Резюме від 1 квітня 2024 Файл

Світлана

Ведення обліку фінансових операцій ФОП

Вік:
47 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Медякова Світлана Сергіївна
Дата народження: 17.05.1977
Адреса проживання: Одесса, смт Авангард
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: супровід та ведення обліку ФОП.

Професійні навички:
Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel; 1С:Бухгалтерія 7, 8.2, 8.3,
ЛІГА:ЗАКОН, M.E.Dok, «СДО», «АІС місцеві бюджети», «KBS Облік
бюджетної організації», навички роботы з Інтернет (Internet Explorer, Opera) та
електронною поштою.

Досвід роботы:
- 5 років супровід ФОП дистанційно,
- лютий 2021р. по лютий 2024р. – головний бухгалтер Відділу капітального
будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна
Авангардівської селищної ради, в підкорядкуванні 1 бухгалтер.
Функціональні обов’язки:
Ведення відділу з моменту відкриття (лютий 2021р.), бюджетний та
бухгалтерський облік відділу, нарахування заробітної плати, проведення
платежів та всієї бюджетної, фінансової звітності в «СДО», «АІС местные
бюджеты», звіти в пенсійний фонд та статистичні звіти в «МеDOC», ведення
бухгалтерської програми «KBS Облік бюджетної організації», ведення
бюджетного обліку в розрізі програм, кошториси, паспорти бюджетних
програм.
- червень 2019 по лютий 2021р. – спеціаліст в Авангардівській селищній раді
(орган місцевого самоуправління).
Функціональні обов’язки:
Облік договорів, проведення всіх платежів через казначейську систему СДО,
ведення контрагентів, МО№2,3.
- лютий 2018р. по червень 2019р. - бухгалтер ТОВ «Промтоварний ринок»,
надання торгових місць та послуг, м.Одеса.
Функціональні обов’язки:
Робота з підрядними організаціями – капітальне будівництво, виконання робіт з
капітального ремонту, облік основних засобів в розрізі капітальних та поточних
ремонтів, послуги, облік та списання запчастин, ПММ (автопарк 100 одиниць),
мобільний зв’язок, ведення ПН, формування статистичної звітності.
- квітень 2006р. по січень 2018р. – бухгалтер з матеріального обліку, ТОВ
«Промтоварний ринок», надання торгових місць та послуг, м.Одеса.
Функціональні обов’язки:
облік та ведення ОЗ – оприбуткування, списання, модернізація, поточний
ремонт, НМА, облік та списанні матеріалів, складський облік, робота з
контрагентами, виконані роботи та послуги, веденння податкових накладних
(ПК). Також навички ведення кліент-банка, кассові операції. Ведення
бухгалтерського обліку по 10, 12, 13, 15, 20, 26, 63, 30, 31, 74, 92, 94, 97
рахункам.
- квітень 1999р. – квітень 2006р. – менеджер з матеріального обліку, ТОВ
«Промтоварний ринок», надання торгових місць та послуг, м.Одеса.
Функціональні обов’язки:
Ведення складського обліку, работа з постачальниками, облік ПММ
(надходження, списання).

Освіта:
- 1994р. – 1999р. Одеський державний екологічний університет (ОДЕУ),
"Менеджмент організацій", економіст-менеджет, червоний диплом.
- 2002р. – 2006р. Одеський державний екологічний університет (ОДЕУ),
"Гідрометеорологія", інженер-гідролог.

Особисті якості: комунікабельність, аналітичне мислення, вміння швидко
орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке
навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість та прагнення до
професійного зростання, середній рівень англійської мови.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії