- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10568427/
Вчитель початкових класів
- Розглядає посади:
- Вчитель початкових класів, Заступник директора школи
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Вчитель початкових класів
з 10.2018 по нині
(6 років 10 місяців)
Освіта, наука
- Робота із класом загалом: створення колективу — команди в класі; робота з формуванням правил, їх фіксації та візуалізації узгоджених учнями демократичних правил; організація студентського самоврядування; залучення учнів до неформального позашкільного спілкування.
- Проведення свят у класі та школі.
- Академічна робота: планування й організація навчальної діяльності учнів; здійснення підбору матеріалів до уроку; підготовка та оформлення уроків в системі School Today; проведення заняття, допомога слабшим учням у засвоєнні матеріалу, робота індивідуально або з групами студентів; впровадження системи оцінювання і мотивації; складання разом з учнем індивідуального плану розвитку дитини; пошук шляхів розв'язання питань, залучення психолога, учня та за необхідності його батьків.
- Ведення тематичного, календарного та поурочного планування, класної документації, здійснення поточного контролю за успішністю учнів, подання адміністрації школи звітні дані.
- Якісний зворотній зв'язок з учнем та його батьками.
- Забезпечення рівня підготовки учнів, який відповідає вимогам державного освітнього стандарту початкової загальної освіти.
- Реалізація міждисциплінарних проєктів, проведення бінарних та інтегрованих уроків.
- Проєктна робота: забезпечення, організація та реалізація спільних учнівських проєктів за методикою EDUSCRUM.
- Участь в Олімпіадах з української мови, математики, природознавства, літературних та творчих конкурсах.
- Організаційні питання: організування робочого простору (робочі місця; індивідуальні речі; портфоліо кожного учня; розвиток відповідальності за свої вчинки та розуміння невідворотності дії правил та рівності всіх перед ними; організаційні обговорення з учнями в класі; зустріч дітей, ранкова бесіда; організація учнів щодо наведення ладу; прикрашання класу; організація привітання з днем народження учня.
- Виховання екологічної свідомості та екологічного ставлення до ресурсів учнів через проєктну діяльність, екскурсії, бесіди.
- Волонтерська робота та залучення дітей та батьків за різними напрямками.
- Обладнання класу та простору - втілення в життя цікавих ідей.
- Забезпечення безпеки та зміцнення здоров’я учнів.
- Постійна комунікація з батьками (щоденне спілкування та індивідуальні зустрічі за потребою).
- Звітність: звіт по кожному учню з усіх предметів в кінці кожної чверті в School Today; семестровий звіт в редакторі Canva; узагальнений звіт по роботі класу щоп’ятниці, на Стіні класу; особисті коментарі в School Today (1-2/тиждень).
- Ведення телеграм-каналу класу: цікаві моменти з шкільного життя дітей.
- Професійний розвиток: участь в семінарах, вебінарах, конференціях та інших формах професійного навчання; вивчення та впровадження нових педагогічних технологій та методик.
- Інноваційна діяльність: використання інтерактивної дошки, онлайн-платформ та навчальних додатків; застосування проєктного підходу та методів дослідницького навчання.
- Співпраця з колегами: обмін досвідом з колегами на шкільних та міжшкільних заходах.
Вчитель початкових класів
з 08.2014 по 10.2018
(4 роки 2 місяці)
Спеціалізована школа #106, Київ (Освіта, наука)
- проведення уроків згідно з навчальним планом
- підготовка навчальних матеріалів, дидактичних засобів
- забезпечення засвоєння учнями основ базових дисциплін (читання, письмо, математика тощо)
- формування моральних, етичних та громадянських якостей учнів
- проведення виховних заходів та бесід різної тематики
- сприяння формуванню культури поведінки
- врахування індивідуальних особливостей учнів
- підтримка дітей з труднощами у навчанні
- робота з обдарованими учнями
- взаємодія з батьками, шкільним психологом
- спостереження за емоційним і психічним станом дітей
- ведення документації (журналу, планів, характеристик тощо)
- участь у педрадах, методоб’єднаннях, курсах підвищення кваліфікації
- участь у семінарах, тренінгах, курсах
- ознайомлення з новітніми педагогічними технологіями та методиками
- організація класного середовища: підтримка порядку, оформлення класу
- постійна взаємодія з батьками та адміністрацією школи
- співпраця з іншими вчителями та фахівцями
- організація екскурсій, свят, конкурсів, тематичних днів
- підготовка сценаріїв та репетиції з учнями.
- ведення портфоліо учня: збір та аналіз робіт учнів для відстеження динаміки розвитку; формування характеристик і звітів для психологічної служби та батьків
- інклюзивна освіта: адаптація матеріалу під потреби конкретних учнів; взаємодія зі спеціальними педагогами
- сприяння формуванню навичок особистої гігієни
- контроль за умовами в класі (освітлення, вологість, провітрювання).
- ведення сторінки/щоденника класу: оновлення інформації про події, досягнення, оголошення
- спілкування з батьками в цифровому форматі (сторінка класу, месенджери)
- сприяння адаптації першокласників: підготовка дітей до шкільного життя; проведення адаптаційних занять.
Вчитель початкових класів
з 08.2012 по 08.2014
(2 роки)
СШ #245, Київ (Освіта, наука)
- проведення уроків згідно з навчальним планом
- підготовка навчальних матеріалів, дидактичних засобів
- забезпечення засвоєння учнями основ базових дисциплін (читання, письмо, математика тощо)
- формування моральних, етичних та громадянських якостей учнів
- проведення виховних заходів та бесід різної тематики
- сприяння формуванню культури поведінки
- врахування індивідуальних особливостей учнів
- підтримка дітей з труднощами у навчанні
- робота з обдарованими учнями
- взаємодія з батьками, шкільним психологом
- спостереження за емоційним і психічним станом дітей
- ведення документації (журналу, планів, характеристик тощо)
- участь у педрадах, методоб’єднаннях, курсах підвищення кваліфікації
- організація класного середовища: підтримка порядку, оформлення класу
- постійна взаємодія з батьками та адміністрацією школи
- співпраця з іншими вчителями та фахівцями
- сприяння адаптації першокласників: підготовка дітей до шкільного життя; проведення адаптаційних занять.
Освіта
Київський університет імені Бориса Грінченка
Філологія українська, Київ
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)
Філолог-дослідник, викладач вищого навчального закладу
Київський університет імені Бориса Грінченка
Філологія українська, Київ
Незакінчена вища, з 2012 по 2015 (3 роки)
Бакалавр філології, вчитель української мови і літератури
Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка
Початкова освіта, Київ
Середня спеціальна, з 2008 по 2012 (4 роки)
Вчитель початкових класів та англійської мови в початкових класах
Знання і навички
- Зосередженість
- Комунікабельність
- Грамотна усна та письмова мова
- Творчий підхід
- Активність
- Завзятість
- Логічне мислення
- Здатність до навчання
- Дитяча психологія
- Інтерактивний метод навчання
- Планування навчально-виховної роботи
- Креативність
- Неконфліктність
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
На робочому місці для мене важливими факторами є:
- Позитивна атмосфера в педагогічному колективі, підтримка та взаєморозуміння.
- Сучасна матеріально-технічна база (наявність дидактичних матеріалів, мультимедійної техніки).
- Можливість професійного розвитку.
- Адекватне педагогічне навантаження та розумне планування навчального процесу.
- Справедливе й конкурентне матеріальне забезпечення.
- Доступ до психологічної підтримки (у разі роботи з дітьми з ООП або в складних ситуаціях).
- Повага до педагогічної автономії й підтримка ініціативи з боку адміністрації.
Вважаю, що важливим показником в професійній діяльності є високий рівень успішності та адаптації учнів до наступних етапів навчання.
Професійні досягнення: неодноразове І місце учениці на шкільному конкурсі читці поезії Тараса Шевченка; І місце класу у шкільному конкурсі зі знання колядок.
Останнім важливим досягненням вважаю І місце моєї команди у VII Всеукраїнській олімпіаді креативності Destination Imagination у 2025 році (суспільний виклик) за підтримки Національного центру "Мала академія наук України".
Схожі кандидати
-
Вчитель англійської в початкових класах
Київ, Лубни -
Вчитель початкових класів
Київ -
Вчитель початкових класів
Київ -
Вчитель початкових класів
Київ, Бровари, Носівка -
Вчитель початкових класів
Київ -
Вчитель початкових класів
Київ