- Файл
Кристина
Керівник тендерного відділу
- Розглядає посади:
- Керівник тендерного відділу, Фахівець з закупівель, Керівник відділу закупівель, Спеціаліст з тендерів, Операційний директор, Керівник відділу продажу, Спеціаліст із закупівель, Проєктний спеціаліст
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10526562/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Жук Кристина Павлівна
Дата народження: 05.04.1991р.
Зареєстрований за адресою: Київ, Дарницький район
Сімейний стан: одружена
Діти: дочка (9 років)
Громадянство: українське
Тел.: [
Ел. пошта: [
Бажана зарплата: від 50 000 гривень
Професійний досвід
Березень 2024 - по сьогодні – ТОВ «МЕДИЧНІ ІНДИВІДУАЛЬНО ОПТИМАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ», спеціаліст з публічних закупівель
Функціональні обов'язки:
-Планування та підготовка документації на проведення закупівельних процедур (тендерів) зі сторони постачальника
-взаємодія з тендерними майданчиками (Prozzoro, E-Tender, SmartTender, DZO, Zakupіvli.pro, Ariba, UNDP та інші )
-моніторинг ринку державних та комерційних закупівель
-аналіз тендерної документації для ймовірної участі у закупівлі;
-Підготовка повного пакету тендерної пропозиції;
-Забезпечення всіх необхідних документів для підготовки тендерних пропозицій (банківські гарантії, довідки, листи тощо);
-участь в аукціонах, відстеження результатів та дій Замовників за результатами торгів та аналіз аукціонів, що відбулися;
-підготовка та завантаження документів переможця процедури закупівлі;
- повний супровід підготовки документів для заключення контракту
-контроль термінів подання та завантаження відповідних документів
- підготовка документів та участь у міжнародних процедурах закупівель, у системі ГРООН, грантах, міжнародних закупівлях (UNDP, WHO, БФ і т.д.)
- складання та ведення таблиць актуальних закупівель
- аналіз ринку закупівель
- знаходження нових контрагентів
- ведення реєстру договорів
- ведення ділового листування, підготовка офіційних звернень, запитів, відповідей тощо, пов’язаних з роботою підприємства
- кадрове діловодство (організація роботи з кадровими документами щодо прийняття, переведення, звільнення, трудові договори та інше необходіне з цього приводу )
2023р.- лютий 2024р.- ТОВ «Альянс Буд Актив», менеджер із закупівель та гранту
Функціональні обов'язки:
-Планування та підготовка документації на проведення закупівельних процедур (тендерів) на вибір постачальників
-взаємодія з тендерними майданчиками (Prozzoro, E-Tender, SmartTender, Zakupivli.pro)
- моніторинг актуальних тендерних закупівель;
- аналіз тендерної документації для можливої участі у закупівлі;
-Підготовка повного пакету тендерної пропозиції;
-Забезпечення всіх необхідних документів для підготовки тендерних пропозицій (банківські гарантії, довідки, листи тощо);
-Участь у підготовці технічних завдань на закупівлі, попередній аналіз ринків, оцінку отриманих пропозицій, участь у підготовці проектів договорів та ін.
-участь в аукціонах, відстеження результатів та дій Замовників за результатами торгів та аналіз аукціонів, що відбулися;
- підготовка та завантаження документів переможця процедури закупівлі;
- контроль термінів подання та завантаження відповідних документів
- участь у системі ГРООН, грантах
2017р.-2018 р. – ТОВ «Щербинівська птахофабрика», менеджер з персоналу
Функціональні обов'язки:
- Забезпечення роботи з укомплектування підприємства працівниками необхідних професій, спеціальностей відповідно до кваліфікаційних рівнів та профілю отриманої ними підготовки та ділових якостей з урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника;
- створення кадрового резерву;
- організація та контроль виконання програми адаптації;
- Реалізація проектів корпоративної культури компанії у своєму регіоні
2013 р. – липень 2014 р. – Донецький Університет управління, старший інспектор відділу кадрів
Функціональні обов'язки:
- ведення обліку особового складу відповідно до уніфікованих форм первинної облікової документації
-оформлення прийому, відрахування та випуску відповідно до законодавства Міністерства освіти і науки України, положень та наказів навчальної ради, а також іншу встановлену документацію з кадрів.
- Організація обліку та формування особових справ, внесення до них змін, пов'язаних з контингентом.
- робота з архівами, підготовка необхідного матеріалу після закінчення встановлених термінів поточного зберігання для оформлення та передачі особових справ до архіву, складання встановленої звітності.
- формування та внесення інформації про контингент та якісний склад, їх рух до бази даних, відстеження за своєчасним оновленням та поповненням бази.
-Ведення обліку, надання відпусток, здійснення контролю за дотриманням встановлених термінів відпусток.
-підготовка запитів до державних служб, надання повної інформації про факт навчання, про строки трудового стажу та підтвердження інформації відповідно до бази даних.
- Оформлення студентам необхідних матеріалів, довідок про освіту.
Освіта
2008- закінчила гімназію №70, клас з економічним ухилом.
2008-2012р. – Донецький Національний Університет, економічний факультет, за спеціальністю «менеджмент організації та адміністрування», магістр.
2013р.-академія «Крок», вивчення програми 1С: Підприємство 8.2 «Управління торгівлею в Україні»
2012р. - вивчення англійської мови в Центрі іноземних мов при Донецькому національному університеті, рівень INTERMEDIATE
Мови
Українська-вільно
Російська-вільно
Англійська- intermediate
Використовуване програмне навчання та навички роботи:
Програми прикладного призначення – досвідчений користувач Microsoft Office та базових комп'ютерних програм.
Навички роботи з великими обсягами інформації: навички збору, обробки та аналізу інформації.
Захоплення та хобі-спорт.
Схожі кандидати
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу
Київ -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків -
Директор департамента
100000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 3 міста -
Керівник відділу
70000 грн, Київ