- Файл
Наталья
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Администратор, Оператор 1c
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10469148/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дундер Наталія Зінов’ївна
Дата народження : 13.05.1979р.
.
Адреса: м.Одеса, вул.Балківська, 193
телефон : м.т. [
Ціль: отримання посади офіс-менеджер
(з/п від 20000,00грн.)
Досвід роботи:
ТОВ «АЛАТЕКС»
12.05.2023
Посада – діловод
• створення договорів підряду, поставки (з замовником та підрядником) по узгодженому шаблону та внесення їх в 1С;
• відправка договорів на юридичну експертизу;
• відправка контрагентам на підпис та контроль повернення підписаних договорів, актів, додаткових угод ;
• створення додаткових угод, актів виконаних робіт (реалізація/надходження товарів та послуг) та створення специфікацій в базі 1 С;
• заповнення повідомлень (декларацій) про початок та завершення виконання будівельних робіт на об’єктах ;
• виконання завдань від керівників проектів;
• прийом та розсилка кореспонденції (укрпошта, нова пошта-створення ТТН )
ТОВ «Т.Д.Т.» (оптова торгівля посуду)
01.08.2014 р. -31.07.2022р.
Посада – офіс-менеджер
ведення діловодства:
• виконання робіт із забезпечення співробітників компанії канцелярським приладдям, забезпечення життєдіяльності офісу;
• здійснення контролю за дотриманням строків виконання вказівок та доручень керівництва;
• оформлення договорів;
• оформлення наказів;
• підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
• прийом та розподіл вхідних дзвінків;
• прийом, облік, реєстрація та зберігання документів
робота з клієнтами інтернет магазину:
• прийом заявок від покупців інтернет магазину;
• обробка замовлень;
• робота в 1С (внесення замовлень, формування документів);
• оформлення квитанцій для Нової Пошти (ТТН);
• контроль доставки товару до покупця;
логістика:
• відвантаження товару зі складу по всім гіпермаркетам України: Епіцентрів, Експансій, Сільпо (робота з перевізником: створення заявок, друк та поклейка ТТН);
• друк та формування пакету документів для відвантаження: ВН+ТТН+Сертифікати якості;
• відстежування доставки товару;
• контроль повернення документів від покупців;
• вирішення конфліктних ситуацій (акти: пересорт, брак, порча)
ТОВ «Молочко» (торгівля молочної продукції)
01.04.2010р.-01.10.2012 р.
Посада – офіс-менеджер
- прийом замовлень від торгових представників та від клієнтів по телефону;
- робота в 1С (внесення залишків, приходів, замовлень, формування документів ...)
- аналіз наявності продукції та розподіл її по організаціях та маршрутах;
- роздрукування, підготовка та відправка документів на склад (вантажні накладні, залишки);
- роздруківка, підготовка та розподіл документів для експедиції (витратні накладні, поворотні накладні, вантажні та сертифікати)
ТОВ «Карбон» (будівництво базових станцій мобільного зв'язку)
02.04.2007 р. -30.12.2008 р.
Посада – адміністративний секретар
- здійснення роботи з організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника;
- ведення діловодства, кореспонденції вхідної та вихідної, виконання різних операцій із застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
- придбання канцтоварів та інших засобів, для забезпечення роботи офісу;
- виконання разових доручень директора;
- робота з бухгалтерськими документами.
ДЕЗ «Бугаївський»
01.04.1999р.-22.12.2006 р.
Посада - бухгалтер-оператор
- нарахування комунальних послуг;
- введення оплати комунальних платежів за послугами;
- оновлення даних у особистій картці (виписка, прописка, приватизація…);
- розрахунок субсидій та пільг; ведення документації;
- робота з населенням;
- щомісячна звітність (оборотна сальдова відомість, передача даних до системи «ГЕРЦ»)
- робота касиром (прийом платежів за комунальні послуги)
Освіта: Одеський Державний Південноукраїнський педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського.
Спеціальність: вчитель початкових класів та болгарської мови.
Курси : Бухгалтерський облік ( ТОВ «Інститут сучасних професій»)
Комп'ютер: знання WORD, EXCEL, INTERNET, 1С , робота з оргтехнікою.
Особисті якості:
Чесність, уважність до деталей, дисциплінованість, комунікабельність, старанність, відповідальність, пунктуальність, аналітичний склад розуму.
Професійні навички:
– навички роботи з ПК (Word/Excell/Інтернет, електронна пошта) робота з офісною технікою;
– досвід роботи з клієнтами;
– досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
– навички Інтернет продажу;
– навички ведення документообігу
Схожі кандидати
-
Бізнес-асистент
Одеса -
Адміністратор рецепції
22000 грн, Одеса -
Адміністратор рецепції
15000 грн, Одеса -
Офіс-менеджер
20000 грн, Одеса -
Адміністратор рецепції
Одеса -
Personal, executive assistant to CEO, secretary
50000 грн, Одеса, Інші країни