Иван

Media buyer, SMM-менеджер

Розглядає посади:
Media buyer, SMM-менеджер, PPC-спеціаліст, SMM-керівник, Тім лід, Контент-менеджер, Дизайнер, Бренд-стратег, Помічник керівника, Менеджер з реклами, Веб-дизайнер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Львів, Одеса, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Media buyer/SMM-менеджер

з 03.2024 по нині (1 рік 5 місяців)
CarBuff_Ua, Рівне (Автобізнес та автосервіс)

Студія детейлінгу
Мета просування: перша і основна ціль – посилення впізнаваності компанії у місті, а також потік нових клієнтів на послуги, які надаються студією детейлінгу.
Період просування: березень 2024 – до тепер.
Рекламний бюджет: 300$/місяць, ми працюємо в рамках цього бюджету протягом усього часу.
Завдання:
· Розробка SMM-стратегії
· Створення візуального контенту
· Запуск таргетованої реклами
Результати:
Ми продовжуємо роботу над проєктом і досягли значних результатів. За два місяці активних рекламних кампаній ми змогли отримати охоплення – 143 000 людей. На рекламу було витрачено всього 317$.
За цей час ми отримали понад 100 запитів, що свідчить про високий інтерес до нашої пропозиції. Вартість одного "гарячого" ліда склала 148 гривень (3,6 $), що є гарним показником для сегменту - враховуючи моржинальність послуг.

Реалізація:
· Іноді виникають проблеми з рекламним бюджетом. Клієнт періодично затримує його поповнення, через що кампанії простоюють по 3-4 дні. Це значно ускладнює проведення якісної аналітики

· Воронки продажів, які використовуються:
1. Запуск реклами в Instagram і Facebook:
перший контакт з цільовою аудиторією, подальший ретаргетинг на базу клієнтів та обробка лідів відділом продажів.

2. Робота з місцевими групами:
обговорення та домовленість з місцевими групами щодо реклами, контроль процесу від реалізації макета до публікації – автономний режим роботи 2-3 рази на місяць.
· Використовували різні формати для закриття потреб всіх сегментів цільової аудиторії у соцмережах. Підхід, болі та рішення для кожного сегмента були детально опрацьовані. Сегменти цільової аудиторії:
1. Перекупники.
2. Клієнти з люкс-сегменту (топ-моделі машин).
3. Клієнти середнього сегменту (основна база).
4. Додатковий сегмент (середній сегмент – дрібні послуги та доопрацювання).
Основний акценти: показати цінність кожної послуги, пояснюючи складові ціни; потік відгуків та тестування різних форматів креативів; основний підхід: виявлення болю клієнта та пропозиція рішення.

Під час запуску рекламних кампаній ми ретельно тестували кожен креатив окремо, аналізуючи його ефективність у різних групах цільової аудиторії. Наприклад, на першому запуску один з креативів не дав бажаних результатів, але після окремого тестування він показав чудову ефективність і суттєво знизив ціну за звернення.
Зокрема, саме цей креатив привернув клієнта, який замовив послуг на суму 5 000$.
Це підтверджує важливість детального тестування та аналізу креативів для досягнення максимальних результатів.

Media buyer

з 10.2023 по 12.2023 (2 місяці)
ISPOT, Рівне (Роздрібна торгівля)

Apple-техніка Ispot
Мета просування: підвищення продажів, посилення впізнаваності компанії.
Період просування: 3 місяці
Рекламний бюджет: 500$/місяць.
Завдання:
· Розробка SMM-стратегії
· Створення візуального контенту
· Запуск таргетованої реклами
Результат:
Дохід: 10 520$
Охоплення Instagram: понад 1 млн.
Відеоролики: 800+
Сторис: 500+
Опрацьованя креативи: 100+
На рекламний бюджет – 2 000$ було отримано 2 047 запитів.
Зміни в рекламних кампаніях: 40+ (за даними аналітики)
Для досягнення цілей були надані всі необхідні дані, тому посиливши тестування гіпотез, ми досягли успіху. Як наслідок, ціна заявки до – 1,5/2$, а після – р0,5/0,7$ за один запит.
По факту другого місяця, завдяки збільшенню цільового трафіку, нам дали можливість працювати з більшим бюджетом – на 20%.
Отже, ми навчили клієнта та його штатних співробітників всьому циклу роботи та завершили співпрацю, досягнувши поставлених цілей.

Реалізація:
· Ми виявили проблеми в роботі всього циклу, налагодили процеси та передали готову систему управління на платформах Instagram, Facebook, TikTok та Telegram.
· До нашої співпраці робота з контентом велася неякісно. Відділ продажів спочатку показував мінімальний рівень залученості. Після першого місяця роботи були виявлені проблеми з обробкою запитів. Ми працювали над скриптами та з керівником напрямку продажів клієнта, що призвело до покращень.
· Після налаштування нового потоку старі клієнти активізувалися, що збільшило продажі. Клієнт отримав новий приплив клієнтів, з якими навчався працювати.
· Клієнт увійшов в активну стадію продажів, де ми зробили акцент на потоці трендових роликів і оферів з пропозиціями.
· Тричі на тиждень самостійно знімаємо контент на різні теми та для різних цілей, щоб підтримувати актуальність контенту і залученість аудиторії.
· Чотири рази відбувалася зміна візуального контенту, а зараз іде підготовка повністю нової картинки. Також на основі цього проводиться постійний аналіз конверсії сторінки та внесення змін.
· Використовували різні формати для закриття потреб всіх сегментів цільової аудиторії у соцмережах. Підхід, болі та рішення для кожного сегмента були детально опрацьовані. Сегменти цільової аудиторії:
1. Ті, хто змінює телефон на нову модель за системою Trade-In.
2. Ті, хто хоче купити новий телефон.
Для обох груп важлива наявність гарантії та репутація самого магазину. Вони готові купувати навіть за завищеною ціною, розуміючи, що складові частини телефонів є оригінальними, а не китайськими підробками. Довіра до магазину, який працює понад 10 років і є лідером у своєму місті, полегшила завдання. Висвітлюючи, як компанія підходить до деталей всього процесу, ми ще більше допомагали закривати заперечення клієнтів та підвищувати продажі.

Media buyer/SMM-менеджер

з 10.2023 по 04.2024 (6 місяців)
TOP Service, Рівне (Автобізнес та автосервіс)

Мета просування: підвищення продажів та посилення впізнаваності компанії
Період просування: жовтень’23 – квітень’24
Рекламний бюджет: розпочинали з 300$/місяць. Проте, з 2го місяця співпраці, через збільшення цільового трафіку, збільшили бюджет на 30%
Результати: налагодили роботу напрямку з повного нуля. Клієнт регулярно отримував від 300 заявок на послуги в місяць.

Реалізація:
Після детального брифування та проведення аналізу конкурентів у соцмережах та Google. ми розробили стратегію для SMM просування та таргетингу на місяць.
Згідно стратегії розпочали роботу над контентом, самостійно знімали контент 3/р на тиждень, охоплюючи різні тематики та цілі.

Робота з органічним просуванням також дала свої плоди, і ми досягли такого результату, що навіть не використовували повний бюджет. Щодня надходило від 10 до 20 заявок.
· Згодом ми зіткнулися з проблемою: велика кількість автомобілів була в ремонті, нові заявки продовжували надходити, але не вистачало працівників, щоб обробляти цей потік. Керівник намагався вирішити цю проблему, але, на жаль, ситуація залишилася невирішеною, і робота повністю зупинилася.
Використовували різні формати для закриття потреб всіх сегментів цільової аудиторії у соцмережах. Складнощів у визначенні сегментів не було.Це:
1. Власники автомобілів середнього класу (основний сегмент).
2. Власники автомобілів відомого бренду.


Воронки продажів, які використовувалися:
1. Запуск рекламних кампаній в Instagram і Facebook через ADS-manager, після чого відбувалася обробка отриманих заявок відділом продажів.
2. Через рилс (через додаток Instagram) і проведення щоденної аналітики, запуск нових креативів. Після цього також відбувається обробка відділом продажів.
Основа, яка спрацювала – це запуск рекламних кампаній через Facebook (з аудиторією старшого віку, що показало кращі результати.
Максимальна простота контенту, подачі та акцентів також принесла результати.
Ми отримали всі необхідні дані для досягнення цих цілей та, тестуючи гіпотези, досягли успіху. До підключення нашої стратегії вартість заявки становила 1,5-2 долари.
Після місяця роботи та тестувань ми змінили контент для цільової аудиторії, розуміючи, що клієнти з люкс-сегментом авто цікавляться, але не реєструються.
На другий місяць роботи кількість записів на ремонт, оглядті т.д. була на 3/4 тижні наперед.

Media buyer /SMM-менеджер

з 06.2023 по 08.2023 (2 місяці)
Zarobitchany, Київ (Пошук персоналу, HR)

Вакансії /Чехія
Мета просування: пошук людей на роботу у Чехії за різними напрямками/спеціальностями
Період просування: 3 місяці
Рекламний бюджет: починаючи з 2го місяця - 180$.
Завдання:
· Розробка SMM-стратегії
· Створення візуального контенту
· Запуск таргетованої реклами


Реалізація:
Робота відбувалася на платформах Instagram, Facebook. Ми склали стратегію та план запуску для 100 вільних вакансій для працевлаштування з України до Чехії. На скріншотах виділено області, що були запущені та враховані в блоці SMM на момент старту кампанії.


Використовували різні формати для закриття потреб всіх сегментів цільової аудиторії у соцмережах.
Лід-форма виявилася найрезультативнішим методом з усіх можливих. Завдяки ретельному розбору актуальних тем, що могли зацікавити клієнтів, у поєднанні з парними кампаніями та нативною подачею, ми досягли швидкого результату.
Зіткнувшись із проблемами запуску через стоп-слова, ми знайшли вихід, змінивши креативи та тексти під відповідний формат, після чого робота пішла з стабільно

Результати:
За період співпраці ми виготовили 34 креативи, які дали результати. Покази рекламних оголошень: 17 803. А за наданий бюджет і досить короткий термін нам вдалося знайти людей на всі вакансії, що були потрібні роботодавцям.

SMM-менеджер

з 01.2023 по 12.2023 (11 місяців)
Alabai Shambala, Рівне (Роздрібна торгівля)

Мета просування: автоматизувати роботу і продати цуценят за ціною вище середньої, виходячи на ринок, де репутація собак є дуже важливою. Та робити це правильно і органічно, адже торгівля тваринами на платформах заборонена.
Період просування: 1 рік
Рекламний бюджет: Бюджет витрачався на ведення соціальних мереж, зйомку, роботу з групами в Україні та США, а також на додатково залучених спеціалістів (інструкторів, фотографів, підбір локацій та антуражу).
Завдання:
· Розробка SMM-стратегії
· Створення візуального контенту
· Запуск таргетованої реклами
· Пошук надійних перевізників
Реалізація:
· Працювали на таких платформах: Instagram / Facebook / TikTok / YouTube
· Досягти успіху з нуля – завдання не з легких. А також складністю роботи було те, що прямі продажі тварин на платформах заборонені. Головне питання: як продати цуценят на $15 000 за рік без прямої реклами і без відомого імені?
· Ми обрали правильну тактику: органічний шлях просування та охоплення масових точок, де знаходиться наша цільова аудиторія, що дозволило нам продати понад 50 цуценят по всьому світу.
· Активна робота тривала 5 місяців. Середній чек становив $400-500. Ми зосередилися на органічному просуванні, використовуючи соціальні мережі, рекомендації та якісний контент.
· Зміна візуальної частини відбувалася понад п'ять разів.
· Складнощі, які виникали:
1. Після виявлення успішного формату контенту ми набрали оберти по охопленням, запитам та продажам. Проте, коли вирішили змінити людину, що займалася просуванням, все довелося починати з нуля, оскільки алгоритми переналаштовувалися, і показники впали.
2. Нам потрібно було розкачати багато акаунтів у Facebook, щоб мати можливість розсилати матеріали по 30 груп з одного акаунта. У нас було 5 акаунтів, і кожен вимагав значних зусиль для підтримки активності.
3. На нас лягла відповідальність за пошук надійної компанії для доставки цуценят. Найдальша точка – Греція. Через пандемію, яка почала набирати оберти, ми потрапили під ряд обмежень. Були випадки, коли недобросовісні компанії ледь не викрали частину цуценят.
4. Ми зіткнулися з проблемою великої кількості запитів і недостатньої кількості цуценят. Це призвело до розриву між попитом і пропозицією: багато клієнтів були готові купити, але у нас не було достатньо цуценят для продажів.

Результат:
Органічні охоплення TikTok: 20 700 000 +
YouTube: 15 500 підписників
Є відеороліки з 1 млн. переглядів
Кількість запитів: 150+ на цуценя
Ми знайшли надійний шлях доставки, і всі цуценята були успішно доставлені. Для цього ми обрали перевірених постачальників, які гарантують безпеку та комфорт під час перевезення.

Media buyer

з 04.2022 по нині (3 роки 4 місяці)
RUBY Dental Clinic, м.Рівне (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Лікар-стоматолог.

Мета просування: отримання нових клієнтів, побудова особистого бренду, впізнаваність, показ експертності, збільшення чеку на послуги. Початкова ціль: отримання 100-150 заявок на послуги: вініри/коронки/імпланти/лікування під седацією.

Рекламний бюджет: домовленість по бюджету – 300$/місяць. Витрачено з бюджету: лише 150$ за перший місяць, адже наші дії привели до повного завантаження клієнта, він не мав змоги прийняти ще більше своїх пацієнтів. Тому місячний бюджет не доцільно було використовувати повністю.
Результати: постійний потік заявок від клієнтів, 100% впізнаваність у місті.
Як приклад, смішний випадок: клієнт, заїхавши на заправку, випадково почув розмову менеджера з кимось по телефону. Схоже, давали рекомендацію: «Записуй тільки до Кухаревича і все».
TikTok:
Загальні органічні охоплення: 10 млн. +
Кількість підписників: 11,9 тис.
Лайки: 279 тис.
Кількість відеороликів: 318
Instagram:
Охоплення рилс: 768 000 переглядів
Відпрацьовані креативи по рекламі (статика/відео): 150+
Кількість заявок на місяць: 300+
Середня ціна заявки: 1,2$

Реалізація:
Instagram / Facebook / TikTok / сайт / контекст /serm /seo.

Наш клієнт – це чудовий приклад людини, яка любить свою справу. Він відмінний професіонал з чудовим почуттям гумору і глибоким розумінням усього процесу, знає, чого можна очікувати, і готовий до нових викликів. Насправді приємно працювати, коли клієнт так відноситься до справи, готовий працювати над собою, іноді пересилювати себе та вдосконалювати нові навички. І це відчувалося не тільки на початку співпраці, але й через рік спільної роботи — все йде на одному диханні, і разом ми створюємо щось нове для його клієнтів.
· Дотик з клієнтом частково відбувся за допомогою консультацій, та в основному працювали над цінністю, рухаючись в цьому напрямку, не використовуючи знижки та демпінг цін.
· Починали роботу з нуля. Ведення сторінки Instagram майже не було, запитів з цієї соцмережі не було взагалі.
Порівнюючи початок і те, як зараз по факту, чітко видно, як пропрацьована картинка, поставлена вимова, голос в цілому.
· З другого місяця роботи, після коригування стратегії, впровадження плану та запуску рекламних кампаній, ми почали стабільно отримувати 20-30 заявок на день, окрім органічних запитів.
· Тричі на тиждень самостійно знімаємо відео на різні теми та для різних цілей, щоб підтримувати актуальність контенту і залученість аудиторії.
· Під час роботи ми не посилювали акцент на масштабуванні компаній через пряму рекламу, оскільки отримували більше, ніж достатньо запитів для обробки. За перший квартал було зібрано записів клієнтів на місяць вперед. Ми продовжуємо роботу, зберігаючи цей ритм навантаження.

Знання і навички

  • Здатність до навчання
  • Креативність
  • Уміння аналізувати
  • Створення Reels
  • Розробка контент-плану
  • Зйомка stories
  • Canva
  • Ведення соціальних мереж
  • InShot
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Комунікабельність
  • Facebook Ads Manager
  • Adobe Lightroom
  • Проведення розіграшів
  • Відеомонтаж
  • Adobe Photoshop
  • Ремаркетинг
  • Google Analytics
  • Проведення промокампаній
  • Adobe Illustrator

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: