• Файл

Антоніна

Керуючий магазином, заступник керуючого

Розглядає посади:
Керуючий магазином, заступник керуючого, Адміністратор, Керуючий мережі магазинів, Оператор 1C, Помічник бухгалтера, Менеджер з розвитку мережі, Супервайзер
Вік:
42 роки
Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Шевченко Антоніна Іванівна
Вища освіта: Кременчуцький Університет економіки ,інформаційних технологій і Управління (ІЕНТ)
Факультет: Облік і аудит
Бажана посада: Керівник магазина, помічник керівника магазина, адміністратор( помічник керівника), менеджер з розвитку роздрібної мережі, супервайзер, бухгалтер (помічник бухгалтера) з первинної документації
Повна зайнятість: Пн-Пт
Бажана заробітна плата: конкурентна заробітна плата
Вік: 42
Місто: Кременчук
Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
З 5.11.2024-5.04.2025 Супервайзер Мідас Компані (заморозка)
Обов’язки:
• Управління торговою командою, підбір та навчання торгових представників,мерчандайзерів.
• Організація роботи команди, складання маршрутів руху торгових представників, планування та звітність команди, проведення зборів
• Контроль за наявністю товарів, взаємодія зі складом і бухгалтерією компанії, персоналом на торгівельних точках;
• Аналіз роботи торгових представників та надання рекомендацій щодо її покращення;
• вирішення конфліктних ситуацій, взаємодія з іншими відділами компанії;
• Прийняття участі у відкритті нових ТТ ( викладка товару згідно стандартів компанії)
• Формування звітності для керівництва.

Керівник продуктового магазину в Компанії МаркетОпт
З 17.05.2022-31.01.2024
До спектра моїх задач входило:
• Планування та організація робочого процесу на магазині, контроль та дотримання стандартів обслуговування компанії;
• Управління та контроль торгової та господарської діяльності магазину;
• Ведення та контроль документації, підготовка внутрішньої звітності;
• Аналізувати асортимент та продажі;
• Організовувати та контролювати проведення інвентаризацій ;
• Координація та контроль розрахунково-касових операцій;
• Забезпечення та контроль високого рівня якості та обслуговування та сервісу наших покупців;
• Забезпечення роботи торгової точки ( планування, контроль щоденних процесів);
• Робота з постачальниками ( формування замовлень, повернення, розрахунки з постачальниками) ;
• Ведення фінансової звітності;
• Робота з первинними документами 1-2 ф ( для підготовки і передачі ії до бухгалтеріі ), підготовка реєстрів;
• Взаємодія з бухгалтерією та іншими відділами для забезпечення точності обліку;
• Організація і управління колективом магазину;
• Ведення графіка персоналу для нарахування заробітної плати і т.д.

Адміністратор торгівельного залу (помічник керівника магазина) в компаніі МаркетОпт
12.09.2020-11.04.2022
Мої обов’язки на посаді:
• Організовувати роботу персоналу в торговому залі, контролювати викладку товару згідно домовленостей постачальників з компанією Маркетопт;
• Слідкувати за наявністю цінників, представленістю асортименту, ДМП(додаткові місця продажу для збільшення КРІ), робота з планограмами , підготовка в ТТ до акцій;
• Робота з покупцями ( книга скарг, наявність по товару і т.д.);
• Працювати з касовим апаратом, інкасаціі, підготовка касової звітності;
• Організовувати та контролювати проведення інвентаризацій ;
• Контролювати збереження ТМЦ;
• Знання роботи кожного працівника на магазині для ефективої роботи;

Товарознавець (посаду займала керівника магазину) в компаніі МаркетОпт
23.03.2015-30.08.2021 ( в цей період 3 1.07.2018р-1.09.2021 в декретній відпустці)
Обов’язки вище прописані

Продавець продовольчих товарів (посада оператор 1:С в Компаніі МаркетОпт)
13.06.2012-24.09.2015
Задачі:
• Робота в програмі 1С: облік товарів, введення даних, оформлення документів;
• Формування накладних, актів та інших первинних документів;
• Ведення обліку товарних запасів, контроль залишків;
• Взаємодія з бухгалтерією та іншими відділами для забезпечення точності обліку.
Провідний спеціаліст (бухгалтер) у Кременчуцькому міському управлінні юстиціі
28.09.2010-04.03.2011
Обов’язки: Робота з державним депозитом
Знання мов: українська
Додаткова Інформація:
Маю мету завжди досягати гарних результатів в роботі. Завжди закінчую поставлені робочі задачі .Поважаю думку інших, йду на компроміси, висловлюю власне бачення в тому чи іншому питані. Володію ПК на рівні досвідченого користувача. До роботи ставлюсь максимально відповідально. Без шкідливих звичок. Комунікабельна. Швидко навчаюсь новому і готова до цього. Маю посвідчення водія категорії В. Відкрита до змін , до професійного навчання та здобуття нових для мене практичних навичок.

-

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: