- PRO
Наталія
Інспектор з військового обліку та бронювання, фахівець з кадрів, 20 000 грн
- Вид зайнятості:
- неповна
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10595385/
Досвід роботи
Інспектор з військового обліку
з 01.2025 по нині
(7 місяців)
ТОВ «ПУФ», Київ (Машинобудування)
Повний цикл військового обліку критично важливого підприємства з бронюванням. Запуск процесу з нуля. Штатна чисельність ~ 100-120 співробітників. Досвід звіряння з ТЦК.
Інспектор з військового обліку
з 10.2024 по 12.2024
(2 місяці)
Група компаній "Карат", кабельний завод "Європан", Київ (Машинобудування)
Аудит ВОД, формування додатків 5 та 12 до Постанови 1487 (середньо-облікова штатна чисельність по трьох компаніях - 400 працівників. Без критичності і бронювання
Фріланс
з 02.2024 по 09.2024
(7 місяців)
ТОВ “БЗПТ», ТОВ «Техексперт», Київ (IT)
Аудит військово-облікових документів, особових справ, карток П-2 з метою складання списків за Додатком 5 і відомості оперативного обліку Постанови N1487
ФОП
з 01.2010 по 09.2012
(2 роки 8 місяців)
"Slimclub", Донецьк (Краса, фітнес, спорт)
Власний бізнес за франшизою
Начальник відділу персоналу
з 05.2008 по 06.2009
(1 рік 1 місяць)
ТОВ «МаксБет» Донецька філія, Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)
-Підбір персоналу, організація стажування; адаптація
- Повний цикл кадрового діловодства: прийом, звільнення переміщення співробітників (160 осіб), заповнення, облік, зберігання паперових трудових книжок; формування особових справ і ведення карток П-2; розробка кадрової документації: «Положення про кадровий облік», посадові інструкції; облік відпусток; звітність у ЦЗ; табеля обліку робочого часу, оформлення паперових лікарняних, створення кадрового резерву.
Менеджер з персоналу
з 12.2007 по 05.2008
(5 місяців)
ТОВ «МаксБет» Донецька філія, Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)
Підбір персоналу, організація стажування; адаптація
Заступник директора/ Інспектор з кадрів
з 08.1997 по 10.2007
(10 років 2 місяці)
ТОВ "ФінФорт-Реєстр", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)
Автоматизація і облік операцій з цінними паперами
Ведення реєстрів приватизованих підприємств, договори купівлі-продажу ЦП, підготовка і проведення загальних зборів акціонерів.
Інспектор з кадрів – суміщення посад (штатна чисельність – 30-35 осіб – стабільна компанія без плинності кадрів (відпустки, прийом/звільнення, П-2, заповнення і зберігання ТК)
Оператор комп’ютерного набору
з 06.1996 по 08.1997
(1 рік 2 місяці)
АТЗТ Інвестиційна Компанія "ФІнФорт", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)
Підготовка документів для участі підприємства у приватизаційних процесах
Освіта
Донецька Державна Академія Управління
"Фананси", економіст, Донецьк
Вища, з 2001 по 2003 (2 роки)
Післядипломна освіта
Донецький Національний Університет ім. Василя Стуса
Історичний, історик, викладач історії, Донецьк
Вища, з 1991 по 1996 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Постійне підвищення кваліфікації після оновлення законодавчої бази у сфері військового і кадрового обліку
Січень 2024- квітень 2025
"Сертифікований спеціаліст з війського обліку та бронювання на підприємстві", сертифікат Державного зразка. Дійсний до 2029р.
Жовтень 2023-січень 2024
Майстер-школа "Нові правила надання усіх видів відпусток», Закон 3494 від 22.11.2023р.
Жовтень 2023
Майстер-школа "Практика ведення військового обліку та бронювання, відеокурс «Кадровий аудит усіх видів відпусток».
Листопад 2023
Онлайн курси: «Трудові відносини в умовах воєнного стану»,«Трудові книжки: від паперової до електронної». «Е-лікарняні"
Жовтень 2023
Навчання «1С : Підприємство і управління персоналом 8.3»
Вересень 2023
Очне навчання у центрі «Данко» м. Київ за спеціальністю «Кадрова справа + 1С ЗУП 8.3»
Вересень 2023
Курс "Інспектор відділу кадрів", "Школа менеджерів з персоналу
січень-квітень 2006
Секретар, реєстратор Цінних паперів, депозитарні, торговців цінними паперами, «сліпий» метод набору текстів.
1996-1999
Знання і навички
- Електронний документообіг у системі “Вчасно»
- Організація ведення військового обліку з «нуля»
- Пунктуальність
- Ведення кадрового обліку
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Організаторські здібності
- Почуття гумору
- Водійські права кат. B
- "сліпий" друк кирилиця
- Користувач 1С
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
- Російська — вільно
Додаткова інформація
ПРОВЕДУ АУДИТ ВІСЬКОВО-ОБЛІКОВИХ ДОКУМЕНТІВ; СКЛАДУ СПИСКИ ЗА ДОДАТКОМ 5, ВІДОМІСТЬ ОПЕРАТИВНОГО ОБЛІКУ ПОСТАНОВИ № 1487; НАДАМ КОНСУЛЬТАЦІЇ З ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ.
Є активною учасницею Telegram-спільноти з ведення військового обліку, добре знаю військове і кадрове законодавство, щоденно слідкую за змінами, відвідую вебінари і спецкурси.
Розглядаю НЕПОВНУ /гібрідну зайнятість з оплатою пропорційно відпрацьованого часу, маю основне місце роботи
Райони: ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ
- "Сліпий" метод набору текстів - (кирилиця)
- Водійське посвідчення категорії «В», досвід керування – 26 років
- Проживаю останні 11 років в Києві, Шевченківський р-н
АУТСОРСИНГ НЕ РОЗГЛЯДАЮ
Схожі кандидати
-
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Київ -
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Київ, Харків -
Помічник керівника, водій, охоронець, держслужбовець, інспектор з військового обліку
Київ -
Фахівець з ведення військового обліку віддалено
30000 грн, Київ -
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом
50000 грн, Київ -
Інспектор відділу кадрів
Київ