• Файл

Сергій

Менеджер з продажу

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Закупівельник
Вік:
54 роки
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ

Мельніков Сергій Володимирович

Дата народження: 13.04.1971
Місто: Костянтинівка
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу.

Освіта:Середня

Досвід роботи:

Менеджер з продажу та закупівель

Грудень 1999 р. – квітень 2006 р. ПП «Сонет», м. Костянтинівка.
Функціональні обов’язки:
– оптовий продаж та закупівля металопрокату;
– пошук нових клієнтів;
– моніторинг ринку та конкурентів;
– контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
– забезпечення взаємодії між усіма відділами (бухгалтерія, склад, транспорт);
– ведення переговорів;
– обробка вхідної кореспонденції;

Комерційний директор

Квітень 2006 р. – квітень 2019 р. ПП «Сонет», м.Костянтинівка.
Функціональні обов’язки:
– підтримання існуючої клієнтської бази
– пошук нових ринків збуту;
– управління персоналом (5 чол.);
– контроль ведення документації;
– відстеження платіжних документів;
– контроль товарних залишків;
– організація оптових продажів.
Менеджер з продажу послуг аренди житла; Травень 2019 р. - лютий 2022 р.
Спеціаліст по закупівлям, логіст;
Тернопільська обласна організація Товариства Червоного Хреста України Серпень 2022 р. - грудень 2023 р. - закупівля товарів та послуг згідно запитів (пряма закупівля) - проведення тендерних закупівель ( підготовка тендерних документів, аналіз та порівняння тендерних пропозицій, закупівля згідно рішення тендерного комітету) - контроль закупівель і правильності заповнення отриманих документів;

Професійні навички:

– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
– вміння користуватися офісною технікою;
– досвід роботи з клієнтами;
– досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
– навички ведення документообігу;
– грамотна письмова та усна мова;
– навички управління персоналом;
– вміння вільно вести переговори;
– Знання мов: українська ; російська;
Особисті якості:

Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з обсягами інформації, ініціативність, порядність.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружений.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: