- Файл
Володимир
Менеджер з листування
- Розглядає посади:
- Менеджер з листування, Менеджер з підтримки клієнтів, Direct-менеджер, Менеджер по маркетингу
- Місто проживання:
- Полтава
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10834257/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Хоменко Володимир
Олександрович
Дата народження: 11.03.1998
Місце народження: м.Полтава
Адреса: м.Полтава
вул. Міщенко, буд. 7, кв. 32
Поштовий індекс: 36000
Ел. пошта:
[
Мобільний телефон: [
Реквізити
документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України:
Паспорт - КО961221
Дата набуття (прийняття) громадянства України - 11.03.1998
Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний
номер) – 3586409551
Відомості про отримання відповідного ступеня вищої освіти: Полтавський
національний технічний університет імені Юрія Кондратюка. Ступінь вищої
освіти магістр. Спеціальність Фінанси, банківська справа та страхування.
Освітня програма Управління фінансово-економічною безпекою.
Трудова діяльність
09.11.2016 – 24.03.2017 - ТОВ «Студіо Модерна» (робоче місце в м.Полтава),
менеджер з продажу товарів.
Обов’язки:
- Пошук потенційних клієнтів;
- Подовження програм лояльності для клієнтів;
- Ведення CRM;
- Проведення аналізу потреб клієнтів;
- Продаж побутових товарів для дома та клубних карт лояльності для клієнтів.
21.11.2019 - по теперішній час ТОВ “ПОЛТАВА-АВТО”, автосалон “Mercedes-
Benz”, Старший менеджер з продажу автомобілів. (В.о. керівника відділу)
Обов’язки:
- Пошук клієнтів;
- Консультація відвідувачів салону;
- Продаж автомобілів;
- Проведення аналізу потреб клієнтів;
- Відповідальний по скаргам клієнтів та рішення конфліктів за для збереження
лояльності відділу продажу та сервіса ;
- Організація і проведення тест-драйвів;
- Контроль виконання договірних зобов'язань покупців;
- Замовлення автомобілів і підготовка документів, необхідних для
транспортування;
- Підготовка документів, необхідних для видачі автомобіля покупцеві, і подальшої
реєстрації автомобіля в МРЕО;
- Координатор з тренінгів персоналу відділу продаж та сервісу;
- Ведення щомісячних звітів;
- Перевірка та контроль якості і комплектації переданного автомобіля покупцеві;
- Особиста передача автомобіля покупцеві;
- Координатор з маркетингової діяльності;
- Відповідальна особа по проходження аудиту на підприємстві згідно дотримання
стандартів марки відділу продаж та сервісу;
- Відповідальний за експозицію в автосалоні згідно потреб клієнтів;
- Навчання нових працівників продажам ;
- Просунення марки в інтернет мережах.
Навички
Досвідчений користувач ПК. Знання Outlook, МС Office (Word, Excel), CRM, 1С
Знання англійської мови – середній рівень
Особисті якості
Дисциплінований, відповідальний, креативний, енергійний, комунікабельний,
мотивований.
Сімейний стан - неодружений
Схожі кандидати
-
Оператор чата
Дистанційно -
Менеджер з листування
Дистанційно -
Оператор чата
Дистанційно -
Оператор чата
Дистанційно -
Менеджер чата
Дистанційно, Київ, Полтава -
Оператор чата
7000 грн, Дистанційно