• PRO

Юлія

Контент-мейкер

Розглядає посади:
Контент-мейкер, Smm, Маркетолог
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Контент-мейкер

з 09.2024 по нині (11 місяців)
Фрілансхант, ТОВ, Дистанційно (Дизайн)

Створення відео- фото - контенту для соціальних мереж (Tik-Tok, Instagram, Telegram).
Зйомка та редагування контенту.

Фахівець із закупівель

з 12.2023 по 09.2024 (9 місяців)
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду м. Києва", Київ (Державні організації)

Проведення закупівель, необхідних для роботи підприємства.

Освіта

Тернопільський національний економічний університет

Інформаційна діяльність, Тернопіль
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

"Телеграм Сенсей" від Олександра Хавронюка

2024

Digital Marketing Institute "Social Media Marketing in Practice"

2024, 3 місяці
Сертифікат

«Clip» від Тетяни Кулик

2024, 2 місяці

Знання і навички

  • CapCut
  • Редагування текстів
  • Розробка контент-плану
  • Публікація відео в TikTok
  • Упаковка профілю в Instagram
  • Розвиток Telegram-каналів
  • Налаштування Telegram-ботів
  • VN Video Editor
  • Canva
  • Креативність
  • Створення відеоконтенту
  • Figma
  • InShot

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Закінчила навчання у сфері Телеграм. Де опанувала навички аналітики телеграм-каналів, створення контенту і креативів, адміністрування каналу, знайома зі всіма способами залучення аудиторії та монетизацією каналу.
Закінчила курс “Clip” Тетяни Кулик по відеозйомці, де навчилася знімати та монтувати відео-ролики.
Закінчила на курсі від Digital Marketing Institute "Social Media Marketing in Practice" та особисте наставництво у сфері SMM від Анни Шевченко де отримала всі необхідні знання щодо алгоритмів роботи соціальних мереж, створення стратегії, контент-плану.
За 3 місяці без жодних вкладень залучила до Інстаграм-сторінки більше 10500 підписників та більше 5000 підписників до Телеграм-каналу (тема подорожі, відпочинок).
За 2 місяці ведення Instagram збільшила охоплення сторінки з 2000 до 50000 не використовуючи рекламу, лише за допомогою стратегії та контенту.
Володію навиками редагування відео (програма VN та використання ШІ), створенням візуального контенту (Canva, Figma).

З моїм портфоліо ви можете ознайомитися за посиланням:
https://www.canva.com/design/DAGdtX0px8M/10PmjBDeejMKLHbfdf-wDg/edit

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: