
контролю за їх виконанням
Облік отриманої і відправленої кореспонденції, її систематизація та зберігання
документів поточного архіву
Відправка відповідної документації адресатам

15.01.2007 р. – 22.05.2007 р. - АКБ “Аркада”. Посада - менеджер сектору з підбору,
забезпечення і використання персоналу Відділу персоналу і загальних питань.

Обов'язки:

Робота з персоналом з питань найму, звільнення та переводу
Проведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток
Складання встановленої звітності з обліку особистого складу та роботи з персоналом
Робота з документацією

15.11.2005 р. – 01.08.2014 р. – ООО “Міжнародна медична група”. Посада –
менеджер з продажу.

Обов’язки:

Консультація клієнтів, надання інформації про продукцію, допомога у виборі косметики
(працювала з брендом професійної косметики Algologie)
Комунікація з керівниками представництв у регіонах
Обробка замовлень, їх пакування та відправлення
Контроль строків придатності косметики
Проведення інвентаризації
Проведення майстер-класів для косметологів, участь у виставках

Квітень 2016 р. – липень 2017 р. - адміністратор стоматологічної клініки

Обов’язки:
Консультація клієнтів, їх запис до спеціалістів клініки
Контроль надходження платежів за надані послуги
Ведення облікової документації

Жовтень 2020 р. – лютий 2022 р. - особистий асистент HR-спеціаліста (працювала
віддалено)

Обов’язки:
Збір і систематизація інформації
Запис клієнтів на консультацію
Допомога у веденні соціальних мереж (Телеграм, Інстаграм)
Планування робочого дня керівника
Створення презентацій

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: