• PRO

Олена

Івент-менеджер, 30 000 грн

Розглядає посади:
Івент-менеджер, Менеджер з продажу, Педагог-організатор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Івент-менеджер

з 04.2024 по 06.2024 (2 місяці)
Dark by Rior, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Освіта

Середня

Знання і навички

  • Адаптивність

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Олійник Олена Євгенівна

Дата народження: 30.05.1988 (35 років)

Освіта: повна вища

Люблю та вмію ефективно працювати, створювати гарний настрій замовникам без їх залучення у підготовку більше, ніж це необхідно. Вмію підлаштовуватися під ситуацію, приймати швидкі рішення та нести відповідальність за них. Мала справу з організацією заходів від 5 осіб до 1500 запрошених гостей (до 22-го року), з бюджетами від “ультраеконом” до відкритого бюджету. Кожен з організаторів може написати цілу книгу на основі своїх робочих кейсів, складних чи кумедних ситуацій на локації чи спілкування з клієнтами. Але про свої навички можу розповісти наступне: можу організувати доставку метеликів від постачальників з усієї країни на ранок наступного дня; протягом 40 хвилин знайти та доставити комплект звукового обладнання у заміський комплекс, коли клієнт забув про це поміркувати і це не було моєю зоною відповідальності, але це важливо клієнтові; не забуваю про медихронал у сумці та у кошторисі при організації корпоративу на виїзді; вирішу питання з правоохоронними органами, коли гості занадто шумно себе вели під час комендантської години.

Досвід роботи:
2014 - 2015 р м Одеса працювала менеджером з організації заходів у компанії “Переполох”.
-прийом та обробка замовлень;
-розробка концептів, сценаріїв та декорацій;
-підготовка пропозиції, презентація клієнтові;
-керування співробітниками, дотримання строків виконання робіт;
-координація підготовки та проведення заходу.

У 2015 році переїхала до Києву через сімейні обставини, але продовжила співробітництво з компанією “Переполох” за сумісництвом. з 2015 року по 2020 рік працювала у компанії “AlexEvent” на позиції менеджера з організації заходів:
Загальні обов’язки:
-проведення зустрічей з клієнтами, виявлення що означає “зробіть добре”: що планується, вимоги, склад та кількість гостей, побажання по програмі;
-ведення комунікації з клієнтом (усно та письмово) відносно просування підготовки;
-підбір, оцінка та презентація локацій, виконавців чи підрядників під запит клієнта;
-за необхідністю чи вимогами клієнта підписання договорів та отримання актів підписаних робіт по завершення заходу;
-ведення статистики отриманих запитів, проведенних заходів, підготовка звітів у тому числі по роботі усього відділу;
-інформування керівника та усіх зацікавлених осіб про надзвичайні ситуації, що виникають під час проведення чи підготовки заходу, їх вирішення за наявності повноважень;
Організація заходів:
-створення конценцій та ідей під вимоги клієнта;
-складання кошторисів та календарних графіків;
-підбір локацій, реквізиту, необхідного персоналу;
-організація усього необхідного для гостей та артистів (технічні та побутові райдери)
-звіт та оцінка ефективності роботи команди після проведення заходів, розробка посадових інструкцій під певні вимоги деяких клієнтів (в тому числі “положення про нерозголос”);
-залучення підрядників та керування їх роботою, вміння отримувати конкретний результат, а не просто “як ми зробили, так вже і буде” (особливо стосується декораторів);
-погодження робіт з різними підрозділами різних компаній та локацій, отримання оптимальних умов для попереднього монтажу;
-ведення документів, фінансова звітність;
-погодження усій дій та етапів підготовки з клієнтом, підтримання необхідного рівня інформування клієнта щодо строків підготовки та прийняття рішень;
-контроль платежів від замовника, в тому числі відшкодування збитків орендного реквізиту чи локацій;
-робота с VIP клиентами та артистами.

З 2018 року по сьогодняшній час за сумісництвом працювала з компанією “Коко” на посаді виїздного менеджера з організації заходів. обов’язки залишалися тими ж самими, але додалось:
-підбір та придбання квитків на автобуси, потяги чи літаки для клієнтів та персоналу;
-пібдір, презентація та розміщення клієнтів, артистів та персоналу у готелях;
-організація харчування для клієнтів та персоналу;
-підготовка програми додаткового дозвілля для клієнтів під час довготривалих виїздів;
-робота з підрядниками з усієї України, логістика та вчасна доставка та підготовка локацій;

З червня 2024 року по теперішній час працюю менеджером проектів компанії “Аморешоп”. Штат 200 осіб, розташування - 4 міста України. На цій позицій займалася: -плануванням та реалізацією внутрішніх івентів компанії - тімбілдінги, корпоративи, неформальні дні;
-зовнішній декор - фасадний декор магазинів - висування концепції та візуалу, бюджетування, захист проекту, реалізація, закриття документами. В тому числі - дозвільні та узгоджуючі документи;
-внутрішній декор - декор всередині магазинів, в тому числі з 0;
-відкриття нових магазинів, акції та заходи офлайн в магазинах - висування концепції та візуалу, бюджетування, захист проекту, реалізація, закриття документами;
-зовнішні івенти - виставки, форуми, навчання, чемпіонати - як партнерські так і авторські заходи. Повна підготовка з 0, контроль виконання.

Додаткова інформація:
-наявність авто;
-готовність до відряджень;
-англійська - середній рівень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: