• Файл

Наталия

Менеджер з продажу

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Супервайзер, Маркетолог, Торговий представник, Мерчендайзер, Оператор служби підтримки, Категорійний менеджер, Інтернет-маркетолог
Вік:
44 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Діяльність: Реклама / Маркетинг / PR-послуги
ПІБ
Козлова Наталія Максимівна
Дата народження
11/01/1981
Національність
українка
Адреса
м. Харків, вул. Сумгаїтьська, 7 кв.35
Телефон:
mob.tel: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
Email:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
Учбовий заклад
Харківський Національний Університет Радіоелектроніки
Дата навчання
19998-2003
Спеціальність
Автоматика та приладо-будівництво
Учбовий заклад
Учбовий центр «Промінь»
Дата навчання
2002-2003
Спеціальність
Merchandising\PR\BTL\Event marketing
Основи кваліфікація: досвід керуючої посади (кординатор проектів з торгового маркетингу), знання економіки, маркетингу та реклами, розробка та реалізація маркетингових проектів, разробка та організація трейд-маркетингових заходів, загальноніціональні проекти, проведення корпоративних заходів (тренінгів, семінарів, івентів), підготовка и проведення презентацій, маркетингові дослідження, аналіз та звітність діяльності.
Досвід роботи січень 2007 – по сьогодні:
Регіон, країна
м. Харків
Компанія
РА «Petrushka »
Посада
Head of marketing department
Опис робіт
Обов’язки:
Розробка та впровадження стратегій розвитку BTL направлення агенства
Кординація робіт з іншими підрозділами агенства та партнерськими агенціями
Комунікація з клієнтами, підрядниками, відповідальність за результат робота та виконання бізнес-завдань агенства
Кординація та контроль робіт проектних менеджерів
Участь в тендерах (розробка ідей, механік, бюджетів, розрахунки ефективності)
Розробка, підготовки і оформлення пропозицій клиєнтам в рамках тендерів (презентація, кошторис), відповідальність за якість проектів, команду, звітність.
Досвід роботи з топ-рекламодавцями, міжнародними компаніями
Досвід ведення проектів з охопленням вся Україна
Досвід участі в великих BTL тендерах з позитивним результатом
Гарне знання ринка BTL/Event Marketing (структура ринку, індустріальні стандарти, ціноутворення, юредичні аспекти)
◦ Вміння ефективно організовувати роботу команди
◦ Наявність активних контактів перевірених free lancers
◦ Надійна база перевірених підрядників, в регіонах
Клієнти:
ТОВ «ЕВА»
КС «ДОМОФОН»
HTC Corporation – ТМ «HTC»
ТОВ «ТриВедмеді»
ТОВ «Сантабремор Україна»
ТМ «Водний світ»
ТОВ «Тайфун 2000»
Досвід роботи вересень 2014 – по грудень 2020 р.р:
Регіон, країна
м. Харків
Компанія
КС «Домофон»
Посада
Менеджер по роботі з клієнтами
Опис робіт
Обов’язки:

- Обробка бази клієнтів
- Презентація актуальних комерційних маркетингових пропозицій компанії
- Консультація бази клієнтів з приводу підключення і обслуговування абонентів
- Збір та актуалізація баз даних працюючих домофонів (ключів)
- Первинний документообіг
- Надання фінансової звітності

Досвід роботи 2008 –2014гг:
Регіон, країна
м. Київ
Компанія
РА «ADV-ENERGY»»
Посада
Регіональний представник, BTL Manager
Опис робіт, основні цілі та завдання
- Розробка ефективних механік проведння акцій з урахуванням
регіональних властивостей ринку,
- Планування, контроль, адміністрування, логістика, звітність
- Фінансове планування та оптимізація ресурсів клієнта
- Мерчендайзинг в торгових точках
- Вивчення поведінки потреб споживача
- Комплексний аналіз проведення проектів на основі BTL Scorecard за наступними параметрами:
• фінанси
• персонал
• процеси
• клієнт
- Збільшення об’ємів продажу акціоного продукту, підвишення лояльності представників роздрібної торгівлі до ТМ в певних каналах збуту.
- Фокус
- Орієнтація на споживача
- Ефективна система контролю над діяльністю персоналу на основі кількісних та якісних показників
- Відбір, навчання персоналу в 5 етапів:
• вивчення резюме
• співбесіда
• кастинг
• тренінг
• контроль отриманих знань

06.2008 - 10.2023
Додаткова інформація:
1. Знання у користуванні персональним комп’ютером. Вільний доступ до Інтернету.
2. Сформований штат промоутерів (необмежена кількість).
3. Підбір та тренінг персоналу (промоутери, консультанти, хостеси, мерчендайзери...)
4 .Контроль роботи ,ведення документації ,звітності.
5. Визначення місць активності.
6. Домовленість з супермаркетами та ринками.
7. Власне авто
Особисті якості: аналітичний склад розуму, комунікабельність, самовладання, працелюбність, не конфліктність, стресостійкість, відповідальність, цілеспрямованість,порядність, гнучкість мислення, енергійність, здорова амбіційність.
Интервьюер
ГФК Україна
01.1998 - 06.2008
Опитування населення
Успішно виконані дослідження для таких замовників як: Крафт Фудз Україна, ЄБРР, DANONE, САН ІнБев Україна, ЗАТ Оболонь, Дніпропетровський МЕЗ (ТМ Олейна), Проктор енд Гембл, ТОВ «Лідер Снек», «Нестле», «мережа магазинів «Сільпо» та багато інших.
Успішно виконані промо-проекти: ліфлетінг для мережі магазинів Watsons.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: