Резюме від 9 травня 2024 Файл

Ірина

Адміністратор, фахівець з персоналу

Місто:
Умань

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Особисті дані: Байда Ірина
Дата народження: 23.03.1969
м.Умань, вул. Тищика, 11, кв. 96
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Комунікабельна, стресостійка, креативна, відповідальна, цілеспрямована, активна, постійно працюю над вдосконаленням своїх професійних навичок. Вмію знаходити спільну мову з людьми, ввічливо та дипломатично дію в стресових ситуаціях. Готова розвиватися та отримувати нові знання.
Володію навиками ділового етикету, маю досвід організації нарад та заходів, вмію працювати з конфіденційною інформацією, готова до відряджень.
Після закінчення Івано-Франківського педагогічного інституту імені В.Стефаника у 1991 році працювала вчителем зарубіжної літератури, розробила серію уроків з різних тем, за результатами проведення відкритого уроку за моїми розробками, у 2001 році мені було запропоновано роботу на посаді методиста відділу освіти Уманської РДА. У 2003 році пройшла конкурс і призначена на посаду спеціаліста цього ж відділу.
На цій посаді у мої обовязки входило:
• робота з нормативними документами:
• організація видачі документів про освіту;
• складання графіків та планів роботи;
• атестація педагогічних кадрів;
• ведення протоколів відділу;
• листування з департаментом відповідно специфіки роботи,

З 2014 по 2015 рік працювала на посаді завідувачки сектору контролю апарату Уманської райдержадміністрації, де здійснювала та організовувала роботу з таких питань:
• робота з нормативними документами;
• складання графіків та планів роботи відділу та секторів РДА;
• ведення протоколів засідань та нарад РДА;
• листування з структурними підрозділами та відділами, відповідно специфіки роботи;
• ведення ділової документації (діловодство);
• підготовка звітів різного виду;
• підбір відповідного кадрового складу відділу;
• консультації щодо оформлення нормативних документів;
• реєстрація та отримання вхідної і вихідної кореспонденції, надсилання її на опрацювання виконавцям.

З 2016 по 2020 роки працювала управляючою справами кафе «Подорож» та ТЦ «Конкорд». 4 роки поспіль забезпечувала комфорт гостей та безперебійну роботу цих закладів. Маю знання етикету, є досвід управління командою. Знаю як підтримувати високий рівень обслуговування згідно з європейськими стандартами.
У мої обовязки входило:
• підбір, інструктаж та навчання персоналу, прийом екзамену на знання меню;
• контроль дотримання стандартів усіма підрозділами кафе;
• оперативне попередження та вирішення конфліктних ситуацій, реагування на скарги та зауваження гостей;
• мотивація персоналу;
• замовлення продукції;
• контроль видачі готових блюд,
• пошук орендарів на офісні та торгові приміщення;
• контроль за вчасною сплатою оренди;
• естетичний вигляд залів ТЦ.

За час моєї роботи, створила молодий, стабільний колектив, який забезпечував високий рівень обслуговування, створила базу постійних відвідувачів, в результаті прибуток кафе та ТЦ суттєво збільшився.

З 2020 року працювала методистом відділу освіти Паланської сільської ради.
На цій посаді у мої обовязки входило:
• робота з нормативними документами:
• складання графіків та планів роботи;
• ведення ділової документації (діловодство);
• підготовка звітів різного виду;
• консультації щодо оформлення нормативних документів;
• комунікації з замовниками освітніх послуг;
• узгодження всіх аспектів виконання освітньої та кадрової діяльності відділу;
• реєстрація та отримання вхідної і вихідної кореспонденції.

Уважна і скурпульозна у роботі з документами. За час моєї роботи у віддлі освіти не було жодного передруку документів про освіту, за що отримала винагороду у вигляді премії.
У 2021 році розробила програму «Обдарованість» та була ініціатором розробки Положення про Стипендію сільського голови обдарованим дітям. Завдяки впровадженню цієї програми, обдаровані діти отримують стипендію щомісячно. За це теж була відзначена премією.
З жовтня 2023 року працюю фахівцем з соціальної роботи КЗ «Центр Надання Соціальних Послуг». На супроводі у мене знаходяться 10 сімей СЖО з якими постійно працюємо, щоб вивести їх із кризових ситуацій.
Навички: досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), навички роботи в Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) та вільне користування електронною поштою.
Маю власний автомобіль, стаж керування 30 років

Інтереси та захоплення: йога, спорт, книги, випікання тортів та солодощів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: