- Файл
Оксана
Помічник керівника
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Офіс-менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з персоналу
- Місто:
- Мукачево
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10796814/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Балога Оксана Василівна
Бажаний вид зайнятости: повна зайнятість
Дата народження: 13.02.1971р.
Місце проживання: м. Мукачево
Контактний телефон: [
Ел. пошта: [
Ціль:
Отримати роботу у престижному та стабильному підприємстві.
Мати можливість професійного та кар`єрного зростання. Застосувати свій професійний досвід на практиці та набути нових навичок та знань. Своєю працею принести прибуток компанії, бути корисною людям, та мати власну фінансову незалежність. Бути співробітником динамічно зростаючого підприємства та працювати в команді професіоналів. Развиватись професійно та особисто.
Трудова діяльність:
Із жовтня 1993 року по липень 2005 року працювала в Мукачівському відділенні Промінвестбанку на посадах:бухгалтер,ст. бухгалтер,провідний бухгалтер.
Із серпня 2005 року по січень 2008 працювала у Мукачівському відділенні ВАТ «Кредобанк» на посадах: ст.спеціаліста,керуючого відділенням банку.
Із лютого 2008 року по листопад 2008 року працювала у Мукачівському відділенні ВАТ КБ «Хрещатик» на посаді головного економіста відділення банку.
Із грудня 2008 року по березень 2010 року працювала у ТОВ «Захід Авто М» на посаді фінансового менеджера.
Із жовтня 2012 року по квітень 2013 року працювала у ПАТ ГТК «Інтурист Закарпаття» на посаді фінансового директора.
Із квітня 2015 року по вересень 2016 року працювала у ТзОВ «Пост Фінанс» на посаді оператора компьютерного набору, та касира пункту надання фінансових послуг.
Із вересня 2016 року по грудень 2022 року працювала у ТзОВ «РУШ» магазин EVA на посаді керуючого магазином Єва.
Із квітня 2023 року по липень 2024 працювала у ТОВ «ЗакарпаттяЕнергозбут» на посаді менеджера по обслугововуванню юридичних осіб.
Освіта:
Вища.
Період навчання: з 09.1988р. по 07.1993р.
Форма навчання: Денна
ВУЗ: Ужгородський Національный Державний університет.
Спеціальність: Економіка. Прикладна математика.
Додаткова освіта:
Травень 2024р. м. Ужгород - Тренінг «Конфліктні ситуації при обслуговувані ».
Березень 2020р. м. Львів - Тренінг «Ефективне керування командою».
Грудень 2017р. м. Львів - Тренінг «Робота з конфліктами».
Липень 2016р. м. Ужгород – Семінар для фінансистів: « Основи фінансового управління в компанії».
Грудень 2011р.- червень 2012р.- ЕШКО, м. Харьків: Курс :«Основи бухгалтерського обліку на підприємствах України»
Березень 2010р. – м.Київ — Тренінг «Фінансовий директор корпорації».
Червень 2009р. – м.Київ — Тренінг «Основи управлінського обліку».
Квітень 2007р. – "Кредобанк" м. Львів - Тренінг " Інновації в роботе з картковими продуктами банка"
Травень 2006р. – "Кредобанк" м. Львів - Тренінг "Техніка оаботи з проблемним клієнтом"
Професійні навички:
• Досвід роботи в банківський сфері – 15 років;
• Управлінський облік підприємства – 5 років;
• Досвід керування командою – понад 5 років;
• Досвід роботи з персоналом – 15 років: керівна робота штатом співробітніків (10 чоловік), досвід роботи по рекрутінгу персоналу для підприємства, досвід приведення співбесід з кандидатами на різні вакансії;
• Досвід роботи з документами - хороші практичні навички по складанню фінансових, бухгалтерських та інших документів;
• Навички роботи з компьютером: впевнений користувач: пакет Office,Word,Excel,Outlook, 1С підприємство, офісний пакет Google Docs, почтові сервіси, офісна техніка, Internet та інше.
• Досвід проведення переговорів, консультацій,презентацій,маю досвід виступів перед великою аудіторією слухачів;
• Хороші практичні навички роботи з базами даних та великим обсягом інформації;
• Досвід роботи з клієнтами (більш 20 років!), вмію вирішувати нестандартні ситуації;
• Досвід запуску об`єкту з нуля (відкриття магазинів);
• Володію нормами ділового етикету.
Володіння мовами:
Українська— вільно
Російська— вільно
Англійська — середній (intermediate)
Додаткова інформація про себе:
Особисті якості:
Комунікабільна, дисцплінована, ціліспрямована , постійно працюю над своїм удосконаленям, стрессостійка , з почуттям гумора, відкрита до інновацій, швидко вчусь, впевнена в собі, маю здорові амбіції(впершу чергу до себе), вмію привернути до себе співрозмовника, адекватна реакціяі на критику, прислуховуюсь до думки керівництва та колег, поведінка рівна з усіма оточуючими, активна життева позиція,бажання развиватись професійно та особисто.
Захоплення:
Художня література, психологія, туризм, фотографія, кіно, йога, театр, домашні тварини, шкидливих звичок не маю.
Життева позиція:
Самореализація, гармония з собою та зовнішнім світом.
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
30000 грн, Мукачево -
Адміністратор рецепції
20000 грн, Мукачево, Васильків -
Продавець, касир, офісний працівник
Мукачево -
Офіс-менеджер
Мукачево -
Помічник керівника
10000 грн, Мукачево, Лозова -
Офіс-менеджер
Мукачево