- Файл
Алла
Спеціаліст з документообігу
- Розглядає посади:
- Спеціаліст з документообігу, Фахівець з документообігу, Фахівець з обробки звернень, Менеджер з обліку
- Вік:
- 56 років
- Місто проживання:
- Бориспіль
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10751968/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
АЛЛА
Провідний фахівець з обліку та інформування
Керівник групи
Контактна інформація
Київська область, м. Бориспіль
[
http://t.me/allavirych
[
Профіль
Громадянство: громадянка України.
Провідний фахівець з обліку та інформування (керівник групи). Прагну використовувати свій досвід роботи для ефективного застосування всіх навиків.
Цікавлять перспективні проєкти із можливостями кар’єрного росту та особистого розвитку.
Хобі
• Самоосвіта;
• Активний відпочинок.
ОСВІТА
МАУП 2002-2008
Бухгалтер-аналітик, облік і аудит.
Мовна школа «LANGPOINT» 2020-2021
Курс англійської мови «Intermediate»
ДОСВІД РОБОТИ:
Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»
Провідний фахівець з обліку та інформування (керівник групи) обліково-інформаційної групи вантажного терміналу
Квітень 2006 – Сьогоднішній день
Завдання та обов’язки:
• Підготовка звітів, що стосуються діяльності та ресурсів;
• Оформлення та ведення обліку послуг;
• Моніторинг якості послуг;
• Здійснення обліку вантажів шляхом реєстрації та списання необхідної інформації;
• Забезпечення ведення та обліку картотеки накладних;
• Надання статистичної інформації;
• Організація та контроль діяльності підлеглого персоналу згідно з вимогами посадових інструкцій, діючого законодавства, керівних документів;
• Організація та забезпечення клієнтів послугами надання інформаційно-довідкового сервісу;
• Розробка графіків виходу на роботу підлеглого персоналу, забезпечення укомплектування змін, облік робочого часу, складання Табелю виходу на роботу;
• Підготовка та надання звітів встановлених форм;
• Систематизація, аналіз та обробка інформації з обслуговування вантажів;
• Створення та погодження (візування) документів (у т.ч. документів, що здійснюють свій обіг в системі документообігу «АСКОД» з використанням особистих облікових ідентифікаційних записів);
• Внесення звіту до результату роботи контрольної картки документу системи електронного документообігу;
• Проведення стажування працівників з оформленням відповідних Аркушів стажування;
• Листування електронною поштою з отримувачами послуг (в т.ч. англійською мовою);
• Ведення архіву електронного та паперового документообігу згідно з номенклатурою справ.
Навики
• знання офісних програм: MS Word, Excel, АСК ТП, АСКОД;
• досвід електронного листування англійською мовою;
• досвід телефонного спілкування з отримувачами послуг;
• досвід проведення навчань та стажування працівників;
• досвід адаптації, мотивації персоналу;
• вміння делегувати повноваження;
• вміння контролювати;
• вміння планувати і організовувати свій робочий день;
• досвід швидкого набору тексту англійською мовою.
ДОСВІД РОБОТИ:
Управління праці та соціального захисту населення м. Бориспіль,
Провідний спеціаліст по супроводженню програмного забезпечення.
Квітень 2004 - Квітень 2006
Завдання та обов’язки:
• відправка бази даних зі змінами по призначенню пенсій, допомог та компенсацій, внесеними за визначений період;
• синхронізація оновленої бази даних;
• оновлення довідників електронної системи призначення та виплати пенсій, допомог та компенсацій;
• формування вибірки даних, реєстрів, списків;
• взаємодія з розробниками програмного забезпечення;
• визначення необхідних змін та доповнень в програмне забезпечення;
• виявлення невідповідностей в роботі системи призначення та виплат та взаємодія з фахівцями по усуненню недоліків роботи програмного забезпечення;
• передача комп’ютерного обладнання на сервісне обслуговування та ремонт.
Управління праці та соціального захисту населення м. Бориспіль,
Спеціаліст по виплаті допомог відділу бухгалтерського обліку, фінансів та виплати допомоги і компенсацій.
Квітень 1996 – Квітень 2004
Завдання та обов’язки:
• здійснення прийому громадян;
• виписка необхідних довідок та витягів;
• заповнення електронної картки отримувача пенсії, допомоги чи компенсації;
• заповнення паперової картки по виплаті пенсій, допомог та компенсацій;
• ведення паперової картотеки отримувачів виплат;
• ведення електронної картотеки отримувачів виплат;
• формування та ведення електронного та паперового архіву справ;
• звірка, відкриття та закриття справ;
• проведення інвентаризації справ;
• проведення перевірки правильності виплат;
• виконання окремих доручень та завдань керівництва;
• надання інформації та відповідей на запити та звернення;
• формування та подання необхідних видів звітності;
• контроль збереження документів відповідно до встановленого порядку.
Схожі кандидати
-
Архівіст
30000 грн, Київ -
Діловод
Київ -
Менеджер з документообігу, діловод
20000 грн, Київ, Тернопіль , ще 7 міст -
Помощник юриста, деловод
30000 грн, Київ -
Фахівець з документообігу
Київ -
Billing specialist
Київ