- PRO
Тетяна
Project manager із запуску нових закладів, проєктів
- Розглядає посади:
- Project manager із запуску нових закладів, проєктів, CEO (мережа закладів харчування), Керуючий мережею закладів харчування, Керуючий рестораном, кафе, баром, Керівник з розвитку
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10543750/
Досвід роботи
Директор з розвитку
з 09.2024 по 06.2025
(9 місяців)
Інакші, гастрохолдинг, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
- повне керівництво відділом відкриття, операційна робота відділу, налагодження процесів та створення нових;
- координація зовнішніх та внутрішніх комунікацій по проєктам;
- фінансове планування: інвестиційний план, бюджет на відкриття, аналіз ефективності;
- приймання участі в затвердженні стратегії майбутнього проєкту та контроль її виконання;
- організація та контроль за всіма етапами відкриття: погодження локації, отримання дозвільних документів на діяльність, комунікація з орендарями, підбір підрядників, їх контроль та координація, включаючи ремонт, закупівлю обладнання та наймання персоналу, забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт, тощо;
- швидке реагування на зміну обставин, знаходження нестандартних рішень, вміння працювати в динамічному середовищі;
- виконання проєктних завдань від власників гастрохолдингу та СЕО.
Головний менеджер з обслуговування
з 06.2024 по 09.2024
(3 місяці)
«Ray AB cafe» в швидкісних поїздах Інтерсіті, Інтерсіті+, Київ (Транспорт, логістика)
Обов’язки:
- організація та координація діяльності структурного підрозділу «Ray AB cafe» по виконанню умов
договору, укладеного з АТ «Українська Залізниця»;
- відбір, найм працівників, складання посадових інструкцій;
- контроль виконання працівниками (штат 130 осіб) Технології організації послуг щодо забезпечення
напоями та продуктовими наборами пасажирів у швидкісних поїздах Інтерсіті, Інтерсіті+;
- контроль за виконанням корпоративних стандартів обслуговування;
- впровадження прогресивних форм обслуговування пасажирів;
- контроль за своєчасним постачанням продукції та в повному обсязі;
- контроль за дотриманням правил зберігання продукції;
- розгляд скарг пасажирів та усунення недоліків в роботі персоналу;
- звітність перед АТ «Українська Залізниця».
Операційна директорка
з 08.2021 по 05.2024
(2 роки 9 місяців)
івент-простір EVOhub ( бар, кафе, конференц-зал), Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
- відкриття start-up з нуля, що включало:
- створення концепції закладу;
- складання інвестиційного бюджету та фінансове планування;
- контроль будівництва: встановлення та підтримка комунікації між всіма залученими учасниками проєкту, постановка технічних завдань, координація роботи команди та взаємодія всіх учасників проєкту в межах встановленого терміну та бюджету;
- закупівля обладнання;
- контроль за відпрацюванням технологічних процесів;
- підбір та навчання персоналу;
- розробка та впровадження політики стандартів компанії;
- формування сервісності в обслуговуванні гостей.
- організація операційної діяльності за всіма напрямками - конференц-зал, бар, кафе, що включає:
- налаштування системи обліку ( в програмі SYRVE), контроль касової дисципліни;
- планування показників витрат та прибутку, звітність, аналіз;
- контроль за обов’язковим документообігом з замовниками оренди залів;
- планування платіжного календаря, звірка з постачальниками;
- організація та контроль закупівельної діяльності в нових умовах;
- співпраця з волонтерськими організаціями, проведення благодійних заходів, організація благодійного харчування населення під час повномасштабного вторгнення.
Результат роботи: під моїм керівництвом проєкт відкрився в затверджені терміни (3,5 місяці активного будування від руїн до 100% готовності). Вже в перший місяць оренда конференц-залів в event-просторі становила 50% від планового показника. Потім був 1 рік волонтерства і в травні 2023 р. простір знову запрацював і наразі спостерігається щомісячний приріст в прибутку.
Керівник відділу розвитку франчайзингового напрямку діяльності
з 09.2020 по 07.2021
(10 місяців)
Діджитал - агенство «RaHuBa, Харків (Маркетинг, реклама, PR)
- планування та організація проектів ресторанного бізнесу за схемою франчайзингу;
- складання посадових інструкцій, стандартів, внутрішніх положень для операційного управління мережею;
- участь у створенні маркетингової стратегії просування франшизи на ринку;
- прорахунок фінансової моделі окупності, управління економічними показниками;
- запуск точок франчайзингу з "0".
Результат роботи: готовий пакет документації по 3 напрямам (пекарня, шаурма-бар, кав’ярня), відкрито 5 закладів.
Керуюча start-up, керуюча ресторану
з 01.2018 по 08.2019
(1 рік 7 місяців)
ресторан "Мысли вслух", Харків (Готельно-ресторанний бізнес)
- реалізація start-up проєкту під ключ - від пошуку приміщення, створення концепції до повного запуску;
- погодження найденого приміщення;
- планування та організація проєкту будівництва згідно вимог та ресурсів компанії;
- встановлення та підтримка комунікації між всіма залученими учасниками проєкту;
- постановка технічних завдань;
- координація роботи команди та взаємодія всіх учасників проєкту в межах встановленого терміну
та бюджету;
- ведення та архівація проєктної документації, звітність;
- виявлення та управління ризиками;
- участь в проєктуванні технологічних ліній, замовлення обладнання, інвентарю;
- підбір персоналу та контроль за навчанням та адаптацією персоналу;
- складання посадових обов'язків, штатних розкладів, розпорядків дня, чек-листів та іншої внутрішньої документації;
- бюджетування, аналіз фінансового результату;
- контроль за виконанням завдань з операційного та стратегічного маркетингу;
- налагодження закупівельної політики, підбір постачальників, моніторинг цін.
- керівництво командою до 40 осіб, 180 посадочних місць.
Результат роботи: виведення ресторану в операційний нуль за 3 місяці роботи.
Ресторан отримав нагороду премії «Сіль» - «Відкриття року» в перший рік існування
Регіональний керуючий мережею закладів
з 06.2014 по 09.2017
(3 роки 3 місяці)
Мережа азіатських та українських кафе швидкого харчування, Харків, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
- управлінський контроль адміністративно-господарської та фінансово – економічної діяльності закладів;
- формування бюджету, контроль за виконанням;
- участь у розробці концепції меню та опрацюванні асортименту;
- підбір та адаптація персоналу, проведення тренінгів та атестацій, керівництво командою понад 50 осіб;
- складання посадових обов'язків, штатних розкладів, розпорядків дня, чек-листів та іншої внутрішньої документації;
- ведення товарообігу та контроль за якістю та швидкістю видачі продукції (у зал та на доставку) по всіх підрозділах;
- запуск нових точок з «0»;
- укладання договорів з підрядниками та постачальниками, контроль виконання зобов'язань.
Результат роботи: налагоджена системи управління операційною діяльністю та контроля якості обслуговування в нових закладах в віддалених від головного офісу.
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами, регіональний менеджер зі збуту
з 07.2011 по 09.2013
(2 роки 2 місяці)
Кондитерська фабрика "Солодкий світ", Харків (Харчова промисловість)
- опрацювання індивідуальних замовлень під Private Label (власні ТМ);
- координація дизайну та друку всіх іміджевих матеріалів по бренду;
- підтримка довгострокових договірних взаємовідносин з корпоративними клієнтами;
- проведення переговорів, укладання договорів з потенційними клієнтами;
- підключення до співпраці національних та регіональних торгових мереж;
- постановка завдань, цілей просування ТМ на ринках збуту (Західна та частково Центральна Україна)
дистриб'юторам, робота з оптовими базами, ключовим роздрібом.
- контроль дебіторської заборгованості.
Результат роботи: внесення пропозиції та розробка нового напряму корпоративних замовлень на підприємстві.
Освіта
ХДУХТ (харчування та торгівлі)
Менеджмент, Харків
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Знання і навички
- Систематизація бізнесу
- Ефективна комунікація
- Знання стандартів обслуговування
- Ініціативність
- Відповідальність
- Самостійне прийняття рішень
- Управлінські навички
- Управління командою
- Управління рестораном
Схожі кандидати
-
Проєктна менеджерка
Київ, Дистанційно -
Менеджер проєктів
40000 грн, Київ -
Керівник проєктів управління персоналом
Київ, Вінниця , ще 5 міст -
Project Manager, менеджер проєктів
Київ, Дистанційно -
Проєктний менеджер, асистент проєктного менеджера, помічник керівника, координатор
40000 грн, Київ -
Менеджер проєктів
55000 грн, Київ