• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10856355/

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Головний бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Фінансовий директор
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Одеса

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Подлєсна Ольга Іванівна
Дата народження: 22 червня 1976 року
Адреса: м. Одеса, Київський район.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
- 2009 р. – Повна вища освіта, спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація – економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.
- 2017 р. – Свідоцтво про підвищення кваліфікації, Донбаська національна академія будівництва і архітектури.
- 2021 р. – Курси 1С Бухгалтерія, навчальний центр «Кар’єра».
- 2022 р. – Курси: професійна сертифікація бухгалтерів та податкова реформа, ТОВ «МЦФЕР-Україна».

Досвід роботи:
- 2003–2005 – бухгалтер-касир Добропільського відділу УДАІ.
- 2006 – директор філіалу товарної біржі «Українська».
- 2007–2012 – голова фермерського господарства «Ольгіно-2007».
- 2012–2016 – виконавчий директор фермерського господарства НАН.
-2017-2018 –спеціалст Добропільська Державна міграційна служба.
- З 2018 – по сьогодні – ФОП Подлєсна: бухгалтер в супермаркеті, облік, складання податкових накладних, зарплата 50 працівникам.
- Поточна робота: працюю у виробничій компанії, яка займається імпортом та експортом. Здійснюю бухгалтерське обслуговування, податкову звітність, контроль фінансових операцій, ведення документації з контрагентами, контроль за контрактами фінмоніторинг, ведення ПДВ.

Професійні навички:
- Впевнений користувач: MS Office, 1С, M.E.Doc, СОТА, Кабінет платника, Клієнт-Банк, BAS, Excel.
- Знання податкового законодавства
- Уміння вести переговори
- Організація діяльності підприємств
- Представництво інтересів в органах
- Робота в команді та управління персоналом

Особисті якості:
- Відповідальність, чесність, уважність
- Дисциплінованість, стресостійкість
- Повага до інших думок, здатність відстояти свою позицію
- Орієнтованість на результат
Мови:
- Українська – рідна
Сімейний стан: розлучена
Водійське посвідчення: категорія B
Курси: АСРМ, МСФО

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: