- Файл
Тетяна
Різноробочий
- Вік:
- 25 років
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10849220/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Вік: 24 роки
Місто: Харків
Телефон: [
Ел.пошта: [
Мета: Прагну працювати в динамічній компанії, де зможу застосувати свої знання в управлінні та досвід у взаємодії з клієнтами для підвищення ефективності та продуктивності.
Освіта:
2017 – 2021р. – Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», факультет «Програмної інженерії та бізнесу». Диплом бакалавра за спеціальністю «Менеджмент» (відзнака першого класу).
2021 – 2022р. - Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», факультет «Програмної інженерії та бізнесу». Диплом магістра за спеціальністю «Менеджмент» (відзнака першого класу).
Досвід роботи:
Компанія «SUZIRIA». Сузірʼя Дістрібушн – національний постачальник зоотоварів.
З 08.12.2021р. – 31.01.2023р. – працювала продавцем консультантом в мережі магазинів «Master Zoo»
З 01.02.2023р. - 03.06.2024р. я обіймала посаду старшого продавця-консультанта в тому ж зоомагазині. У цій ролі я відповідала за:
• Управління персоналом: Організація робочого процесу в зміні, розподіл обов'язків серед продавців, контроль за виконанням завдань.
• Консультації клієнтів: Надання професійних порад щодо догляду за тваринами, вибору кормів і аксесуарів.
• Управління запасами: Контроль за наявністю товарів на полицях, замовлення нових партій товарів відповідно до попиту та сезонності.
• Організація презентації товарів: Створення привабливих вітрин та виставкових стендів, що сприяють продажам.
• Робота зі скаргами та претензіями: Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, виробництво рекомендацій щодо вдосконалення обслуговування.
• Навчання нових співробітників: Введення в курс справи нових працівників, проведення навчань з норм роботи і стандартів обслуговування.
• Ведення обліку продажів: Аналіз та звітність про обороти товарів, розробка рекомендацій щодо підвищення продуктивності роботи магазину. Відповідала за оптимізацію інвентаризаційних процесів і підвищення ефективності продажів.
Навички і знання:
• Високий рівень володіння програмою 1С для точної інвентаризації товарів на складі, обробки замовлень клієнтів і формування звітів про продажі і стан запасів.
• Здатність до організації робочого процесу, планування часу і ефективного розподілу завдань серед команди продавців.
• Вміння активно продавати і відповідно до потреб клієнтів пропонувати товари і послуги.
• Робота з Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
• Знання платформи Bitrix24 для організації робочих процесів і комунікації.
Досягнення:
• Досягла успішного закриття всіх анкет таємних покупців з максимальними оцінками, підтверджуючи високий стандарт обслуговування та ефективність клієнтського сервісу в магазині.
• Збільшення прибутку магазину з 700 тисяч до 1,5-2 мільйонів за останні два роки. Це досягнуто за рахунок активного продажу додаткових товарів і послуг, а також розширення клієнтської бази.
Додаткова інформація:
• Вільно володію українською та російською мовами, базовий рівень англійською.
Схожі кандидати
-
Різноробочий
Харків -
Різноробочий
25000 грн, Харків -
Різноробочий
Харків -
Разнорабочий, грузчик, комплектовщик, сборщик
Харків -
Робоча
Харків -
Експедитор, різноробочий у військовій логістиці
Харків, Херсон, Покровськ