- Файл
Катерина
Помічник керівника
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Адміністратор інтернет-магазину, Логіст, Секретар, Асистент з маркетингу, Модератор, Адміністратор, Оператор 1C, Проєктант, Дизайнер
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Ірпінь
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Ірпінь
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10668262/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ПІБ: Царенко Катерина Олександрівна
Дата народження : 15.04.91
Місце проживання: Ірпінь
Сімейний стан : заміжня
Освіта : КНУКіМ ,дизайн одягу ( бакалавр )
Посвідчення водія: категорія В
Номер телефону: [
Досвід роботи :
Секретар у Кур’єрській службі доставки документів, м. Одеса - 2012 рік.
Обов’язки :
Планування маршруту кур’єрів, життєзабезпечення офісу необхідними витратними матеріалами, зустріч гостей, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції .
Адміністратор, оператор call-центра ТОВ «Клініка святої Катерини» ,м. Одеса , з 2013 по 2016 р.
Обовя’зки :
Зустріч та комунікація з пацієнтами, реєстрація пацієнтів та заповнення необхідної документації, прийом та обробка телефонних дзвінків, координація роботи персоналу, ведення медичної документації, бази пацієнтів та послуг в 1С ,ведення прийому лікарів у спец. програмі
Адміністратор, Клініка естетичної медицини «Ларанж», м. Одеса, з 2017 – 2018 р.
Обов'язки :
Комунікація с пацієнтами, запис на послуги у спецільній програмі, обробка дзвінків та листів від пацієнтів, надання повної інформації про послуги клініки, ведення касової документації, ведення обліку матеріалів.
Офіс- менеджер , ТОП «Єліксир Україна» м. Одеса , з 2018 – 2019 р.
Обов’язки :
Організація та контроль документообігу в офісі, зберігання та архівування ділової документації, організація ділових поїздок для керівництва, та відрядження для співробітників, особисті доручення керівництва, організація зустрічей, переговорів, адміністративне забезпечення роботи офісу , розподіл кореспонденції ( прийом та відправка) , підготовка документів та матеріалів, що необхідні для роботи усіх керівників, заповнення таблиць у Excel, координація роботи офісних служб.
Особисті якості :
Терпляча, пунктуальна, активна ,чесна, стресостійка, відповідальна, комунікбельна , вмію працювати в офісних програмах, гарно орієнтуюсь в інтернеті, швидко навчаюсь.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Дистанційно, Бориспіль -
Офис-менеджер
Дистанційно, Харків -
Офіс-менеджер
Дистанційно, Чернівці -
Асистент керівника
Дистанційно -
Офіс-менеджер
Дистанційно -
Офіс-менеджер
20000 грн, Дистанційно, Львів