Ольга
Офіс-менеджер, діловод, асистент, помічник, операціоніст, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10589346
Досвід роботи
Менеджер по роботі з клієнтами (за сумісництвом менеджер з реклами)
з 06.2018 по 04.2024
(5 років 10 місяців)
Компанія UDS, Київ (Нерухомість)
- прийом телефонних дзвінків/заявок із сайту/соц. мереж; консультація клієнтів щодо нерухомості, оформлення продажів.
- розміщення інформації про об'єкти нерухомості на сайті компанії, дошках оголошень; публікація оголошень на різних тематичних майданчиках;
- Email/sms розсилання листів з акційними пропозиціями, знижками та інформативними новинами у сфері нерухомості;
- аналіз ефективності каналів просування компанії, розробка акцій, знижкових пропозицій та особливих умов співробітництва для клієнтів;
- Написання текстів з опису об'єктів нерухомості, публікація постів та оголошень в соц. мережах та інших майданчиках;
- завантаження контент – матеріалу (фото/відео) на сайт;
- робота із підрядниками з питань виробництва поліграфії, роботи сайту, допомога в організації переглядів об'єктів нерухомості.
Менеджер по роботі з клієнтами, event-менеджер
з 10.2015 по 05.2018
(2 роки 7 місяців)
Дитячий розважальний центр "Сюрприз" (ТРЦ Дрім Таун), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
- консультування клієнтів щодо послуг центру, проведення продажів;
- розробка рекламних кампаній та ідей щодо організації свят для дітей;
- робота з клієнтами (особисті зустрічі, дзвінки, взаємодія в інтернет-ресурсах та соціальних мережах), виявлення їх потреб та вирішення всіх організаційних питань;
- реалізація рекламних ідей щодо просування та впізнаваності дитячого центру;
- пошук та підбір підрядників для проведення заходів;
- ведення соціальних сторінок (Facebook, Instagram), створення та публікація постів, підбір контенту та написання текстів;
- Організація дитячих свят: дні народження, квести, майстер-класи, благодійні заходи.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 08.2013 по 09.2015
(2 роки 1 місяць)
Компанія натурального каменю "Гранд Мармур", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- організація виробництва та реалізації виробів із натурального каменю;
- контроль роботи персоналу та підрядників;
- спілкування з клієнтами, проведення зустрічей та презентації продукції, прорахунок вартості замовлення;
- пошук, підбір та закупівля необхідних витратних матеріалів та інструментів для виробництва;
- ведення сайту та реклами: написання статей на сайт та підбір фото – матеріалу, публікація оголошень в соц. мережах та інших майданчиках.
Освіта
Національний авіаційний університет
Маркетинг, Київ
Вища, з 2012 по 2013 (1 рік)
Професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка
Маркетинг, Київ
Незакінчена вища, з 2008 по 2012 (4 роки)
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Інші резюме цього кандидата
25 000 грн
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 01.2012 - 01.2013: Маркетинг (Національний авіаційний університет, Київ)....
25 000 грн
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 01.2012 - 01.2013: Маркетинг (Національний авіаційний університет, Київ)....
Схожі кандидати
Діловод, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор рецепції
Київ
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Київ, Львів
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Київ
Офіс-менеджер, помічник керівника, психолог, секретар, діловод
20000 грн, Київ, Васильків