• Файл

Ольга

Бухгалтер з первинної документації

Розглядає посади:
Бухгалтер з первинної документації, Оператор 1C
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Додаткова інформація
Освіта:
Вища: Відкритий міжнародний університет развитку людини «Україна» м. Київ
Спеціальність: «Правознавство» вересень 2009р. - лютий 2014р.
Середня - спеціальна: Київский Технікум Гостельного Господарста м. Київ
Спеціальність: «Менеджер готельних та туристичних послуг » вересень 2001р. - червень 2004р.

Особисті та ділові якості:
• Відповідальність, уважність
• Вміння володіти собою
• Порядність, доброзичливість
• Прагнення до набуття нового досвіду

Досвід работи:

Бухгалтер липень 2024р. – червень 2025р.
«Агро Холдингова компанія»

Обов’язки:

• Обробка вхідної первинної документації по рах.631 ( видаткові накладні, акти виконаних робіт);
• Робота з рахунками ( 201, 204, 205, 92,93,912, 1521,1531 та інше);
• Оплата платежів в системі Клієнт-Банк, формування банківської виписки;
Облік взаєморозрахунків та звірка з контрагентами;
• Активна комунікація з постачальниками;
• Виписка доручень на отримання ТМЦ;
• Контроль документообігу від постачальника;
• Списання та переміщення матеріалів;
• Робота в програмах: 1С ВАS.М.E.Doc, Вчасно

2015р. – 2024р. – перебувала в декретній відпустці по догляду за дитиною

За період декрету займалась активними продажами косметичної продукції через соціальні мережі.

Бухгалтер березень 2012р. – вересень 2014р.
ТОВ «Кейтерингова компанія» при Аеропорту « Київ - Жуляни»

Обов’язки:

• Робота з первинною документіацією в програмі 1С Підприємство 7.7
• Виписка рахунків, видаткові накладні, акти виконаних робіт;
• Надходження товарів та послуг;
• Платежі в системі Клиєнт-Банк;
• Реєстрція рахунків, інвойсів в MS Office (Excel, Word);
• Ведення діловой переписки з покупцями та постачальниками;
• Контроль та виписка довіреностей;
• Кадрова діяльність;
• Документообіг;
• Работа з Договорами ( складання додаткових угод, підготовка документів до суду);
• Облік та проведення інвентаризації складу;
• Виконання робочих доручень керівника, головного бухгалтера

Секретар березень 2008р. - грудень 2010р.
ТОВ «Алтіма»

Обов’язки:
• Первинна документація (виписка рахунків);
• Кадрове виробництво;
• Организація корпоративних свят;
• Забезпечення життєдіяльності офісу;
• Виконання доручень керівника

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: