• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10590921/

Head of e-commerce

Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олександр Фролов Освіта
Head of E-Commerce
Облік та оподаткування вер 2014 - груд 2018
Харківський державний університет харчування та торгівлі, Харків

Досвід роботи
Особисті дані
Олександр Фролов Фахівець з організації маркетингових вер 2018 - лют 2021
заходів
ТОВ "АТБ-Маркет", Дніпро
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Проектний менеджер інтернет-магазину лют 2021 - серп 2023
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ТОВ "АТБ-Маркет", Дніпро

Керівник розвитку електронної комерції серп 2023 - Нинішній
15 вересня 1996 р.
ТОВ "АТБ-Маркет", Дніпро
1. Досвід запуску/редизайну інтернет-магазину та мобільного додатку.
Одружений/одружена
2. Розробка та реалізація e-commerce стратегії для масштабування
онлайн-продажів.
3. Керування командою digital-маркетингу та командою розробників.
Навички 4. Забезпечення зростання клієнтського результату (трафік, конверсії),
залучення нових клієнтів.
Електронна комерція 5. Розробка та впровадження бізнес-процесів роботи інтернет-
магазину компанії.
Управління проектами 6. Забезпечення зростання клієнтського результату (трафік, конверсії),
залучення нових клієнтів.
Стратегічне планування 7. Автоматизація процесів та інтеграція нових e-commerce рішень.
8. Розробка стратегії з чітким планом щодо розвитку напрямку e-
Аналітика даних
commerce.
Маркетинг в інтернеті 9. Масштабування онлайн-продажів, оптимізації воронки продажів.
10. Розуміння принципів SEO, UI/UX, Usability.
UX/UI дизайн 11. Створення ТЗ на розробку, доопрацювання, пропозиції, активності
на основі аналізу поведінки конкурентів та користувачів.
Управління бюджетом 12. Координація, контроль та аналіз результатів роботи команд
підрядних організацій. Щомісячні зустрічі по звітності та
Клієнтські відносини
плануванню робіт на наступний місяць.
Digital-marketing 13. Аналіз показників ефективності рекламних кампаній, формування
висновків, планування подальших дій на основі отриманих
Аналіз ринку результатів (спільно з агентством по рекламі в Google, META).
14. Аналіз ключових показників ефективності (KPI), використання
Переговори
аналітики для покращення продажів.
Адаптація до змін

Клієнтоорієнтований підхід

Організаційні здібності

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: