• PRO

Артем

Операційний директор

Розглядає посади:
Операційний директор, Операційний менеджер, Менеджер з управління проєктами, Керівник напряму, Керуючий готельно-ресторанним комплексом
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний керівник кейтерингу

з 11.2024 по нині (9 місяців)
Мережа ресторанів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Організація та оптимізація операційної діяльності кейтерингового напрямку
•Формування команди, стандартизація процесів, контроль витрат та логістики
•Робота з великими подіями та івент-агенціями

Керуючий рестораном

з 12.2021 по 08.2022 (8 місяців)
Готельний комплекс "Братислава", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- операційне управління рестораном: організація, координація та контроль бізнес процесів ресторану
- взаємодія зі всіма готельними службами по робочим питанням
- організація та контроль процесу закупки
- контроль збереження ТМЦ ресторану, роботи обладнання, заявки на ремонт, а також пошук підрядників для виконання складних робіт
- взаємодія з контролюючими органами. Організація системи HACCP. Успішне проходження перевірки Держпродспоживслужби в січні 2022 року
- розробка спец. пропозицій по меню та додаткових послугах для корпоративних та приватних замовників. Оновлення та оптимізація меню лоббі бару
- ведення документообігу та звітності у встаному порядку
- контроль якості послуг та сервісу, своєчасне вирішення нестандартних ситуацій
- формування команди. Навчання та адаптація персоналу. Створення системи матеріальної та нематеріальної мотивації працівників ресторану

Керівник проекту "Кейтеринг"

з 08.2020 по 12.2021 (1 рік 4 місяці)
Делікатес-маркет Le Silpo (Fozzy Group), Київ (Роздрібна торгівля)

- створення та розробка проекту на базі делікатес-маркету та ресторану LeGrill з можливістю подальшого масштабування
- підготовка інвестиційного бюджету
- координування роботи напрямків маркетингу, юридичного та операційного для створення єдиного продукту з надання послуг виїзного обслуговування
;
- підготовка до затверження типового договору на послугу;
- пошук та комунікація з замовниками послуг, а також івент-агенціями та локаціями для проведення заходів
- організація та проведення заходів різного формату
- підбір персоналу зі штату мережі та їх підготовка у напрямку кейтерінг
- створення стандартів роботи напрямку кейтерінг у мережі
- звітність у встановленному порядку, по результатам роботи

Директор ресторану

з 09.2018 по 03.2020 (1 рік 6 місяців)
Національний центр "Український дім", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- фінансове планування роботи підприємства та досягнення запланованих показників;
- впровадження процесного підходу шляхом переходу на систему HACCP;
- організація та контроль виробничого процесу;
- керування рестораном з переважаючим кейтеринговим напрямком та частково "а-ля-карт";
- ведення переговорів із замовниками, контроль проведення заходів до 1000 гостей, розвиток клієнтської бази;
- обробка договорів і юридичних документів;
- контроль правильності експлуатації та технічного стану обладнання; організація ремонту або придбання нового обладнання; розширення матеріальної бази;
- управліня штатом персоналу ресторану (35-50 працівників); пошук та адаптація нових працівників; табелювання; контроль роботи шляхом створення чітких посадових інстукцій, системи прозорої матеріальної та нематеріальної мотивації; навчання ; формування команди професіоналів у сфері гостинності та сервісу;
- оптимізація витрат, шляхом контролю актуальності цін та постійних і змінних витрат;
- проведення та котроль закупівель; пошук та робота з постачальниками та подальша співпраця;
- формування цінової політики та контроль оновлення та оптимізації меню;
- робота над створенням системи доставки бізнес-ланчів

Менеджер ресторану

з 05.2017 по 08.2018 (1 рік 3 місяці)
Національний центр ""Український дім", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Операційне керування рестораном, підбір персоналу. Переговори із замовниками кейтерингових послуг. Розробка та впровадження принципів безпечності харчових продуктів за системою HACCP. Участь у розробці меню. Контроль та систематичне проведення інвентаризацій.

Освіта

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Менеджмент природних ресурсів, Географічний факультет, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікат "Система забезпечення і управління якістю на основі принципів НАССР"

2018, 1 тиждень

Бізнес-тренінг "Економіка вражень" від автора Джозефа Пайна

2021, 1 тижні

Знання і навички

  • Jira
  • MS Visio
  • Стресостійкість
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • MS Excel
  • Управління підприємством
  • Управління командою
  • Систематизація бізнесу
  • MS Office
  • Уміння аналізувати
  • Користувач 1С
  • Ведення CRM
  • Trello
  • Ведення переговорів

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

•Управління командою 20–50 осіб
•CRM, 1С, Excel, MS Office, Visio, Jira
•Програмне забезпечення Fozzy Group, готельні системи (Fidelio)
•Професійні сфери: Кейтеринг, HORECA, виробництво
•Стратегічне планування, аналітика, систематизація процесів

Досвід понад 10 років в управлінні командами до 50 осіб, запуску та оптимізації бізнес-процесів у сфері HORECA, кейтерингу та суміжних галузях. Вміння масштабувати проєкти, управляти бюджетами, впроваджувати системи якості (HACCP), вести переговори з ключовими партнерами та клієнтами. Останній рік — операційне управління кейтерингом і технологічна роль у сфері БПЛА.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: