- Файл
Юлія
Начальник управления
- Розглядає посади:
- Начальник управления, Комерційний керівник, Керівник з розвитку
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10623102/?puid=2900
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Місце народження/проживання: Київ/Буча
Скринька для листування: [
Контактний телефон: [
Освіта:
1998-2001 Інститут економіки і права (Київ, КРОК), бакалавр права
2001-2003 Університет економіки і права, (Київ, КРОК), спеціаліст господарське
право
2003 - Swiss school of business and management , Geneva, lawyer
Додаткова освіта:
2018 - Lean Academy KSLA18-02127
НОВА ПОШТА
Менеджер Департаменту з розвитку мережі поштоматів (проектна робота)
вересень 2021 - лютий 2022
● Пошук та оренда нерухомості згідно заданих параметрів
● Участь у тендерах комунальних установ, підготовка відповідного пакету
документів, консультації з виконавцями, забезпечення позитивних рішень
● Виконання розвитку мережі згідно планів у межах Києва та по Україні
● Складання та виконання бюджету
● Укладення договорів оренди, утримання, співпраці, ремонтів
● Супровід існуючих мереж по технічним та юридичним питанням
● Вирішення спірних питань
● Супровід існуючих договорів, робота з дебіторською заборгованістю
ДТЕК СЕРВІС (компанія групи ДТЕК)
Керівник відділу з управління об'єктами нерухомісті
вересень 2018 - серпень 2021
● Управління нерухомістю, забезпечення функціонування усіх підрозділів,
офісів, складів, шахт, готелей, санаторіїв, гуртожитків, теплових станцій
шляхом проведення тендерів / збір оферт, з подальшим укладенням відповідних
договорів та подальшим контролем у наступних напрямках: канцелярія, вода,
кейтерінг, квіти, подарунки на Новий рік для дітей та партнерів, прибирання
офісу, облаштування робочих місць, перевезення меблів та інших матеріальних
цінностей, послуги списання та знешкодження вторсировини (папір, скло,
метал) оренда готелів, послуги перевезення : автобусні, авіа, таксі,
супроводження поточних ремонтів.
● Продаж та передача у користування 450 об’єктів нерухомості 75 підприємств
групи ДТЕК
● Формування та контроль виконання бюджету закупок та продажів
● Контроль дебіторської заборгованості, первинної бухгалтерської документації
● Вирішення спірних питань
● Підготовка документів для судової роботи
● Створення тендерів у системі Prozorro, контроль виконання строків,
документальний супровід (протоколи, рішення Інвестиційних комітетів,
Закупочних комісій, Наглядових Рад), укладення договорів
● Документальний та фізичних супровід в тендерах інших компаній
● Інвентаризація матеріальних цінностей, списання за результатами
інвентаризації, продаж активів, що не використовуються у виробничому
процесі
● Супровід договорів оренди, робота з дебіторською заборгованість, підготовка
документів для судового розгляду
● Контроль щомісячних оплат, формування первинних бухгалтерських документів
● Пошук нових орендарів, розміщення інформації про об'єкти на усіх
майданчиках, забезпечення пошуку об'єктів "у полях"
● Виконання планів по передачі в оренду та продажу
● Поточний ремонт об'єктів
● Створення та супровід Big Data, робота зі звітами dashboards, та іншими
засобами систематизації інформації для її подальшого аналізу
● Пошук, укладення договорів оренди та подальше їх супроводження для
офісів/коворкінгів на о. Кіпр, Лондоні, Амстердамі
● Формування, коригування та виконання бюджетів для офісів та коворкінгів поза
межами України
● Укладення договорів та контроль їх виконання щодо ремонтів
офісів/коворкінгів, проведення СКД, СКС, фасіліті та клінінг, контроль
проведення оплат підрядним організаціям та орендодавцями
● Вирішення спірних питань щодо майна за межами України
КИЇВСТАР
Керівник відділу Технічного департаменту розвитку мереж мобільного зв’язку щодо
роботи з договорами
березень 2010 - вересень 2018
40 підлеглих у 8 регіонах
● Організація та контроль роботи підрозділу (формування завдання , проміжковий
контроль, допомога у разі потреби, контроль виконання, забезпечення трудової
дисципліни)
● Формування, захист, виконання бюджету, забезпечення фінансування у разі
виникнення додаткових витрат
● Укладення договорів оренди для розміщення обладнання базових станцій,
ДАС-систем, Центрів розміщення абонентів (19 тисяч контрактів)
● Координація М&A (супроводження процесу поглинання Київстаром Голден
Телекома та Білайн Україна, оптимізація мереж, витрат, документообігу)
● Супроводження будівництва мережі 3-4G
● OPEX\CAPEX оптимізація, економія витрат у тому числі з застосуванням
Lean-інструментів ( підписання цифрових первинних бухгалтерських
документів, договорів та додаткових угод до них через М.Е.Док без паперових
версій та поштових витрат)
● Антикризовий менеджмент (забезпечення виходу оператора з окупованих у
2014 році територій Донбасу та Криму зі збереженням мережі,
“заморожуванні” контрактів, зупинення фінансових відносин без подальших
претензій, закриття питань фінансових боргів)
● Розробка процедур, методик, стандартів щодо роботи підрозділу, встановлення
базових станцій, оформлення документів на встановлення базових станцій
● Організація і контроль роботи підрядників щодо виконання робіт по
проектуванню, будівництву, контроль додаткових витрат підрядників
● Управління нерухомістю, забезпечення своєчасного ремонту, відповідність
санітарним нормам
● Лобіювання інтересів компанії у державних інституціях, Фонд державного
майна, Укрзалізниця, Укртелеком (оренда каналізації для прокладення оптики),
Міністерство оборони, Міністерство освіти, Міністерство охорони здоров’я,
Департамент надзвичайних ситуацій (МЧС, пожежні) і.т.п.
● Супровід договорів оренди, робота з дебіторською заборгованість, підготовка
документів для судового розгляду
● Контроль щомісячних оплат, формування первинних бухгалтерських документів
● Пошук нових орендарів, розміщення інформації про об'єкти на усіх
майданчиках, забезпечення пошуку об'єктів "у полях"
● Виконання планів по передачі в оренду та продажу
● Поточний ремонт об'єктів
● Створення та супровід Big Data, робота зі звітами dashboards, та іншими
засобами систематизації інформації для її подальшого аналізу
● Lean проект щодо цифрового документообігу з 19 000 контрагентами через М.Е.
Док
● Оптимізація роботи методами Lean: муда-мура-мурі, 5С, Poka Yoke, JIT, та інші
АСТЕК-С (компанія групи ЛАЙФСЕЛЛ)
Керівник юридичного відділу
вересень 2005 - серпень 2009
24 підлеглих у 75 регіонах
● Організація та контроль роботи підрозділу (формування завдання , проміжковий
контроль, допомога у разі потреби, контроль виконання, забезпечення трудової
дисципліни)
● Формування, захист, виконання бюджету, забезпечення фінансуванні у разі
виникнення додаткових витрат
● Укладення договорів оренди для розміщення обладнання базових станцій,
ДАС-систем, Центрів розміщення абонентів (5 тисяч контрактів) на підставі
довіреності отриманої від оператора мобільного зв’язку Лайфселл
● Розробка процедур, методик, стандартів щодо роботи підрозділу, встановлення
базових станцій, оформлення документів на встановлення базових станцій
● Організація і контроль роботи підрядників щодо виконання робіт по
проектуванню, будівництву, контроль додаткових витрат підрядників
● Управління нерухомістю, забезпечення своєчасного ремонту, відповідність
санітарним нормам
● Лобіювання інтересів компанії у державних інституціях, Фонд державного
майна, Укрзалізниця, Укртелеком (оренда каналізації для прокладення оптики),
Міністерство оборони, Міністерство освіти, Міністерство охорони здоров’я,
Департамент надзвичайних ситуацій (МЧС, пожежні) і.т.п.
● Участь у господарських та трудових спорах у судах
● Координація М&A (супроводження процесу поглинання Астеліт (ЛАЙФСЕЛЛ)
DCC , оптимізація мереж, витрат, документообігу)
● Супровід договорів оренди, робота з дебіторською заборгованість, підготовка
документів для судового розгляду
● Контроль щомісячних оплат, формування первинних бухгалтерських документів
● Виконання планів на отримання у користування
● Поточний ремонт об'єктів
UDEC (компанія групи ЛАЙФСЕЛЛ)
Корпоративний юрист
травень 2004 - вересень 2005
24 підлеглих у 24 регіонах
● Реєстрація Компанії та її філій
● Отримання дозволів на працевлаштування іноземців, збір та апостолювання
документації.
● Забезпечення роботи офісів шляхом проведення тендерів та укладення договорів
на постачання HoReCa /вода, канцелярії, прибирання, транспортних послуг,
купівлі транспортних засобів для регіональних представників, меблів,
персональних комп'ютерів, новорічних подарунків для дітей, послуг медичного
огляду для водіїв і т.д.
● Організація та контроль роботи підрозділу (формування завдання , проміжковий
контроль, допомога у разі потреби, контроль виконання, забезпечення трудової
дисципліни)
● Формування, захист, виконання бюджету, забезпечення фінансування у разі
виникнення додаткових витрат
● Укладення договорів оренди для розміщення обладнання базових станцій,
ДАС-систем, Центрів розміщення абонентів (5 тисяч контрактів) на підставі
довіреності отриманої від оператора мобільного зв’язку Лайфселл
● Розробка процедур, методик, стандартів щодо роботи підрозділу, встановлення
базових станцій, оформлення документів на встановлення базових станцій
● Організація і контроль роботи підрядників щодо виконання робіт по
проектуванню, будівництву, контроль додаткових витрат підрядників
● Управління нерухомістю, забезпечення своєчасного ремонту, відповідність
санітарним нормам
● Лобіювання інтересів компанії у державних інституціях, Фонд державного
майна, Укрзалізниця, Укртелеком (оренда каналізації для прокладення оптики),
Міністерство оборони, Міністерство освіти, Міністерство охорони здоров’я,
Департамент надзвичайних ситуацій (МЧС, пожежні) і.т.п.
Додаткова інформація:
Сімейний стан - заміжня, є діти
Можливі відрядження по території України та за її межі
Водійські права категорії “В”. Наявний автомобіль.
Англійська мова - продвинутий рівень
Турецька мова - початковий -розмовний рівень
Польська мова - початковий рівень (вивчаю)
Хобі: птахівництво і тваринництво, туристичні поїздки, малювання
Схожі кандидати
-
Заступник керівника відділу
Київ -
Керівник відділу по роботі з персоналом
Київ -
Керівник відділу охорони праці
Київ -
Керівник управління
90000 грн, Київ, Миколаїв, Одеса -
Керівник управління
Київ -
Керівник відділу продажу
Київ