Наталя
Фінансовий директор, керівник, головний бухгалтер, аналітик
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Вінниця
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10627760
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
тел. [
[
Ціль
Здобуття цікавої, перспективної роботи з можливістю професійного і кар'єрного зростання, отримання гідної матеріальної винагороди.
особиста інформація
• Дата народження:
• Сімейний стан:
• Діти:
31 СЕРПНЯ 1979р.
одружена
донька (18 років)
син (13 років)
Досвід Роботи
20.08.2021 р. – 29.02.2024
КНП «Хмільницька центральна лікарня»
Посада: головний бухгалтер
Посадові обов’язки:
• Організація роботи бухгалтерського відділу та здійснення оперативного керівництва поточною діяльністю підприємства з метою виконання покладених завдань та функцій;
• Повсякденний контроль працівників та розподіл обов’язків підлеглих згідно посадових інструкцій;
• Контроль та забезпечення належного виконання працівниками бухгалтерії стандартів бухгалтерського обліку;
• Проводити моніторинг щомісячних показників лікарні в розрізі кількості і об’єму наданих послуг;
• Управлінський облік (working capital, P&L, Balance Sheet, Cash flow);
• Робота з персоналом;
• Контроль за виконанням планових показників;
• Підготовка, здача звітності (форма 1,2,3,4,5, структурне обстеження підприємства, податкова звітність ПДВ, звіт неприбуткового підприємства, ЄСВ, звіти з праці, рентна плата, звіти НСЗУ, звіти УДКСУ інша поточна звітність);
• Розроблення штатного розпису;
• Розроблення і впровадження тарифів на надання послуг;
• Розроблення фінансового плану і звіти про виконання фінансового плану;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) підприємства, документообіг, накази проекти, складання документів.
18.08.2016 р. – 09.08.2021р.
Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня»
Посада: головний бухгалтер
Посадові обов’язки:
• Організація роботи бухгалтерського відділу та здійснення оперативного керівництва поточною діяльністю підприємства з метою виконання покладених завдань та функцій;
• Повсякденний контроль працівників та розподіл обов’язків підлеглих згідно посадових інструкцій;
• Контроль та забезпечення належного виконання працівниками бухгалтерії стандартів бухгалтерського обліку;
• Проводити моніторинг щомісячних показників лікарні в розрізі кількості і об’єму наданих послуг;
• Робота з персоналом;
• Контроль за виконанням планових показників;
• Управлінський облік (working capital, P&L, Balance Sheet, Cash flow);
• Підготовка, здача звітності (форма 1,2, 3, 4,5, структурне обстеження підприємства, податкова звітність ПДВ, звіт неприбуткового підприємства, ЄСВ, звіти з праці, рентна плата, звіти НСЗУ, звіти УДКСУ інша поточна звітність);
• Розроблення штатного розпису;
• Розроблення і впровадження тарифів на надання послуг;
• Розроблення фінансового плану і звіти про виконання фінансового плану;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) підприємства, документообіг, накази проекти, складання документів.
31.07.2015р. – 16.08.2016р.
КУ «Козятинська лікарня відновного лікування»
Посада: головний бухгалтер.
Посадові обов’язки:
Посадові обов’язки:
• Організація роботи бухгалтерського відділу та здійснення оперативного керівництва поточною діяльністю підприємства з метою виконання покладених завдань та функцій;
• Повсякденний контроль працівників та розподіл обов’язків підлеглих згідно посадових інструкцій;
• Контроль та забезпечення належного виконання працівниками бухгалтерії стандартів бухгалтерського обліку;
• Проводити моніторинг щомісячних показників лікарні в розрізі кількості і об’єму наданих послуг;
• Робота з персоналом;
• Контроль за виконанням планових показників;
• Підготовка, здача звітності (форма 1,2,3,4,5, структурне обстеження підприємства, податкова звітність ПДВ, звіт неприбуткового підприємства, ЄСВ, звіти з праці, рентна плата, звіти НСЗУ, звіти УДКСУ інша поточна звітність);
• Розроблення штатного розпису;
• Розроблення і впровадження тарифів на надання послуг;
• Розроблення фінансового плану і звіти про виконання фінансового плану;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) підприємства, документообіг, проекти наказів, складання документів.
03.05.2002р. – 29.07.2015 р.
Вінницький будівельний технікум
Посада: заступник директора з економічних питань- головний бухгалтер
Посадові обов’язки:
Посадові обов’язки:
• Організація роботи бухгалтерського відділу та здійснення оперативного керівництва поточною діяльністю підприємства з метою виконання покладених завдань та функцій;
• Повсякденний контроль працівників та розподіл обов’язків підлеглих згідно іх посадових інструкцій;
• Контроль та забезпечення належного виконання працівниками бухгалтерії стандартів бухгалтерського обліку;
• Робота з персоналом;
• Контроль за виконанням планових показників;
• Підготовка, здача звітності (баланс, звіт неприбуткового підприємства, ЄСВ, звіти з праці, , звіти УДКСУ інша поточна звітність);
• Розроблення штатного розпису;
• Розроблення і впровадження тарифів на надання послуг;
• Розроблення кошторису, планів асигнувань;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) закладу, документообіг, накази в межах компетентності, складання документів. Навчання співробітників, підлеглих;
10.08.2001 р. – 10.12.2001 р.
ТОВ «Інтерком»
Посада: бухгалтер
Посадові обов’язки:
• Ведення бухгалтерського обліку
• Підготовка і здача звітності
• Підготовка платіжних доручень, перевірка і грошових чеків, нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних;
• Контроль роботи каси – відкриття/закриття, контроль лімітів каси, перевірка касових документів;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) товариства, документообіг.
30.12.1996 р. – 20.05.2000 р.
ТОВ «Пральний сервіс»
Посада: бухгалтер
• Ведення бухгалтерського обліку
• Підготовка і здача звітності
• Підготовка платіжних доручень, перевірка і грошових чеків, нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних;
• Контроль роботи каси – відкриття/закриття, контроль лімітів каси, перевірка касових документів;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) товариства, документообіг.
ОСВІТА
2001р.
Спеціальність:
Кваліфікація:
2014р.
Спеціальність:
Науковий ступінь:
Вінницький державний технічний університет
«Менеджмент організацій»
Менеджер-економіст
ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
08.00.03 «Економіка та управління національним господарством»
Кандидат економічних наук
Володіння мовами
Українська– вільне спілкування; Англійська – рівень В2
Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel), 1-С, Облік, Соната, Medoc
Інші відомості
відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, цілеспрямованість, вміння вести переговори, вміння знаходити індивідуальний підхід до людей та вирішення проблем, швидко знаходити спільну мову з колективом, вміння ставити ціль та досягати її.
Схожі кандидати
Юрист, начальник юридичного відділу, директор, заступник директора
Вінниця, Київ
,
ще 2 міста
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, головбух
Вінниця, Дистанційно
Директор підприємства, заступник директора, керівник філії
Вінниця
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Вінниця, Дніпро
,
ще 8 міст
Директор, головний інженер, заступник директора
25000 грн, Вінниця, Дистанційно