• Файл

Альона

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Продавець
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кубарська Альона Дмитрівна

Дата народження: 03.07.1989

Адреса: м. Kиїв, вул. Лариси Руденко 8

Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

2007-2012 Київський національний торговельно-економічний університет

Кафедра: бухгалтерський облік

Спеціальність: облік та аудит у підприємстві

Досвід роботи:

Травень 2016 р. - вересень 2021 р., магазин чоловічого одягу «Classic Club».

Касир-адміністратор

- проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів забезпечуючи їх безпеку (в трьох

валютах: грн, долар,євро);

- робота з терміналами, 1с;

- місячні звіти продаж;

- оформлення накладних на переміщення ТМЦ;

- оформлення індивідуальних замовлень;

-ведення бази даних клієнтів, розсилок;

- оформлення заявок на потреби магазину та звіт по них;

- ділова переписка;

- складання табеля про заробітну плату, нарахування з/п.

При прийомі на роботу у компанію успішне проходження поліграфа.
Травень 2014 р. - Квітень 2016 р. Стоматологія

Адміністратор

- складання та контроль робочого розкладу для фахівців клініки;

- ведення та контроль бази даних пацієнтів (графік консультацій, операцій, зустрічей, діагностик,

надходження та виписки пацієнтів);

- зустріч з пацієнтами клініки, надання необхідної інформації з послуг клініки, що цікавлять;

-розподіл вхідних дзвінків, документів та кореспонденції;

організація та координація роботи з лабораторіями та клініками, з якими співпрацює клініка

(направлення пацієнтів на обстеження, відправлення матеріалів на дослідження тощо);

- Розрахунок та надання всієї необхідної документації пацієнтам, формування щоденних звітів;

- Проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів,

забезпечуючи їх безпеку;

- Складання касової звітності;

- робота в 1с;

- Замовлення госп. товарів та медикаментів у клініку.

Лютий 2013 р. – квітень 2014 р. - Crystal Group

Ревізор

- проведення планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ та грошових коштів у торгових точках (на

складах);

- підготовка актів інвентаризації з висновками та пропозиціями щодо усунення недоліків та

мінімалізації втрат компанії;

- проведення розслідування за фактами втрати;

- документальне оформлення переміщень та списань;

- Відрядження по Україні.

Липень 2011 р. – лютий 2013 р., Сrystal Group, Годинниковий салон «Crystall»

Касир-адміністратор

- проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів у 4 валютах (грн, долар, євро,

франк) забезпечуючи їх збереження;
- робота з терміналами;

- заповнення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги, звіряння фактичної

наявності грошових сум;

- складання касової звітності;

- складання звітів про продаж трьох форм щодня;

- місячні звіти про продаж;

- оформлення накладних на переміщення ТМЦ;

- оформлення індивідуальних замовлень;

-ведення бази даних клієнтів;

- оформлення заявок на потреби магазину та звіт по них;

- ділова переписка;

- складання табеля про заробітну плату.

При прийомі на роботу до компанії Сrystal Group успішне проходження поліграфу

Липень 2011 р. - Липень 2010 р., М-н. «Казка»

Старший касир

- Проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів,

забезпечуючи їх безпеку;

- робота з терміналами;

- заповнення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги, звіряння фактичної

наявності грошових сум;

- складання касової звітності;

-замовлення розмінної монети;

-передача відповідно до встановленого порядку коштів інкасаторам;

- прийом коштів від касирів підприємства наприкінці їх робочої зміни (за потреби та інших випадках);

- складання графіка роботи касирів.

Липень 2010 р. - Липень 2007 р., м-н. «Казка»

Продавець-консультант
- консультування покупців при виборі товару за асортиментом товарів, що пропонуються до продажу в

магазині, за споживчими властивостями та особливостями товарів.

- підготовка торгового залу до початку робочого дня;

- підготовка товарів до продажу: розпакування, збирання, комплектування, перевірка експлуатаційних

властивостей, тощо.

- Проведення інвентаризацій, переоцінок товару;

- контроль наявності достатньої кількості товару у торговому залі та за необхідності поповнення його;

Знання та навички:

- Впевнений користувач ПК (Microsoft Office);

- володіння оргтехнікою, навички роботи в 1с;

- Знання мов: українська, російська.

Додаткова інформація:

Комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, старанність, високий рівень навчання,

пунктуальність, самокритичність, без шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: