- Файл
Анастасія
Менеджер ЗЕД
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10693039/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дишкант
Анастасія Олександрівна
Дата народження: 09.05.1991 р.
Електронна пошта: [
Телефон: [
Освіта
Вища
Київський національний торговельно-економічний університет (КНТЕУ), вересень 2008 р. – червень 2013 р.
Факультет економіки, менеджменту та права
Спеціалізація: міжнародна економіка
Закінчила магістратуру із червоним дипломом
Професійні навички
Знання ІНКОТЕРМС, УКТЗЕД, методик кон'юнктурних досліджень ринку
Знання мов:
Англійська мова — C1 (письмовий та усний)
Професійний досвід
ФОП Дишкант
квітень 2022 р. – по сьогодні
Працюю через ФОП і надаю послуги імпорту під ключ з Китаю та Європи:
1) Знаходжу потрібний замовнику товар згідно технічного завдання через Alibaba, Taobao, Made in China та інші міжнародні торговельні онлайн платформи.
2) Від імені замовника узгоджую з постачальником всі умови співпраці (ціни, терміни виготовлення, умови оплати і т.д.), підписую контракт і готую документи в український банк на оплату.
3) Маю власну базу експедиторів, за допомогою якої підбираю і організовую оптимальний по ціні і вартості варіант доставки товару до України.
4) Організовую розмитнення товару і його подальшу доставку на склад замовника.
5) Організовую сертифікацію імпортного товару в Україні (висновки СЕС, сертифікати відповідності і т.д.).
ТОВ «Сі Ві Тек»
червень 2016 г. – липень 2018 р. Менеджер ЗЕД (напрямок імпорту)
серпень 2018 р. - лютий 2022 р. Провідний менеджер ЗЕД (напрямок імпорту)
Товарні категорії, за які я відповідала – дитячі меблі, кронштейни для телевізорів, комп'ютерний кабель, настільні лампи, мережеві подовжувачі.
Під час роботи в компанії мною було опрацьовано в середньому 80-90 контейнерів щорічно. До основного асортименту знайшла і додала нові товарні позиції ( в категорії настільних ламп і подовжувачів), які забезпечили приріст товарообороту та чистого прибутку, зокрема у 2021 р., на 10%.
Обов'язки:
1) Робота з постачальниками (повний цикл - від розміщення замовлення на заводах до відвантаження).
2) Погодження з постачальниками цін, умов оплати, термінів виготовлення товару.
3) Організація імпортних поставок вантажів через експедитора компанії.
4) Підготовка та погодження товарно-транспортної документації з митними брокерами.
5) Ведення балансового звіту з імпортних оплат.
6) Робота з рекламаціями (узгодження з постачальниками кредит-нот або іншого виду компенсації залежно від побажань компанії; організація доставки запчастин та комплектуючих для заміни у бракованих товарах).
7) Договірна робота (укладання нових договорів купівлі-продажу та додаткових угод до них з урахуванням вимог брокера та митного законодавства, підготовка договорів на ексклюзивні права з продажу товару).
8) Робота з маркування товару (відстеження вимог законодавства до маркування товару відповідно до технічних регламентів, погодження маркування з постачальниками).
9) Формування товарної матриці.
10) Участь у створенні та узгодженні дизайну упаковок товару.
11) Пошук нових постачальників і товарів згідно потреб компанії через міжнародні торговельні онлайн майданчики та на закордонних виставках (відвідувала виставки Global Sources Consumer Electronics в Гонконзі).
ТОВ «Хопштайнер Україна»
лютий 2013 р. – травень 2013 р.
Практикант (переддипломна практика)
Обов'язки:
1) проведення кон'юнктурних досліджень вітчизняного та зарубіжного ринку гранульованого хмелю;
2) оцінка ефективності збуту підприємства;
3) аналіз фінансових та економічних показників діяльності підприємства;
4) пошук і замовлення транспорту на відправку товару в межах країни та за кордон.
Додаткова інформація
Завдяки багаторічному досвіду у сфері імпорту маю необхідні знання та напрацювання для оптимізації закупівельного процесу. Працюю з різними товарними категоріями, тому маю напрацьовану базу постачальників і також вмію швидко знаходити потрібний товар згідно запиту компанії.
Сподіваюсь на плідну і взаємовигідну співпрацю.
Наразі розглядаю варіант лише дистанційної роботи.
Схожі кандидати
-
Менеджер ЗЕД
30000 грн, Дистанційно, Інші країни -
Менеджер ЗЕД
Дистанційно, Житомир , ще 5 міст -
Менеджер ВЭД
Дистанційно -
Менеджер ЗЕД
Дистанційно, Київ , ще 2 міста -
Керівник, менеджер відділу закупівель, ЗЕД
Дистанційно -
Менеджер ЗЕД
30000 грн, Дистанційно, Полтава