- PRO
Оксана
Менеджер по роботі з клієнтами, 35 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Вінниця
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10531661/
Досвід роботи
Фахівець земельно-соціальної служби
з 07.2024 по нині
(1 рік 1 місяць)
Вінницька промислова група, СХК, ТОВ, Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)
Фахівець земельно-соціальної служби Вінницького кластеру Епіцентр Агро
Організація роботи та прийом громадян, які звертаються у офіс підприємства, підтримання високого рівня процесу обслуговування існуючих та потенційних клієнтів, пролонгація договорів оренди;
- опрацювання та підготовка договорів та додаткових угод та передача їх на місця для подальшої реєстрації;
- підготовлення листів та додаткових угод стосовно пролонгації договорів;
- підготовка необхідної поточної інформації з Бази 1С, звітність та контроль;
- збір та опрацювання інформації від менеджерів підрозділів по виплаті орендної плати для узагальнення по підприємству;
- підготовка та подача щотижневої і щомісячної звітності;
- робота з орендодавцями, які мають на меті продаж своїх земельних ділянок;
- підготовка, підписання та реєстрація договорів про передачу переважного права купівлі земельних ділянок;
- підготовка та підписання додаткових угод до договорів оренди землі по проведеним угодам купівлі-продажу земельних ділянок;
- оформлення земельних ділянок в оренду після оформлення спадщини;
- робота із зверненнями, заявами та скаргами громадян з питань земельних відносин, згідно порядку, визначеному Законом України “Про звернення громадян”, надання відповідей на звернення;
- розробка проектів розпорядчих, нормативних, методичних та інших документів з питань удосконалення якості обслуговування та забезпечення їх впровадження;
- контроль діяльності виробничих підрозділів та надання їм методичної допомоги;
- опрацювання матеріалів, складання звітів, первинних, розпорядчих та інших документів;
- аналіз та контроль стану виконання показників служби Агрохолдингу.
Головний фахівець відділу звернень апарату управління
з 01.2021 по 07.2024
(3 роки 6 місяців)
Укрпошта, Вінниця (Транспорт, логістика)
Організація роботи з удосконалення якості обслуговування та надання відповідей на письмові та електронні звернення заявникам;
- розгляд звернень громадян згідно порядку, визначеному Законом України “Про звернення громадян”;
- розгляд звернень та надання відповідей на запити, скарги, вимоги, поставнови, ухвали, адвокатські запити відповідно до вимог чинного законодавства;
- розробка проектів розпорядчих, нормативних, методичних та інших документів з питань удосконалення якості обслуговування та забезпечення їх впровадження;
- підтримання високого рівня процесу обслуговування існуючих та потенційних клієнтів, розгляд їх звернень у відповідності до діючого законодавства та Політики роботи із зверненнями клієнтів;
- контроль діяльності виробничих підрозділів та надання їм методичної допомоги щодо якості обслуговування;
- опрацювання матеріалів, складання звітів, первинних, розпорядчих та інших документів з питань удосконалення якості обслуговування та розгляду звернень споживачів послуг;
- аналіз стану виконання показників, планів щодо якості надання послуг.
Інженер з якості
з 01.2016 по 02.2020
(4 роки 1 місяць)
Укртелеком, АТ, Вінниця (Телекомунікації, зв'язок)
Аналіз та контроль якості роботи телекомунікаційних мереж та якості надання телекомунікаційних послуг споживачам;
-вжиття заходів щодо забезпечення нормованих рівнів діючих показників;
-підготовка матеріалів та презентацій, участь у селекторних і відео нарадах щодо питань якості роботи телекомунікаційних мереж;
-проведення аналізу показників із визначенням рейтингу місць структурних підрозділів, вжиття заходів щодо їх покращення;
-контроль мережевих аварій та ефективність їх вирішення;
- формування аналітичної звітності ключових показників KPI;
-звітність в розрізі структурних підрозділів Вінницької філії та області;
-забезпечення виконання рішень, наказів і розпоряджень керівництва, ведення протоколів нарад, виконання документів у встановленні строки;
-методична робота з підпорядкованими підрозділами, навчання та тренінги персоналу щодо роботи в БД-якість, УС, АРМ, База даних, заявки CRM;
-контроль термінів підключення до послуг споживачів B2B та В2С;
-відпрацювання запитів на звернення та скарги споживачів, пов’язаних з якістю надання послуг, підготовка проектів відповідей.
Інженер-проєктувальник
з 01.2014 по 01.2016
(2 роки)
Укртелеком, АТ, Вінниця (Телекомунікації, зв'язок)
Планування будівництва телекомунікаційних мереж;
-підготовка відповідей на задачі по визначенню технічної можливості надання телекомунікаційних послуг;
-розрахунок планових витрат на організацію надання телекомунікаційних послуг;
-здійснення контролю за правильністю складання і виконання кошторисів;
-складання кейсів будівництва нових мереж за технологіями FTTH; FTTB; PON; WiFi в частині витрат на будівництво мереж і підключення нових послуг;
-контроль термінів та якості надання відповідей на задачі з визначення технічної можливості надання телекомунікаційних послуг.
Інженер з якості
з 08.2004 по 01.2014
(9 років 5 місяців)
Укртелеком, АТ, Вінниця (Телекомунікації, зв'язок)
контроль та аналіз якості роботи телекомунікаційних мереж та якості надання телекомунікаційних послуг;
- аналіз даних про роботу напрямків зв’язку, навантаження та використання каналів;
- участь в комплексних перевірках структурних підрозділів;
- ведення звітності філії.
Освіта
Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова
Факультет: «Інформаційні мережі зв'язку», Одеса
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)
спеціальність: Інженер телекомунікацій, інформаційні мережі зв'язку.
Знання і навички
- Самомотивація
- Комунікабельність
- Активний продаж
- Здатність до навчання
- Прямий продаж
- Ведення CRM
- Робота із запереченнями
- Уважність
- Відповідальність
- MS Excel
- MS Word
- Ведення документації
- Організованість
- MS Office
- Привітність
- Грамотна усна та письмова мова
- Неконфліктність
- Користувач 1С
- Оперативність
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Ведення соціальних мереж
- MS PowerPoint
- Знання офісних програм
Знання мов
Англійська — початковий
Додаткова інформація
Досвідчений користувач ПК (пакет Microsoft Office, Microsoft Excel).
Досвід управління людьми. Уміння планувати і прогнозувати.
Вміння знаходити вихід зі складних ситуацій.
Інші резюме цього кандидата
Вінниця
Вища освіта
Освіта: 01.1999 - 01.2004: Інформаційні мережі зв'язку (Одеська національна академія зв'язку).
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Вінниця, Дніпро , ще 8 міст -
Менеджер роботи з клієнтами
Вінниця -
Менеджер роботи з клієнтами
Вінниця -
Менеджер із залучення клієнтів
35000 грн, Вінниця, Івано-Франківськ , ще 8 міст -
Спеціаліст по роботі з клієнтами
Вінниця -
Менеджер роботи з клієнтами
Вінниця, Дніпро , ще 8 міст