• PRO

Данило

Супервайзер

Розглядає посади:
Супервайзер, Помічник керівника
Вид зайнятості:
повна
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Дистанційно, Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець з управління клієнтським досвідом, менеджер групи утрмимання

з 06.2024 по нині (1 рік 2 місяці)
Vega, телекомунікаційна група (Vodafone Ukraine Group), Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

1. Розробка та управління запуском цільових маркетингових ініціатив
(В2С та В2В сегмент), направлених на розвиток та збереження
клієнтської бази (канали комунікацій: контакт-центр, SMS, Viber,
IVR, особистий кабінет тощо)

2. Координація роботи команд контакт-центра (6 осоіб), які займаються
утриманням абонентів, розробки інструментів утримання та аналізу
ефективності

3. Формування критеріїв цільової аудиторії та пропозиції, направлених на підвищення
активності абонентів, збільшення доходів від них;

4. Формування бізнес-вимоги, технічних завдань та управління розробкою портфеля
проектів розвитку каналів комунікації та інструментів утримання;

5. Реалізація проектів розвитку цільового маркетингу: аналіз, створення вимог, організація
роботи команд та фахівців, контроль за реалізацією змін по створенню функціоналу;

6. Побудова бізнес-процесу організації цільових кампаній по збереженню абонентської
бази;

7. Розробка методології оцінки вихідних кампаній та запущених ініціатив.

Sales QC teamleader

з 08.2022 по 04.2024 (1 рік 8 місяців)
Goit PL, Дистанційно (Освіта, наука)

1. Контроль/оптимізація роботи відділу продажів за допомогою інтегрованої мною системи (система прослуховування та транскрибації розмов з клієнтами, контроль роботи менеджерів з клієнтами в ZOHO CRM, включаючи платежі/дашборди)

2. Участь у удосконаленні і перекладі скриптів продажу, створення інформаційних матеріалів/інструкцій в google docs/notion

3. Комунікація, наради з sales агентами та тімлідерами, звітування про результати керівнику відділу продажів

4. Створення статистики по роботі відділу контролю якості/sales та пропозицій щодо оптимізації процесів.

5. Супровід, підтримка та відповідальність за відділ контролю якості дзвінків клієнтів. (2 людини)

6. Розподіл лідів з івентів між менеджерами з продажу за допомогою інструментів, інтегрованих з ZOHO CRM: ClickMeeting, Leeloo.

7. Робота з інтеграціями ZOHO (телефонія Ringostat, реєстрація нових співробітників тощо)

Retention QC manager

з 01.2022 по 02.2022 (1 місяць)
Linvest, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Моніторинг якості роботи retention менеджерів з CRM-системою/розмов з клієнтами.
2. Робота з програмою Ucontrol
3. Відеоспостереження/прослуховування та транскрибація розмов менеджерів
4. Застосування штрафів до співробітників відповідно до регламенту компанії

Sales QC manager PL/Eng

з 11.2021 по 12.2021 (1 місяць)
Cento GX, IGM, Swiss29, Infinity, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Прослуховування та транскрибація розмов sales/retention менеджерів, фіксація порушень відповідно до регламенту компанії
2. Переклад розмов з польської на англійську мову

CRM/affilate manager

з 05.2021 по 08.2021 (3 місяці)
Смарт Медиа Солюшн, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Контроль якості роботи менеджерів з продажу з CRM системою/розмови з клієнтами.
2. Складання звітів по одержуваному трафіку.
3. Розподіл бази клієнтів між менеджерами.
4. Спілкування з афіляторами і залучення нових джерел трафіку. (Обговорення деталей інтеграції і тд.)
5. Є досвід роботи з Whitebo CRM а також Microsoft CRM

Sales manager, PL

з 06.2020 по 05.2021 (11 місяців)
Смарт Медиа Солюшн, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Відрізнився найкращім результатом продажів в першому робочому місяці серед новачків без досвіду, впродовж роботи в компанії середній результат з продажів був 7-10 FTD, декілька разів був топом конверсії

Освіта

Wyzsza Szkola Bankowa

Менеджмент малих та середніх підприємств, Інші країни
Вища, з 2019 по 2022 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Data analyst, GoIT PL

2024, 6 місяців

Знання і навички

  • Zoho CRM
  • Аналіз даних
  • Контроль якості продукції
  • MS Excel
  • Телефонний продаж
  • Ведення CRM
  • Administration of IP telephony
  • Створення скриптів діалогів
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Управління персоналом
  • Ведення документації

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вище середнього
  • Польська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: