Юлія
Помічник керівника, асистент
- Вік:
- 27 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10548541
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Боровик
Помічник керівника/Асистент
ОСВІТА
Національна академія внутрішніх справ
України
КОНТАКТИ
Бакалавр – Національна академія внутрішніх
[
(2013-2017 р.р.)
[
Магістр – Національна академія внутрішніх
справ України, за спеціалізацією
правознавство (господарсько-правова
Наразі живу в Польші. діяльність)
(2017-2019 р.р.)
Особисті якості :
МІЙ ДОСВІД
Відповідальність Помічник дизайнера ANNA K| 2017
Аналітичні здібності Pобота адміністратором корнеру ЦУМ ANNA K
Уважність
Співпраця з командою в головному офісі
Вміння працювати в
колективі для проведення заходів на базі бренду.
Комунікабельність
Самостійність CТИЛІСТ ЦУМ КИЇВ 2018-2019
Цілеспрямованість Робота з підбору образу для клієнтів.
Почуття гумору Консультація з асортименту ,онлайн
Активна життєва позиція супроводження.
Робота помічником керівника
бутіку «BOUTIQUE AtSixes&Sevens»: 2019
·Особисті завдання керівника
·Ведення ділового листування
МОВИ ·Ведення бази даних клієнтів
English - Intermediate ·Співпраця онлайн з клієнтами
·Створення контенту для соц. сторінок
(організація зйомочного процесу, предметна
зйомка одягу,супровід моделей під час зйомок)
Організація і ведення розкладу
Замовлення квитків та бронювання готелей
Робота з VIP клієнтами
2019 – 2023 (4 роки) – Управління освіти в адміністрації Подільського району міста
Києва на посаді Головного спеціаліста з інформаційно-аналітичного забезпечення:
Організація інформаційно-аналітичної роботи для забезпечення ефективного
функціонування управління.
Збір та узагальнення інформації для подальшої публікації на офіційному веб-сайті та
сторінках у соціальних мережах.
Підготовка для заповнення вимаганих інформаційних ресурсів.
Підготовка та поширення офіційної інформації про діяльність відділу у мережі та ЗМІ.
Забезпечення доступу до публічної інформації, як державного органу.
Обробка запитів на інформацію та запитів громадян онлайн на Facebook.
Координація питань інформаційних технологій та телекомунікаційних послуг, пов'язаних
з управлінням освітою та навчальними закладами.
Підготовка прес-релізів, оголошень, фотоматеріалів про діяльність навчальних закладів,
управління освіти та їх поширення на Інтернет-ресурсах, аналіз подій, пов'язаних з
діяльністю закладів.
Заповнення веб-сайту управління освіти та адміністрації Подільського району.
Створення презентацій, проектів з діяльності та моніторингу роботи навчальних закладів
для кожного закладу.
Створення медіа-контенту для звітування про діяльність навчальних закладів та
управління освіти.
Розгляд питання підключення навчальних закладів району до Інтернет-мережі.
Організація процесів зйомки у навчальних закладах для створення інформаційних
сюжетів на визначені теми.
Організація масових заходів для до 60 осіб, координація питань під час реалізації.
Організація конференцій, як офлайн, так і онлайн, для до 60 осіб.
Написання публікацій для управління в соціальних медіа.
Ведення ділового лисування.
Робота з Таблицями (Google, Excel).
Зведення даних за кварталами та роки.
Організація тревел поїздок та відряджень.
Ведення протоколів нарад та офіційних зустрічей.
Робота над соціальними сторінками органу державної влади.
ДОДАТКОВО ПРО КУРСИ ТА СЕРТИФІКАТИ
Сертифікат програми підвищення кваліфікації "Механізм обробки запитів на
публічну інформацію".
Сертифікат за курс Міністерства цифрової трансформації "Прозорість та
відповідальність".
Сертифікати від онлайн-освітньої платформи "ДІЯ":
"Основи маркетингу у соціальних мережах для НУО"
"Відкриті дані"
"Кібербезпека"
"Інформаційні операції під час війни"
ВІТАЮ!
Мене звати Юлія. Мені 27 років, і я постійно намагаюся набирати досвід та навички
протягом усього свого життя. Я закінчила Національну академію внутрішніх справ, не
курсантом, проте, на стаціонарі за напрямом правознавство, отримавши ступінь магістра.
Мала практику в одному з судів у місті Києві. Паралельно цікавилась модою, вважаю, що
маю гарний смак та творчий потенціал, добре встановлюю контакти та знаходжу спільну
мову.
Вирішила розбавити кодекси та закони роботою з українськими дизайнерами, мене це
захоплювало, плюс спілкування з різними людьми мене надихало.
Змінювався час, змінювалась і я. Отримавши диплом, мені закортіло прийняти участь у
мінімальній реалізації створення нової історії українського народу, реалізовувати,
модернізувати систему. Пройшла вдалий конкурс на посаду головного спеціаліста з
інформаційно-аналітичної роботи, де навчалась та навчала новому та цікавому.
Пройшов час, а саме 4 з гаком роки, я хочу відкрити новий шлях чи продовжувати
реалізовувати свій набутий, як творчий так і аналітичний потенціал в чудовій команді, з
гарними перспективами росту по кар'єрній драбині та достойним фінансовим окладом.
Я швидко навчаюсь, вважаю себе відповідальною та лояльною особою, думаю, що стану
цікавим співробітником для Вашої компанії!
З повагою,
Юлія Боровик
Інші резюме цього кандидата
Дистанційно
ЮЛІЯ БОРОВИК Про мене: Персональний асистент Помічник керівника Проектний менеджер КОНТАКТИ: (TELEGRAM|VIBER|WHATS APP) Наразі проживаю в Польші ОСВІТА: Магістр права Національна академія внутрішніх справ...
Схожі кандидати
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львів, Дистанційно
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Чернігів, Дистанційно
Перекладач, офісний працівник, офіс-менеджер
3000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно
Администратор, офис-менеджер (интернет-магазин), помощник руководителя
20000 грн, Київ, Дистанційно
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя
15000 грн, Київ, Дистанційно
Помічник керівника, бізнес-адміністратор, офіс-менеджер
20000 грн, Дистанційно