• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10568427/

Вчитель початкових класів

Розглядає посади:
Вчитель початкових класів, Заступник директора школи
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Вчитель початкових класів

з 10.2018 по нині (6 років 10 місяців)
Освіта, наука

- Робота із класом загалом: створення колективу — команди в класі; робота з формуванням правил, їх фіксації та візуалізації узгоджених учнями демократичних правил; організація студентського самоврядування; залучення учнів до неформального позашкільного спілкування.
- Проведення свят у класі та школі.
- Академічна робота: планування й організація навчальної діяльності учнів; здійснення підбору матеріалів до уроку; підготовка та оформлення уроків в системі School Today; проведення заняття, допомога слабшим учням у засвоєнні матеріалу, робота індивідуально або з групами студентів; впровадження системи оцінювання і мотивації; складання разом з учнем індивідуального плану розвитку дитини; пошук шляхів розв'язання питань, залучення психолога, учня та за необхідності його батьків.
- Ведення тематичного, календарного та поурочного планування, класної документації, здійснення поточного контролю за успішністю учнів, подання адміністрації школи звітні дані.
- Якісний зворотній зв'язок з учнем та його батьками.
- Забезпечення рівня підготовки учнів, який відповідає вимогам державного освітнього стандарту початкової загальної освіти.
- Реалізація міждисциплінарних проєктів, проведення бінарних та інтегрованих уроків.
- Проєктна робота: забезпечення, організація та реалізація спільних учнівських проєктів за методикою EDUSCRUM.
- Участь в Олімпіадах з української мови, математики, природознавства, літературних та творчих конкурсах.
- Організаційні питання: організування робочого простору (робочі місця; індивідуальні речі; портфоліо кожного учня; розвиток відповідальності за свої вчинки та розуміння невідворотності дії правил та рівності всіх перед ними; організаційні обговорення з учнями в класі; зустріч дітей, ранкова бесіда; організація учнів щодо наведення ладу; прикрашання класу; організація привітання з днем народження учня.
- Виховання екологічної свідомості та екологічного ставлення до ресурсів учнів через проєктну діяльність, екскурсії, бесіди.
- Волонтерська робота та залучення дітей та батьків за різними напрямками.
- Обладнання класу та простору - втілення в життя цікавих ідей.
- Забезпечення безпеки та зміцнення здоров’я учнів.
- Постійна комунікація з батьками (щоденне спілкування та індивідуальні зустрічі за потребою).
- Звітність: звіт по кожному учню з усіх предметів в кінці кожної чверті в School Today; семестровий звіт в редакторі Canva; узагальнений звіт по роботі класу щоп’ятниці, на Стіні класу; особисті коментарі в School Today (1-2/тиждень).
- Ведення телеграм-каналу класу: цікаві моменти з шкільного життя дітей.
- Професійний розвиток: участь в семінарах, вебінарах, конференціях та інших формах професійного навчання; вивчення та впровадження нових педагогічних технологій та методик.
- Інноваційна діяльність: використання інтерактивної дошки, онлайн-платформ та навчальних додатків; застосування проєктного підходу та методів дослідницького навчання.
- Співпраця з колегами: обмін досвідом з колегами на шкільних та міжшкільних заходах.

Вчитель початкових класів

з 08.2014 по 10.2018 (4 роки 2 місяці)
Спеціалізована школа #106, Київ (Освіта, наука)

- проведення уроків згідно з навчальним планом
- підготовка навчальних матеріалів, дидактичних засобів
- забезпечення засвоєння учнями основ базових дисциплін (читання, письмо, математика тощо)
- формування моральних, етичних та громадянських якостей учнів
- проведення виховних заходів та бесід різної тематики
- сприяння формуванню культури поведінки
- врахування індивідуальних особливостей учнів
- підтримка дітей з труднощами у навчанні
- робота з обдарованими учнями
- взаємодія з батьками, шкільним психологом
- спостереження за емоційним і психічним станом дітей
- ведення документації (журналу, планів, характеристик тощо)
- участь у педрадах, методоб’єднаннях, курсах підвищення кваліфікації
- участь у семінарах, тренінгах, курсах
- ознайомлення з новітніми педагогічними технологіями та методиками
- організація класного середовища: підтримка порядку, оформлення класу
- постійна взаємодія з батьками та адміністрацією школи
- співпраця з іншими вчителями та фахівцями
- організація екскурсій, свят, конкурсів, тематичних днів
- підготовка сценаріїв та репетиції з учнями.
- ведення портфоліо учня: збір та аналіз робіт учнів для відстеження динаміки розвитку; формування характеристик і звітів для психологічної служби та батьків
- інклюзивна освіта: адаптація матеріалу під потреби конкретних учнів; взаємодія зі спеціальними педагогами
- сприяння формуванню навичок особистої гігієни
- контроль за умовами в класі (освітлення, вологість, провітрювання).
- ведення сторінки/щоденника класу: оновлення інформації про події, досягнення, оголошення
- спілкування з батьками в цифровому форматі (сторінка класу, месенджери)
- сприяння адаптації першокласників: підготовка дітей до шкільного життя; проведення адаптаційних занять.

Вчитель початкових класів

з 08.2012 по 08.2014 (2 роки)
СШ #245, Київ (Освіта, наука)

- проведення уроків згідно з навчальним планом
- підготовка навчальних матеріалів, дидактичних засобів
- забезпечення засвоєння учнями основ базових дисциплін (читання, письмо, математика тощо)
- формування моральних, етичних та громадянських якостей учнів
- проведення виховних заходів та бесід різної тематики
- сприяння формуванню культури поведінки
- врахування індивідуальних особливостей учнів
- підтримка дітей з труднощами у навчанні
- робота з обдарованими учнями
- взаємодія з батьками, шкільним психологом
- спостереження за емоційним і психічним станом дітей
- ведення документації (журналу, планів, характеристик тощо)
- участь у педрадах, методоб’єднаннях, курсах підвищення кваліфікації
- організація класного середовища: підтримка порядку, оформлення класу
- постійна взаємодія з батьками та адміністрацією школи
- співпраця з іншими вчителями та фахівцями
- сприяння адаптації першокласників: підготовка дітей до шкільного життя; проведення адаптаційних занять.

Освіта

Київський університет імені Бориса Грінченка

Філологія українська, Київ
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)

Філолог-дослідник, викладач вищого навчального закладу

Київський університет імені Бориса Грінченка

Філологія українська, Київ
Незакінчена вища, з 2012 по 2015 (3 роки)

Бакалавр філології, вчитель української мови і літератури

Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка

Початкова освіта, Київ
Середня спеціальна, з 2008 по 2012 (4 роки)

Вчитель початкових класів та англійської мови в початкових класах

Знання і навички

  • Зосередженість
  • Комунікабельність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Творчий підхід
  • Активність
  • Завзятість
  • Логічне мислення
  • Здатність до навчання
  • Дитяча психологія
  • Інтерактивний метод навчання
  • Планування навчально-виховної роботи
  • Креативність
  • Неконфліктність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

На робочому місці для мене важливими факторами є:
- Позитивна атмосфера в педагогічному колективі, підтримка та взаєморозуміння.
- Сучасна матеріально-технічна база (наявність дидактичних матеріалів, мультимедійної техніки).
- Можливість професійного розвитку.
- Адекватне педагогічне навантаження та розумне планування навчального процесу.
- Справедливе й конкурентне матеріальне забезпечення.
- Доступ до психологічної підтримки (у разі роботи з дітьми з ООП або в складних ситуаціях).
- Повага до педагогічної автономії й підтримка ініціативи з боку адміністрації.

Вважаю, що важливим показником в професійній діяльності є високий рівень успішності та адаптації учнів до наступних етапів навчання.

Професійні досягнення: неодноразове І місце учениці на шкільному конкурсі читці поезії Тараса Шевченка; І місце класу у шкільному конкурсі зі знання колядок.
Останнім важливим досягненням вважаю І місце моєї команди у VII Всеукраїнській олімпіаді креативності Destination Imagination у 2025 році (суспільний виклик) за підтримки Національного центру "Мала академія наук України".

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: