• Файл

Ірина

Менеджер по роботі з клієнтами

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, Секретар
Вік:
42 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Городецька Ірина Миколаївна

Дата та місце народження: 20.12.1982г. Одеська область, Великомихайлівський район, с. Гірське, вул. Центральна, 33
Сімейний стан: заміжня, є діти (14 та 21 років).
Адреса: м. Одеса, пров. Людмили Гінзбург, 10а.
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: 1999г.-2004г. Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, геолого-географічний факультет. Присвоєна кваліфікація — вчитель географії, еколог.
Досвід работи:
09.2005г.-02.2006г. – Загальноосвітня школа I-III ст № 30 м. Одеси. Вчитель географії. Основні обов`язки: викладання географії у 5-10 класах.
11.2006г.-11.2008г. - ТОВ «Елан-Інет». Менеджер абонентського відділу. Основні обов`язки: робота з клїєнтами та персоналом, ведення документації, діловодство та оргтехніка, робота в 1С з основною документацією.
01.2014-04.2016 – ПриватБанк. Менеджер відділення в смт Велика Михайлівка. Основні обов`язки: обслуговування та консультування клієнтів. Ведення документації, оформлення карток, депозитних договорів, консультування в телефонному режимі.
09.2016-07.2020 – Відділ освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради. Головний спеціаліст (з початку створення відділу освіти). Основна діяльність: робота з нормативними документами: організація видачі документів про освіту, складання графіків та планів роботи, атестація педагогічних кадрів, листування з департаментом відповідно специфіки роботи, ведення ділової документації (діловодство). Організаційна робота: підготовка звітів різного виду, підбір відповідного кадрового складу відділу, консультації щодо оформлення нормативних документів, комунікації з замовниками освітніх послуг, узгодження всіх аспектів виконання освітньої та кадрової діяльності відділу, реєстрація дітей в заклади дошкільної освіти.
26.01.2021-10.2024 – Відділ освіти Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області. Основна діяльність: робота з нормативними документами: організація видачі документів про освіту, листування з департаментом відповідно специфіки роботи, ведення ділової документації (діловодство). Організаційна робота: підготовка звітів різного виду, підбір відповідного кадрового складу відділу, консультації щодо оформлення нормативних документів, комунікації з замовниками освітніх послуг, узгодження всіх аспектів виконання освітньої та кадрової діяльності відділу, реєстрація дітей в заклади дошкільної освіти.
Навички: досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), навички роботи в Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox) та вільне користування електронною поштою.
Знання мов: українська – рідна; англійська – зі словником.
Особисті якості: комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, цілеспрямованість, активність, робота над вдосконаленням своїх професійних навичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: