• PRO

Олена

Помічник нотаріуса, адвоката, діловод, інспектор відділу кадрів, 25 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 08.2024 по нині (1 рік)
ПП «Основа-Р», Біла Церква (Будівельна промисловість, деревообробка)

1. Пошук та підбір кадрів;
2. Проведення співбесід, адаптація нових співробітників, контроль процесу навчання;
3. Моніторинг та аналіз ринку праці;
4. Формування кадрового резерву;
5. Ведення кадрової документації;
6. Формування та закриття табелю обліку робочого часу.

Спеціаліст (Служба управління персоналом державного органу)

з 07.2019 по 06.2024 (4 роки 11 місяців)
Білоцерківська окружна прокуратура Київської області, Біла Церква (Державні організації)

1. Підготовка проєктів наказів з кадрових питань (прийняття на роботу, звільнення, відрядження, надання відпусток, присвоєння чергових рангів державним службовцям) та підготовка проєктів наказів з основної діяльності, їх облік;
2. Формування, заповнення, облік особових справ працівників, ведення трудових книжок, забезпечення їх зберігання та обмеження до них доступу згідно з вимогами законодавства;
3. Документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення;
4. Вивчення змін в законодавстві України щодо кадрового діловодства, своєчасного застосування їх у роботі та здійснення іншої роботи, пов’язаної із застосуванням законодавства про працю та державну службу, інше.
5. Складання та ведення табеля обліку робочого часу працівників.
6. Щорічне підвищення кваліфікації, та інше.
7. Розроблення посадових інструкцій.
8. Робота з документами з грифом «Для службового користування».

Діловод

з 03.2017 по 07.2019 (2 роки 4 місяці)
Володарський відділ Білоцерківської місцевої прокуратури Київської області, Володарка (Державні організації)

Забезпечення належного документообігу:
- прийняття та передача вхідних документів з відображенням їх руху у реєстраційно-моніторинговій картці в ІС «СЕД» в частині ведення діловодства, перевірка правильності оформлення документів та додатків до них, невідкладна передача керівництву на резолюцію та оперативним працівникам на виконання;
- опрацювання вихідних та внутрішніх документів, перевірка правильності їх оформлення;
- формування виконаних документів у паперові та електронні справи, їх оформлення, складання описів справ постійного та тривалого (понад 10 років) строків зберігання, інше.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 06.2012 по 03.2017 (4 роки 9 місяців)
Володарський районний сектор Управління Державної міграційної служби Київської області, Володарка (Державні організації)

-забезпечення належного ведення документообігу;
- робота з громадянами, щодо оформлення та видачі паспорта громадянина України, та інше.

Освіта

ТОВ "Академія адвокатури України"

Юридичний, Правознавчство, Київ
Вища, з 2010 по 2011 (1 рік)

Білоцерківський національний аграрний університет

Юридичний, Право, Біла Церква
Незакінчена вища, з 2006 по 2010 (4 роки)

Знання і навички

  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Підбір виробничого персоналу
  • Ведення кадрового обліку
  • Уважність
  • Толерантність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: