Ольга

Копірайтер, 15 000 грн

Розглядає посади: Копірайтер, Журналіст, Редактор, Project-менеджер
Вид зайнятості: повна
Вік: 39 років
Місто проживання: Вінниця
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Копірайтер, Журналіст, Редактор, Project-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор готелю

з 12.2022 по 01.2024 (1 рік 2 місяці)
Orlen, Вінниця ( Poland,не має можливості технічно додати місто ) (Роздрібна торгівля)

* Orlen ( АЗС Poland):

Обов'язки:
Забезпечення якісного обслуговування клієнтів стосовно пального, товарів в магазині відповідно до корпоративних стандартів.
Консультування клієнтів щодо асортименту товарів на АЗС.
Забезпечення виконання контрольно-касової дисципліни.
Викладка товарів в торговій залі.
Проведення розрахунків клієнтів.


Магазин " Українські товари" - Poland:

Замовлення та прийом товарів, проведення розміщення та викладка, надання консультацій, обслуговування покупців різної категорії, внесення товарів до програми обліку магазину.
Повне забезпечення життєдіяльності магазину. Проведення стажування та підтримка під час праці. Здійснення приймання, зберігання та облік готівки та грошових коштів в іншій формі, оператор касового апарату.

Керівник відділу

з 08.2017 по 06.2022 (4 роки 11 місяців)
ТОВ " Сенс Кредит", Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Професійні обов’язки

забезпечення ефективного функціонування відділення банку відповідно до затверджених процедур та регламенту банківської установи;
формування позитивного іміджу банку на ринку фінансових послуг;
реалізація доведених кількісних та якісних показників розвитку відділення відповідно до діючих норм праці та якості обслуговування клієнтів банку;
управління діяльністю фінансової установи, включаючи контроль за роботою підлеглих працівників;
впровадження затвердженої системи мотиваційних виплат працівникам банку з метою ефективного вирішення завдань відповідно до політики банку;
набір співробітників відділення з урахуванням стратегічних цілей банківської установи та кваліфікаційної підготовки претендентів;
організація навчання та контроль за професійним розвитком підлеглих працівників відділення банку;
постійне вдосконалення особистих знань в області надання банківських послуг;
організація та координація маркетингових та рекламних кампаній на фінансовому ринку для просування фінансових продуктів банку;
планування та виконання завдань, що випливають із управління операційними ризиками;
підготовка пропозицій та проведення переговорів з клієнтами;
залучення та підтримка контактів із стратегічними клієнтами;
створення безпечного робочого середовища для підлеглого колективу з дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.

Торговий представник

з 01.2016 по 11.2016 (11 місяців)
ТОВ " Партнер", Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

* Комунікабельність і вміння встановити довірчі відносини з клієнтами.
Проведення переговорів із клієнтами – це ключове завдання. Воно включає встановлення контактів і досягнення угод, які задовольняють обидві сторони.
* Активність і відповідальність.
* Навички організації та планування.

Освіта

ХНАМГ

Економіка і підприємництво, Харків
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Розвиває спосіб мислення особистості у різних напрямках життя.

Додаткова освіта та сертифікати

Network 21

4 роки

Постійне самовдосконалення особистих знань у різних галузях життя

20 років

Експертус Цифрове видавництво

2025, 1 місяць / Основи телефонних продажів / Basics of telephone sal

Знання і навички

  • Швидка адаптація, стресостійкість, постійний саморозвиток.
  • Креативність
  • Організованість
  • Редагування текстів
  • Зйомка stories
  • Створення Reels
  • Комунікабельність
  • Пунктуальність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Ведення документації
  • Привітність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Ведення соціальних мереж
  • Саморозвиток
  • Знання офісних програм
  • MS Word
  • Неконфліктність
  • Чесність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Польська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Шукаю працю у Компанії, яка має дружній колектив, націлений на : успіх, взаєморозуміння та взаємопідтримку.
Якщо Ваш девіз: проблема - це лише не вирішена задача, тоді мені саме до Вас.
Маю досвід у багатьох сферах діяльності. По життю є прихильником вміння бути практиком , а не начитаним теоретиком.
Я є творчою особистістю, мрію працювати з цікавими проектами.

@freedom.soul._.uk ( TikTok)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: