- Файл
Альона
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Продавець
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10881946/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 03.07.1989
Адреса: м. Kиїв, вул. Лариси Руденко 8
Телефон мобільний: [
Освіта:
2007-2012 Київський національний торговельно-економічний університет
Кафедра: бухгалтерський облік
Спеціальність: облік та аудит у підприємстві
Досвід роботи:
Травень 2016 р. - вересень 2021 р., магазин чоловічого одягу «Classic Club».
Касир-адміністратор
- проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів забезпечуючи їх безпеку (в трьох
валютах: грн, долар,євро);
- робота з терміналами, 1с;
- місячні звіти продаж;
- оформлення накладних на переміщення ТМЦ;
- оформлення індивідуальних замовлень;
-ведення бази даних клієнтів, розсилок;
- оформлення заявок на потреби магазину та звіт по них;
- ділова переписка;
- складання табеля про заробітну плату, нарахування з/п.
При прийомі на роботу у компанію успішне проходження поліграфа.
Травень 2014 р. - Квітень 2016 р. Стоматологія
Адміністратор
- складання та контроль робочого розкладу для фахівців клініки;
- ведення та контроль бази даних пацієнтів (графік консультацій, операцій, зустрічей, діагностик,
надходження та виписки пацієнтів);
- зустріч з пацієнтами клініки, надання необхідної інформації з послуг клініки, що цікавлять;
-розподіл вхідних дзвінків, документів та кореспонденції;
організація та координація роботи з лабораторіями та клініками, з якими співпрацює клініка
(направлення пацієнтів на обстеження, відправлення матеріалів на дослідження тощо);
- Розрахунок та надання всієї необхідної документації пацієнтам, формування щоденних звітів;
- Проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів,
забезпечуючи їх безпеку;
- Складання касової звітності;
- робота в 1с;
- Замовлення госп. товарів та медикаментів у клініку.
Лютий 2013 р. – квітень 2014 р. - Crystal Group
Ревізор
- проведення планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ та грошових коштів у торгових точках (на
складах);
- підготовка актів інвентаризації з висновками та пропозиціями щодо усунення недоліків та
мінімалізації втрат компанії;
- проведення розслідування за фактами втрати;
- документальне оформлення переміщень та списань;
- Відрядження по Україні.
Липень 2011 р. – лютий 2013 р., Сrystal Group, Годинниковий салон «Crystall»
Касир-адміністратор
- проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів у 4 валютах (грн, долар, євро,
франк) забезпечуючи їх збереження;
- робота з терміналами;
- заповнення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги, звіряння фактичної
наявності грошових сум;
- складання касової звітності;
- складання звітів про продаж трьох форм щодня;
- місячні звіти про продаж;
- оформлення накладних на переміщення ТМЦ;
- оформлення індивідуальних замовлень;
-ведення бази даних клієнтів;
- оформлення заявок на потреби магазину та звіт по них;
- ділова переписка;
- складання табеля про заробітну плату.
При прийомі на роботу до компанії Сrystal Group успішне проходження поліграфу
Липень 2011 р. - Липень 2010 р., М-н. «Казка»
Старший касир
- Проведення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів,
забезпечуючи їх безпеку;
- робота з терміналами;
- заповнення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги, звіряння фактичної
наявності грошових сум;
- складання касової звітності;
-замовлення розмінної монети;
-передача відповідно до встановленого порядку коштів інкасаторам;
- прийом коштів від касирів підприємства наприкінці їх робочої зміни (за потреби та інших випадках);
- складання графіка роботи касирів.
Липень 2010 р. - Липень 2007 р., м-н. «Казка»
Продавець-консультант
- консультування покупців при виборі товару за асортиментом товарів, що пропонуються до продажу в
магазині, за споживчими властивостями та особливостями товарів.
- підготовка торгового залу до початку робочого дня;
- підготовка товарів до продажу: розпакування, збирання, комплектування, перевірка експлуатаційних
властивостей, тощо.
- Проведення інвентаризацій, переоцінок товару;
- контроль наявності достатньої кількості товару у торговому залі та за необхідності поповнення його;
Знання та навички:
- Впевнений користувач ПК (Microsoft Office);
- володіння оргтехнікою, навички роботи в 1с;
- Знання мов: українська, російська.
Додаткова інформація:
Комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, старанність, високий рівень навчання,
пунктуальність, самокритичність, без шкідливих звичок.
Схожі кандидати
-
Консультант, продавец, администратор
28000 грн, Київ, Дистанційно -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ -
Завідуючий виробництвом
Київ -
Асистент, помічник керівника, адміністративний фахівець
Київ -
Старший системний адміністратор
Київ, Черкаси , ще 5 міст