• Файл

Tatyana

Керівник проєктів

Розглядає посади:
Керівник проєктів, Операційний директор, Начальник відділу
Вік:
53 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме Тетяна
Контакти для зв’язку:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Mobile) Матвієнко
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Київ, Україна
www: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
893b79302 Бажана посада:
*Готова до роботи на віддаленні та до • Project Manager
відряджень, в тому числі за межами України (PM)
• Операційний
Основні навички та досвід:
директор (COO)
➢ Управління проектами з побудови Сфера діяльності:
та/або реінжинірингу операційних • Менеджмент та
процесів в Банках, ФФБ, Агробізнесі,
реінжиніринг бізнес-
ІТ-інтегратора (планування, контроль
реалізації, звітування, взаємодія з процесів
вендорами/інтеграторами • Бізнес-консалтинг,
/партнерами) - досвід >10 років • Фінанси та облік Моє кредо: «Ніколи не
змінюй власній мрії–шукай
********** • Операційна вектори її досягнення!»
➢ Проектування процесів в BPM (as is-as діяльність
it), їх GAP- аналіз,формування
• Аудит
функціональних вимог, бізнес- та тест-
кейсів, інструкцій користувачів тощо в
Банках, ФФБ, Агробізнесі, ІТ- Досвід роботи
інтегратора - досвід > 20 років
********** 02.2025 - теперішній час
➢ Аналіз та проектування організаційно- ФОП, інтегрування ODOO в ІТ- компанії, бізнес-аналіз
функціональної моделі бізнесу, для партнерів компанії, бізнес-консалтинг.
визначення показників ефективності
та оптимізації функцій, структури,
навантаження, чисельності в Банках, 04.2024 - 02.2025
Агробізнесі, ІТ-інтегратора - досвід >20 ТОВ «Авангард-ІТ», позаштатний Бізнес-аналітик
років **********
2018 - 04.2024
➢ Організація та здійснення Фінансового Solagro LLC, керівник проектів та операцій, бізнес-
планування та контролю в Банках та аналітик, керівник Бек-офісу
Агробізнесі- досвід >30 років, в тому
числі на керівних посадах - >20 років 2015 - 2018
********** Радник Голови Правління Банку з операційних питань,
➢ Організація та ведення операційної консультації та аудит для банків, ФФБ та фармсектору
діяльності, побудова централізованого
Бек-офісу та комплаєнс-контролю в
банках та АПК -досвід >30 років, в 1988 - 2015
тому числі на керівних посадах ->25 Різні посади у банках: головний бухгалтер/заступник
років ********** головного бухгалтера, керівник Бек-офісу, керівник
➢ Організація та ведення управлінь обліку, методології, звітності, внутрішнього
бухгалтерського обліку, документообігу, контролю, менеджер проектів, ревізор, менеджер із
контролю, формування фінансової та операційного супроводження та обслуговування
регламентної звітності - досвід > 30 клієнтів
років, в тому числі на керівних посадах
- >20 років **********

➢ Побудова системи ВНД в Банку та Проекти та досягнення:
Агробізнесі (формування, управління ➢ Впровадження процесної моделі управління в
та зберігання ВНД), інтеграція в ІТ-
ландшафт Банку)- досвід >25років, в банку, Агробізнесі
тому числі на керівних посадах->20 ➢ Впровадження: SAP, ProFix, I-Flex, К2, ODOO,
років СЕД, ЦСД, ПрС
********** ➢ Реорганізація операційної моделі, побудова
➢ Впровадження CRM, ERP -систем, CMS централізованого Бек-офісу в банку та
(ЦОД), ПрС, СЕД тощо, вдосконалення Агробізнесі
1С УТП (тестування, навчання, ➢ Реорганізація служби бух. обліку, впровадження
підтримка та розвиток БП в стандартів IFRS
операційних системах банку,
Агробізнесу, ІТ-інтегратора)-досвід >25
років. **********
Програми:
ProFix, I-flex, IS-Card, SR-Bank, SAP, GT, 1С
УТП, B2, К2, ODOO, СЕД Дело/DOCs/M-files,
Jira, MS Visio/Project/Power Point, X-Mind

Курси та сертифікати Причини зміни працевлаштування
• ACCA DipIFR
Пошук варіантів для реалізації цікавих проектів з метою
• SAP ERP
• Business Studio, Aris, підвищення власного професійного рівня, набуття знань
• K2, B2, ODOO ERP та досвіду в інших сферах діяльності та передачі досвіду
• Стажування: Sparkasse (Німеччина), молодим фахівцям.
Intesa San Paolo, UniCredit (Італія),
програми НБУ та ДПСУ

Мови
• Українська — вільно
• Російська — рідна
• Англійська — письмова та читання
на середньому рівні
Вимоги та очікування:
Особисті якості 1. Наявність чіткої стратегії та завдань до реалізації,
✓ Відповідальна та комунікабельна пряма підзвітність та підпорядкування Головному
✓ Не конфліктна замовнику/Власнику бізнесу
✓ Багатофункціональна 2. Офіційне працевлаштування з документальним
✓ Структуроване та системне закріпленням умов оплати праці, соціальних виплат,
мислення компенсацій, бонусів та/або преміювань
✓ Стрес стійка
3. Наявність відповідних повноважень, необхідних для
✓ Оптимістично налаштована
✓ Швидко адаптуюсь реалізації проектів, поставлених завдань.
✓ Відкрита до вдосконалення знань і 4. Змішана форма роботи (on-line/of-line) вітається.
досвіду 5. Рівень грошової винагороди– за домовленістю
✓ Мала в управлінні штат після визначення переліку завдань/обсягу проекту
чисельністю 50+ осіб

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: