• PRO

Юлія

Маркетолог, 40 000 грн

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
39 років
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інтернет-маркетолог

з 10.2024 по 01.2025 (3 місяці)
психологічна платформа, Дистанційно (IT)

Розробляла маркетингове упакування платформи, включаючи створення посадкових сторінок (лендінгів) для різних аудиторій.
Координувала проєкт на всіх етапах, взаємодіючи із замовником, IT-відділом, дизайнерами та рекламною агенцією.
Впровадила стратегію розвитку соцмереж платформи, включаючи аналіз цільової аудиторії, створення контент-плану та управління його реалізацією.
Організувала команду психологів для створення експертного контенту, що підвищив довіру до бренду.
Розробляла сценарії для відеоматеріалів і технічні завдання для дизайнерів, спрямовані на покращення візуальної комунікації.
Проводила аналітику рекламних кампаній і аудиторії для корекції маркетингової стратегії та збільшення ефективності залучення користувачів.

Керівник Австрійського відділення міжнародного маркетплейс послуг Findout

з 04.2024 по 09.2024 (5 місяців)
Findout, Дистанційно (IT)

Як керівник австрійського відділення Findout, я відповідала за комплексне управління акаунтом, спрямоване на розширення нашої присутності на ринку. Завдяки впровадженню інноваційних маркетингових стратегій та оптимізації рекламних кампаній, мені вдалося суттєво збільшити кількість зареєстрованих користувачів.

Я активно співпрацювала з локальними партнерами для створення ефективних маркетингових ініціатив, що дозволило нам підвищити впізнаваність бренду на ринку. Крім того, я провела детальний аналіз ринку та ідентифікувала ключові сегменти цільової аудиторії. На основі отриманих даних я розробила персоналізовані маркетингові кампанії, які дозволили нам значно збільшити конверсію на вебсайті.
показники:
Проведено 3 маркетингові кампанії, що збільшили кількість зареєстрованих користувачів з 420 до 690 за 5 місяців (+64% приріст).
Покращена конверсія на лендингу: з 1,2% до 2,1% завдяки редизайну та A/B тестуванню посадкової сторінки.
Ідентифіковано та опрацьовано 3 нові ЦА-сегменти, з яких один дав понад 38% усіх нових лідів.

Експерт із розробки SMM-стратегій

з 01.2024 по 03.2024 (2 місяці)
Кав’ярня, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Точка А: Розробка комплексну SMM-стратегію для кав'ярні.
Результат: Розробила стратегію, включаючи концепцію контент-плану та рекомендації щодо візуального оформлення для Instagram.
Точка Б: Запуск Instagram-активності кав'ярні.
Результат: Підібралв візуальний стиль, створила та опублікувала 12 постів, що розкривали концепцію та філософію бренду.
Точка В: Передала SMM-активності на виконання SMM-працівнику.
Результат: Надала детальну стратегію та рекомендації новому SMM-спеціалісту для подальшого ведення соціальних мереж кав'ярні.
показники:
За 2 місяці після запуску Instagram-профілю кав’ярні акаунт зібрав 780 підписників з органічного охоплення та локального таргету.
Візуальне оформлення бренду та авторські тексти підвищили середній показник залученості постів до 5,3%, що вище середнього в ніші HoReCa.
Один із контентних форматів (відео “за лаштунками”) приніс понад 4 500 органічних переглядів та 23 збереження.

Як ФОП надаю послуги з розробки SMM стратегій для розвитку брендів і експертів

з 01.2023 по нині (2 роки 7 місяців)
фріланс, Дистанційно (Освіта, наука)

Понад 12 реалізованих стратегій у нішах: онлайн-курси, психологи, нутриціологи, малий e-commerce.
Середній приріст підписників у клієнтів після впровадження стратегії — +25-40% за 3 місяці.
Кампанії з таргетованої реклами у Facebook/Instagram призвели до вартість ліда 0,8–1,4$, при середній цілі до 2$.
Один із проектів (курс нутриціолога) зібрав 163 ліди за 3 тижні, з яких 18 перетворилися на клієнтів.

Освіта

ПДПУ

Природничий, Полтава
Вища, з 1990 по 1997 (7 років)

2006 рік - захист дисертації в ІХВС, кандидат хімічних наук. доцент. PhD

Додаткова освіта та сертифікати

курс професія Трагетолог

2024, 5 місяців
Сертифікат

курс SMM по СММ стратегії і створеннню контенту в Інстаграм

2024, 3 місяці
Сертифікат

Знання і навички

  • Quick learning skills
  • Ability to quickly learn new information
  • Медична хімія
  • Уважність
  • Уміння аналізувати
  • Креативність
  • Розробка контент-плану
  • Canva
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Ведення соціальних мереж
  • Комунікабельність
  • Facebook Ads Manager
  • Створення Reels

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Маючи міцний фундамент знань у сферах хімічних технологій, товарознавства, педагогіки, психології, медичної та харчової хімії, а також досвід роботи в ІТ-компанії, я можу запропонувати унікальні можливості для реалізації різноманітних маркетингових проєктів:
• Розроблення ефективних маркетингових стратегій для хімічної, фармацевтичної, харчової продукції з урахуванням специфіки товарів та цільової аудиторії.
• Проведення глибокого аналізу властивостей, складу та якості товарів для формування переконливих маркетингових повідомлень.
• Створення освітніх та навчальних програм, спрямованих на підвищення обізнаності споживачів, дистриб'юторів тощо.
• Розробка психологічно обґрунтованих маркетингових активностей та комунікацій для стимулювання попиту.
• Оцінка та тестування продуктових концепцій, упаковки, рекламних матеріалів з урахуванням специфіки хімічної, фармацевтичної, харчової галузей.
Таким чином, мій міждисциплінарний бекграунд дає змогу мені бути ефективним маркетологом, здатним розробляти та реалізовувати комплексні маркетингові рішення для споживчих товарів у хімічній, фармацевтичній, харчовій та інших суміжних індустріях. З моєї багатогранної кар'єри виділяється моє професійне керівництво проєктами та створення стратегій в галузі соціальних медіа. Маю вищу освіту та докторський ступінь, що підкреслює мій аналітичний підхід та готовність до вирішення складних завдань. У керівництві проєктом з розвитку СММ стратегії для кав’ярні вдалося досягти значного прогресу, а моя пристрасть до сфери соціальних медіа завжди підтримує мене в пошуках нових ідей та технік для привертання аудиторії. Моя креативність та емпатія допомагають мені підходити до кожного завдання з розумінням і з великим ентузіазмом.
Ніші, в яких я працювала:
- онлайн магазини
- блог експерта (психолог, коуч, нутриціолог)
- онлан школа, курси

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: