• Файл

Сергій

Юрист

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Іщенко Сергій Іванович
Дата народження: 12.02.1971
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Графік роботи: дистанційно
Очікувана плата: TBA

Мета: Використання власного професійного досвіду, навиків і знань.

Освіта та навички:
Вища технічна: 1988-1993 Донецький політехнічний інститут, енергетичний факультет
Вища економічна: 1993-1995 Донецька Державнa академія управління, невиробничий менеджмент
Вища юридична: 2006-2011 Харківська Національна юридична академія імені Я. Мудрого, правознавство

Знання ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Інтернет, MS Excel, MS Outlook, MS Power Point).
Мови: українська – вільно (сертифікат), російська – вільно; англійська – Intermediate

Досвід роботи:
05.2021 по теперішній час юридичний супровід підприємств ГК «М’ЯСНА КАРТА», зареєстрований як ФОП
Функціонал:
- договірна практика;
- супровід реєстрації ТМ;
- листування з правоохоронними і контролюючими органами;
- супровід перевірок;
- функціонал в межах діяльності ФОП – оптово-роздрібна торгівля м’ясом та м’ясними напівфабрикатами, готовими стравами, харчовими продуктами, інше.

02.2021 – 07.2022 – помічник адвоката в Адвокатське бюро Поліканова А.Н.

03.2016-03.2017 – консультант з правових та економічних питань ПрАТ «ОЛІМП».
Функціонал:
- правовий супровід розробки внутрішньої документації;
- претензійна робота;
- консультування працівників з правових питань;
- правовий супровід підприємства у напрямках господарської діяльності та економічної безпеки;
- юридичний супровід перевірок контролюючими та правоохоронними органами (у т.ч. слідчих дій).

09.2006 – 02.2016 – директор ТОВ «ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИЙ ЗАВОД«ПРАЙМ» (> 350 осіб) – виробництво та продаж алкогольних напоїв, оптова та роздрібна торгівля товарами і послугами.
Функціонал:
- управління фінансово-господарською діяльністю підприємства;
- загальний контроль та управління виробничими процесами;
- планування та моделювання бізнес-процесів;
- проведення ділових зустрічей та переговорів;
- формування бюджету, контроль та оптимізація витрат;
- атестація/сертифікація виробництва;
- підбор, атестація і мотивація персоналу;
- підготовка та надання звітів засновникам у встановлені ними строки;
- розробка і втілення антикризової стратегії в умовах економічної кризи.

06.2003–09.2006 – заступник начальника департаменту оперативного сприяння з аналітичної роботи ТОВ «Олімп-Сприяння» та ЗАТ «ОЛІМП».
Функціонал:
• забезпечення економічної безпеки підприємств групи компаній «ОЛІМП» (ГК «ОЛІМП»);
• виявлення та запобігання усіх факторів та чинників, які потенційно загрожують або перешкоджають бізнес-моделі ГК «ОЛІМП»;
• контроль бізнес-процесів у розрізі виконання бюджетних показників та оптимізації витрат, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств ГК «ОЛІМП»;
• проведення внутрішніх ревізій, перевірок, службових розслідувань;
• контроль дебіторської заборгованості контрагентів та здійснення заходів щодо її своєчасного повернення;
• перевірка ділової репутації контрагентів;
• перевірка персоналу на благонадійність до прийняття в штат, а за запитами керівників/власників підприємств ГК – штатного персоналу у будь-який час;
• правовий супровід усіх перевірок підприємств ГК «ОЛІМП» контролюючими та правоохоронними органами (в т.ч. оперативно-слідчих дій), листування з усіма держорганами;
• реорганізація служб економічної безпеки і охорони ГК «ОЛІМП»: розробка і впровадження комплексу заходів для створення нової концепції системи економічної безпеки (в першу чергу на основі скорочення матеріальних, фінансових, сировинних та виробничих витрат);
• консалтинг керівників підприємств та профільного персоналу з питань безпеки і охорони;
• лобізм в інтересах ГК «ОЛІМП», представництво в державних органах (в т.ч. контролюючих, правоохоронних і судах).

05.1997 – 06.2003 – робота у оперативних підрозділах податкової міліції ДПА у Донецькій області.
Функціонал: на вимогу наймача озвучується на співбесіді.

12.1991 – 05.1997 – Директор ТОВ «Фірма «Експрес».
Функціонал:
• загальне керівництво підприємством, що здійснює послуги з перевезення вантажів (до 20 осіб, Україна – СНД);
• ведення переговорів, укладання договорів тощо;
• контроль платіжної дисципліни;
• проведення інвентаризацій;
• забезпечення ефективної роботи складу;
• аналіз ефективності фінансово-господарської діяльності, надання звітів засновникам;
• оптимізація витрат тощо.

Додаткова інформація:
2006-2012 – помічник-консультант народного депутата України V-VI скликань ВРУ.
Маю досвід у підготовці проектів законів, підзаконних актів, їхнього супроводу у Мінюсті, складання аналітичних матеріалів (огляди, довідки, презентації тощо), написання прес-релізів, участі у прес-конференціях, брифінгах, інтерв’ю,

Особисті якості:
аналітичне мислення, організаторські здібності, здатність швидко орієнтуватися в ситуації та оперативно приймати самостійні рішення, здатність до швидкого навчання, ініціативність, відповідальність, комунікативність, відповідальність, цілеспрямованість, стресостійкість, здатність працювати й приймати рішення в умовах мультизадачності.

Посвідчення водія категорії «B», стаж керування автомобілем з 1989 року.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: