• PRO

Інна

Бухгалтер

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
33 роки
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 07.2022 по 08.2024 (2 роки 1 місяць)
ДНЗ, Житомир (Освіта, наука)

- Нарахування заробітної плати та відпускних
- Внесення своєчасно документів в бухгалтерські програми для своєчасного закриття рахунків.
- Облік руху коштів на банківських рахунках
- Контроль постачання продуктів з постачальниками
- Подання звітності через в контролюючі органи, через M.E.Doc
- Робота з первинними документами
складання юридичних, фінансових зобов’язань, платіжних інструкцій;

Помічник керівника

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
Колсантингова компанія, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Робота з великим обсягом інформації та документації.
- Швидко знаходила потрібну інформацію у пошукових системах, аналізувала та коротко формулювала суть.
- Ділове листування та телефонні переговори з партнерами компанії.
- пошук нових постачальників.
- Робота з офісними та аналітичними програмами.

Керівник групи менеджерів

з 07.2018 по 01.2021 (2 роки 6 місяців)
Цифрове видавництво MCFR, Житомир (Видавництво, поліграфія)

- Комплексне ведення напряму передплати електронного та друкованого журналу.
- Управління командою 8-20 осіб.
- Мотивація, розвиток технічних та особистих якостей команди та кожного індивідуально.
- контроль якості роботи команди.
- Проведення інтерв'ю.
- виконання функцій директора офісу в період відсутності.
- Щоденні мітинги/конференції із головним офісом.
- Ведення звітності у внутрішній CRM, Microsoft Excel.

Керівник групи менеджерів

з 12.2015 по 03.2018 (2 роки 3 місяці)
Вищий Бал, Житомир (Освіта, наука)

- управління командою менеджерів 10-12 осіб.
- Навчання, наставництво, мотивація, вирішення складних та конфліктних ситуацій, написання та покращення поточних скриптів для розмови.
- Поліпшення показників конверсії заявок від клієнтів та якості роботи менеджерів.
- До 40% часу: робота на лінії, як менеджер (виставлення рахунків, обробка вхідних заявок за їх великої кількості в системі)
Робота велася у внутрішній CRM системі, пакет Microsoft Office (часто Word і Excel), ведення завдань через Trello.

Менеджер з розвитку бізнесу

з 12.2014 по 12.2015 (1 рік)
London Consulting Centre, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Пошук та залучення нових клієнтів у сфері B2B для купівлі або інвестицій у нерухомість
Великобританії.
- Укладання договорів,
- ведення клієнта до моменту завершення угоди.
- Робота з CRM базою (Бітрікс24),
- Ведення звітності.

Освіта

Полтавський Університет економіки і торгівлі

Фінанси і кредит, Полтава
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Магістратура

Знання і навички

  • M.E.Doc
  • MS Excel
  • MS Office

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: