Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10462946/
Менеджер з розвитку
- Розглядає посади:
- Менеджер з розвитку, Менеджер з розвитку території
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Марченко Зінаїда Ігорівна
м. Дніпро
Дата народжения: 13.05.1983р
Сімейний стан: одружена, 2 дітей
Тел. [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. адрес: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: посада територіального менеджера, менеджера з розвитку, начальника відділу,
директора філії.
Освіта:
1998-2002 Педагогічний коледж ДНУ
Спеціальність: Вчитель початкових класів та англійської мови в молодших класах
2002-2005 Бердянський державний педагогічний університет
Спеціальність: Філолог. Викладач української та російської мови, зарубіжної та
української літератури.
Додаткова освіта, тренінги та курси
2008 Міжнародний інститут бізнеса. Транспортне забезпечення логістичної системи
підприємства.
2010 Тренінговий центр KIMO consulting. Транспортна логістика: стратегія організації
та практичні інструменти
2012 Треніннговий центр Trade master. Транспортна логістика.
2012 Міжнародний інститут бізнеса Логістика інтернет-магазина
2013 Компьютерна академія «ШАГ», Поглиблене вивчення MS Excel 2010
2014 Річний курс по управлінню персоналом в корпоративному університеті «Нова
пошта»
2019 Піврічний курс по управлінню персоналом «Middle manager» сертифікат по
закінченню курсів успішний керівник «Middle manager»
2020 Курс по вивченню «Lean» культури в інституті «Lean» бережливе виробництво
«жовтий пояс»
2022 Курс по вивченню «Lean» культури в інституті «Lean» бережливе виробництво
«рожевий пояс»
2023 Курс тренінгів «Проведення успішних бізнес переговорів»
Досвід роботи:
З 01.06.2021 - територіальний менеджер з розвитку національної мережі м. Дніпро
ТОВ «Нова Пошта»
Посадові обов’язки:
- підбір локацій для відкриття відділень;
- відкриття, переїзд відділень під ключ;
- проведення аналіза мережі відділень (відповідність стандарту, продуктивності,
собівартості, рентабельності);
- внесення існуючих і нових локацій на карту покриття з розгорнунтим аналізом;
- складання чек-листів нових локацій;
- проведення чек-листів поточних локацій;
- заключення договорів с орендодавцями, підрядними организаціями;
- проведення переговорів з обслуговуючими службами та підрядними организаціями;
- взаємодія з державними органами (благоустрій, виконком, міська адміністрація);
- оцінка локацій по тепловій і торгівельній карті;
- контроль проведення капітальних і поточних ремонтів під ключ (від розрахунку
кошториса підрядником з аналізом кошториса до приймання робіт по акту приймання
передачі и акту дефектовки);
- складання і захист презентацій по новим об’єктам
- складання плану розвитку на рік
- складання звітів по виконаній роботі
01.02.2018-31.05.2021 - територіальний менеджер мережі відділень м. Дніпро ТОВ
«Нова пошта»
Посадові обов’язки:
- Управлінння персоналом, в прямому підпорядкуванні 20 керівників відділень, не в
прямому підпорядкуванні 152 лінійніх співробітників; звільнення, прийом на роботу;
- Проведення зборів, нарад;
- Планування, затвердження графіків виходу співробітників, графіків відпусток
- Проведення навчання персоналу
- Проведення інвентаризацій
- Розвиток мережі: відкриття, переїзд, зачинення відділення, що передбачає пошук
локації, погодження ремонту, організація середовища згідно стандарту, наповнення
клієнтопотоком
- Контроль стану зовнішнього вигляду відділення: проведення поточних ремонтів,
маркетинг, комфорт співробітників
- Контроль виконання підлеглими стандартів і правил компанії
- Контроль та виконання ключових показників якості, сервісу, ефективності і
собівартості
- Введення нового продукту, навчання персоналу і контроль виконання
- Дотримання правил корпоративної культурі и етики згідно корпоративного кодексу
- Проведення переговорів з підрядними організаціями, орендодавцями
- Проведення переговорів і взаємодія з представниками контролюючих органів
держави
- Контроль виконання проєкту «Екологія»
- Обробка скарг і претензій ТОП и ВІП клієнтів, проведення переговорів по
покращення якості сервісу, створення комфортних умов для клієнта
- Перевірка рівня знань своїх підлеглих, оцінка на відповідність посаді
- Підбір персоналу, проведення співбесід, формування кадрового резерву
- Організація і контроль дотримання правил охорони праці і пожежної безпеки у
відділеннях
- Вирішення форс-мажорних ситуацій по організації роботи відділень
- 06.2013 - 31.01.2018 – керівник вантажного відділення ТОВ «Нова Пошта»
- організація роботи ввіреного підрозділу:
- складання графиків виходу персонала, графіків відпусток,
- належний вигляд і організація внутрішньої середи підрозділу
- безперебійна робота відділення, забезпечення необхідними ТМЦ, спецодягом,
комфорт співробітників, дотримання чистоти і належного вигляду відділення,
дотримання правил охорони праці і пожежної безпеки
- бережливе відношення і зберігання основних засобів, материально відповідальна
особа
- навчання персонала, контроль рівня знань персонала,
- взаємодія з контролюючими органами при перевірці підрозділу
- робота з клієнтами в залі: обслуговування, консультація, вирішення конфліктних
ситуацій, претензій
- виконання показників компанії: сервіс, якість, ефективність, собівартість
- дотримання правил корпоративної культури и етики, згідно корпоративного
кодексу
- збір і відправка вторинної сировини
10.2006– 05.2013 ТОВ «Мобілочка» Менеджер з логістики.
Посадові обов’язки:
● Організація доставки дистрибьюторского підрозділу, доставки товару в роздрібну
мережу, транспортне обслуговування інтернет магазину;
● Організація обслуговування автотранспорту і контроль затрат на власний автопарк
компанії
● Фрахт автотранспорту (по всій Україні)
● Контроль роботи логістичних операторів, аналіз тарифів перевізників, підготовка
контрактів на логістичне обслуговування
● Контроль строків перевозки і вчасно передання вантажів отримувачами, контроль
строків прийому товару магазинами мережі
● Контроль виконання стандартів доставки логістичними операторами і власним
транспортом,
● Облік витрат ГММ по власномуу автопарку,
● Перевірка рахунків логістичних операторів і управління витратами на доставку
● Контроль строків доставки товару кінцевому покупцю зі складів логістичних
операторів
● Організація зворотньої логістики інтернет-магазину
Досягнення:
● Утримання долі витрат на доставку нижче нормового показника
● Виконання показника «% своєчасної доставки» по всій Україні на рівні не нижче 98%
● Вантажообіг товару на транзитних складах при постачанні роздрібної мережі (по всій
Україні) – не більше 2 днів
● Середній час від відправки товару клієнту інтернет-магазину до зачислення коштів на
рахунок компанії – не більше 6 днів
10.2004 – 10.2006 ТОВ «Астел», ТОВ «Мобілочка» Менеджер по адміністративним
питанням, інспектор відділу кадрів
Посадові обов’язки:
● Організація роботи офісу;
● Ведення кадрового обліку;
● Ведення документообігу;
● Прийом претензій від клієнтів і кінцевого споживача
● Організація охрани праці, ведення інструктажів по техниці безпеки.
06.2003 – 10.2004 Автосалон АвтоЗАЗ. Офіс-менеджер
Посадові обов’язки:
● Ведення документообігу;
● Заключення договорів з клієнтами;
● Консультація клієнтів по придбанню автомобілей і страхуванню;
● Оформлення автомобілей в МРЭО
11.2001-06.2003 СШ №31 г. Дніпро, вчитель молодших класів
Особисті якості: чесність, комунікабельність, відповідальність, приймаю рішення і
несу відповідальність на результат, швидко навчаюсь, вмію організувати роботу
колективу, системний підхід, врівноважена навіть у критичних ситуаціях, ефективна,
незалежна, наявність авто, готовність до відряджень.
м. Дніпро
Дата народжения: 13.05.1983р
Сімейний стан: одружена, 2 дітей
Тел. [
Ел. адрес: [
Мета: посада територіального менеджера, менеджера з розвитку, начальника відділу,
директора філії.
Освіта:
1998-2002 Педагогічний коледж ДНУ
Спеціальність: Вчитель початкових класів та англійської мови в молодших класах
2002-2005 Бердянський державний педагогічний університет
Спеціальність: Філолог. Викладач української та російської мови, зарубіжної та
української літератури.
Додаткова освіта, тренінги та курси
2008 Міжнародний інститут бізнеса. Транспортне забезпечення логістичної системи
підприємства.
2010 Тренінговий центр KIMO consulting. Транспортна логістика: стратегія організації
та практичні інструменти
2012 Треніннговий центр Trade master. Транспортна логістика.
2012 Міжнародний інститут бізнеса Логістика інтернет-магазина
2013 Компьютерна академія «ШАГ», Поглиблене вивчення MS Excel 2010
2014 Річний курс по управлінню персоналом в корпоративному університеті «Нова
пошта»
2019 Піврічний курс по управлінню персоналом «Middle manager» сертифікат по
закінченню курсів успішний керівник «Middle manager»
2020 Курс по вивченню «Lean» культури в інституті «Lean» бережливе виробництво
«жовтий пояс»
2022 Курс по вивченню «Lean» культури в інституті «Lean» бережливе виробництво
«рожевий пояс»
2023 Курс тренінгів «Проведення успішних бізнес переговорів»
Досвід роботи:
З 01.06.2021 - територіальний менеджер з розвитку національної мережі м. Дніпро
ТОВ «Нова Пошта»
Посадові обов’язки:
- підбір локацій для відкриття відділень;
- відкриття, переїзд відділень під ключ;
- проведення аналіза мережі відділень (відповідність стандарту, продуктивності,
собівартості, рентабельності);
- внесення існуючих і нових локацій на карту покриття з розгорнунтим аналізом;
- складання чек-листів нових локацій;
- проведення чек-листів поточних локацій;
- заключення договорів с орендодавцями, підрядними организаціями;
- проведення переговорів з обслуговуючими службами та підрядними организаціями;
- взаємодія з державними органами (благоустрій, виконком, міська адміністрація);
- оцінка локацій по тепловій і торгівельній карті;
- контроль проведення капітальних і поточних ремонтів під ключ (від розрахунку
кошториса підрядником з аналізом кошториса до приймання робіт по акту приймання
передачі и акту дефектовки);
- складання і захист презентацій по новим об’єктам
- складання плану розвитку на рік
- складання звітів по виконаній роботі
01.02.2018-31.05.2021 - територіальний менеджер мережі відділень м. Дніпро ТОВ
«Нова пошта»
Посадові обов’язки:
- Управлінння персоналом, в прямому підпорядкуванні 20 керівників відділень, не в
прямому підпорядкуванні 152 лінійніх співробітників; звільнення, прийом на роботу;
- Проведення зборів, нарад;
- Планування, затвердження графіків виходу співробітників, графіків відпусток
- Проведення навчання персоналу
- Проведення інвентаризацій
- Розвиток мережі: відкриття, переїзд, зачинення відділення, що передбачає пошук
локації, погодження ремонту, організація середовища згідно стандарту, наповнення
клієнтопотоком
- Контроль стану зовнішнього вигляду відділення: проведення поточних ремонтів,
маркетинг, комфорт співробітників
- Контроль виконання підлеглими стандартів і правил компанії
- Контроль та виконання ключових показників якості, сервісу, ефективності і
собівартості
- Введення нового продукту, навчання персоналу і контроль виконання
- Дотримання правил корпоративної культурі и етики згідно корпоративного кодексу
- Проведення переговорів з підрядними організаціями, орендодавцями
- Проведення переговорів і взаємодія з представниками контролюючих органів
держави
- Контроль виконання проєкту «Екологія»
- Обробка скарг і претензій ТОП и ВІП клієнтів, проведення переговорів по
покращення якості сервісу, створення комфортних умов для клієнта
- Перевірка рівня знань своїх підлеглих, оцінка на відповідність посаді
- Підбір персоналу, проведення співбесід, формування кадрового резерву
- Організація і контроль дотримання правил охорони праці і пожежної безпеки у
відділеннях
- Вирішення форс-мажорних ситуацій по організації роботи відділень
- 06.2013 - 31.01.2018 – керівник вантажного відділення ТОВ «Нова Пошта»
- організація роботи ввіреного підрозділу:
- складання графиків виходу персонала, графіків відпусток,
- належний вигляд і організація внутрішньої середи підрозділу
- безперебійна робота відділення, забезпечення необхідними ТМЦ, спецодягом,
комфорт співробітників, дотримання чистоти і належного вигляду відділення,
дотримання правил охорони праці і пожежної безпеки
- бережливе відношення і зберігання основних засобів, материально відповідальна
особа
- навчання персонала, контроль рівня знань персонала,
- взаємодія з контролюючими органами при перевірці підрозділу
- робота з клієнтами в залі: обслуговування, консультація, вирішення конфліктних
ситуацій, претензій
- виконання показників компанії: сервіс, якість, ефективність, собівартість
- дотримання правил корпоративної культури и етики, згідно корпоративного
кодексу
- збір і відправка вторинної сировини
10.2006– 05.2013 ТОВ «Мобілочка» Менеджер з логістики.
Посадові обов’язки:
● Організація доставки дистрибьюторского підрозділу, доставки товару в роздрібну
мережу, транспортне обслуговування інтернет магазину;
● Організація обслуговування автотранспорту і контроль затрат на власний автопарк
компанії
● Фрахт автотранспорту (по всій Україні)
● Контроль роботи логістичних операторів, аналіз тарифів перевізників, підготовка
контрактів на логістичне обслуговування
● Контроль строків перевозки і вчасно передання вантажів отримувачами, контроль
строків прийому товару магазинами мережі
● Контроль виконання стандартів доставки логістичними операторами і власним
транспортом,
● Облік витрат ГММ по власномуу автопарку,
● Перевірка рахунків логістичних операторів і управління витратами на доставку
● Контроль строків доставки товару кінцевому покупцю зі складів логістичних
операторів
● Організація зворотньої логістики інтернет-магазину
Досягнення:
● Утримання долі витрат на доставку нижче нормового показника
● Виконання показника «% своєчасної доставки» по всій Україні на рівні не нижче 98%
● Вантажообіг товару на транзитних складах при постачанні роздрібної мережі (по всій
Україні) – не більше 2 днів
● Середній час від відправки товару клієнту інтернет-магазину до зачислення коштів на
рахунок компанії – не більше 6 днів
10.2004 – 10.2006 ТОВ «Астел», ТОВ «Мобілочка» Менеджер по адміністративним
питанням, інспектор відділу кадрів
Посадові обов’язки:
● Організація роботи офісу;
● Ведення кадрового обліку;
● Ведення документообігу;
● Прийом претензій від клієнтів і кінцевого споживача
● Організація охрани праці, ведення інструктажів по техниці безпеки.
06.2003 – 10.2004 Автосалон АвтоЗАЗ. Офіс-менеджер
Посадові обов’язки:
● Ведення документообігу;
● Заключення договорів з клієнтами;
● Консультація клієнтів по придбанню автомобілей і страхуванню;
● Оформлення автомобілей в МРЭО
11.2001-06.2003 СШ №31 г. Дніпро, вчитель молодших класів
Особисті якості: чесність, комунікабельність, відповідальність, приймаю рішення і
несу відповідальність на результат, швидко навчаюсь, вмію організувати роботу
колективу, системний підхід, врівноважена навіть у критичних ситуаціях, ефективна,
незалежна, наявність авто, готовність до відряджень.
Схожі кандидати
-
Менеджер з розвитку
15000 грн, Дніпро, Запоріжжя , ще 7 міст -
Менеджер з розвитку
Дніпро, Запоріжжя -
Керівник з розвитку
40000 грн, Дніпро -
Консультант з розвитку
30000 грн, Дніпро, Слобожанське (Дніпропетровська обл.), Дистанційно -
Менеджер з розвитку
Дніпро, Київ -
Керівник з розвитку
Дніпро