• PRO

Юлiя

Фінансовий менеджер

Розглядає посади:
Фінансовий менеджер, Економіст, Бухгалтер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст

з 05.2017 по 04.2025 (7 років 11 місяців)
С ПРО, Дистанційно (IT)

Активне використання Google Sheets та Excel для аналізу даних, з використанням імпорту даних, Power Query, різноманітних формул (Index/ИНДЕКС, Match(ПОИСКПОЗ), Vlookup(ВПР), Subtotal(ПРОМЕЖУТОЧНЫЕ.ИТОГИ), тощо) та аналіз відхилень.
Опис завдань для розробки звітів у Zoho Analytics та для автоматизації процесів обліку, формування документів та звітності. Автоматизація формування інвойсів та обліку дозволила оптимізувати штат і зекономити ФОТ.

- Впровадження управлінського обліку, налаштування та автоматизація процесів, впровадження програмного забезпечення 1С, пізніше Zoho Books, також маю досвід роботи з QuickBooks.
- Бюждетування (розрахунки та консолідація даних від департаментів), контроль за виконанням бюджетів, формування консолідованої управлінської фінансової звітності. Аналіз відхилення від планових показників.
- Супровід аудиторів в щорічних аудиторських перевірках (юрисдикція ЕС).
- Участь в підготовці та подачі звітів по КІК.
- Робота з Zoho Analytics, Zoho People.
- Закриття періоду, підготовка звітів (CF, P&L).
- Kонтроль руху грошових коштів, залишків на рахунках та їх еквівалентів в валюті обліку.
- Контроль та проведення розрахунків з підрядниками та постачальниками (українські та закордонні банки та платіжні системи).
- Відкриття рахунків у платіжних системах (Wise, Payoneer) та щорічна верифікація даних
- Збір первинних документів, підготовка необхідних документів та виписок для бухгалтерів (юрисдикція компаній Європа).
- Формування інвойсів клієнтам, контроль оплат.
- Зведення відпрацьованих підрядниками годин.

Економіст

з 04.2015 по 05.2017 (2 роки 1 місяць)
Інвест пак, Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Активна участь в оптимізації управлінського обліку: опис завдань для програміста 1С для розробки звітів.
Розробка автоматизованих Excel-звітів з імпортом даних та зведеними таблицями, та аналіз відхилень.

- Ведення управлінського обліку в 1С УПП (рух грошових коштів, замовлення покупців/постачальникам, реалізації/надходження товарів, звіти виробництва, інвентаризація, введення номенклатур товарів, актуалізація курсових різниць, заявки на отримання грошових коштів, звірка регістрів, звірка залишків по певним статтями руху грошових коштів тощо).
- Налаштування звітів в 1С за запитом менеджерів з продажу, керівника відділу продажів та директора відповідно до їх запросів.
- Робота з клієнт-банком та 1С Бухгалтерія для створення замовлень клієнтів, та відвантаження товару.
- Розрахунок собівартості продукції та фактичних витрат, аналіз відхилень.
- Розрахунок цін реалізації (опт/роздріб).
- Нарахування заробітної плати співробітникам компанії.
- Підготовка бюджету та плану оплат, контроль їх виконання.
- Підготовка звітів по запиту керівництва з аналізом відхилень за період.
- Контроль своєчасності оплати постачальникам.
- Закриття періоду, складання звітності за період.
- Пошук відхилень та помилок в регістрах. За потреби проведення документів «Коригування записів регістрів»
- Участь в підготовці даних для формування консолідованих звітів.

Економіст

з 02.2011 по 02.2015 (4 роки)
Мотор Січ, ПАТ (Авіакомпанія, ВП), Запоріжжя (Транспорт, логістика)

Оптимізація роботи через створення автоматизованих звітів в Excel.
Розробка структурованих звітів, що використовувалися колегами завдяки чітко прописаним формулам та алгоритмам.
- Аналіз економічної діяльності компанії.
- Проведення економічних розрахунків.
- Розрахунок собівартості та відпускних цін.
- Розрахунок ТЕП роботи підрозділу.

Освіта

ДДУВС

Правознавство, Дніпро
Вища, з 2009 по 2012 (3 роки)

Диплом з відзнакою

ЗНТУ

Фінанси, Запоріжжя
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікат CAP/CIPA Управлінський облік

2016 рік

Знання і навички

  • Розрахунок заробітної плати
  • Підготовка звітності
  • Books zoho
  • Проведення платежів
  • Звірка з контрагентами
  • Планування
  • Аналіз фактичних показників
  • MS Excel
  • 1С УВП
  • Google Sheets
  • Power Query

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: