• Файл

Ірина

Менеджер з закупівель

Розглядає посади:
Менеджер з закупівель, Оператор 1C
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Черномаз Ірина Василівна
Особисті дані:

Дата нарождення: 21.05.1976г.

Вік:48 років

Місто проживання: Україна, м.Одеса

Сімейний стан: замужем

Телефон(Viber,Telegram) : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: закупщик (віддалено) зп від 20 000 грн.

Освіта: Вища економічна
1997- 2002 рр. Одеський Державний Економічний Университет,
Факультет Міжнародної Економіки, Спеціальность «Маркетинг»

Диплом магістра № 002809 від 25.06.2002 р.

Досвід роботы:

2021-2023р.- ФОП. Володарка кав’ярні фрашиза ‘Bricks’

2017-2023рр.- Провідний менеджер с закупівель фурнітури ТОВ «Веллтекс - Україна»

Службові обов’язки – Своєчасне поповнення товарного запасу на складі. Розрахунок потрібності
товарних позицій (матриця).Моніторинг залишків товарів на складах. Виведення и введення
товарних позицій згідно споживчого попиту. Моніторинг цін на ринку, детальне вивчення цін
конкурентів. ведення конкурентної цінової політики фірми. Розрахунок та установка оптових і
розрубних цін. Впровадження маркетингових акцій Своєчасне розміщення заказів у поставників.
Ведення обліку заказів в 1С.Робота з первиною документацією та своєчасне отримання оригіналів
документів. Розширення бази імпортних та вітчизняних постачальників (запит зразків, перевірка
якості. ціни та умови співпраці).
Підписання та ведення договорів, отримання найвигідніших умов співпраці з партнерами.
Вирішення конфліктних ситуацій щодо поставлених товарів або товарів у виробництві. Логістика
поставок Відвідування спеціалізованих заходів (виставки тощо).
2010-2016р.- Менеджер ООО«СИК» «Югстрой»

Службові обов’язки – Моніторинг інвестиційно-комерційних проектів Подання інтересів
підприємства у держ. структури. Пошук клієнтів для заставного кредитування. Ведення угод з
купівлі-продажу елітної нерухомості. Робота із проблемними кредитами. Розширення клієнтської бази.

2009-2010г.- Менеджер з логистики ЧП «BlueMarin»

Службові обов’язки – Робота з первинною документацією, інтермодальні перевезення, моніторинг
вантажу маршрутом слідування, розширення клієнтської бази.

2009р.- Менеджер відділу ЗЕД ООО « Вирамакс»

Службові обов’язки –пошук постачальників, розрахунок вартості поставки (логістика, митне
оформлення), підготовка документації для імпортної поставки (складання інвойсів, специфікацій,
контрактів, сертифікатів), переговори з потенційними постачальниками, бухгалтерський облік
імпортної поставки (оплати згідно умов контракту тощо)
Компанія займається будівельними матеріалами та важкою будівельною технікою .

2002-2007рр.- Менеджер відділу ЗЕД ТОВ «Перший ликеро - горілчаний завод»

Службові обов’язки – підготовка первинної документації для митного оформлення вантажів
(контракти, специфікації, інвойси, сертифікація), логістика експортного або імпортного постачання,
моніторинг постачання, бухгалтерський облік експортної/імпортної операції (облік своєчасності
оплат згідно з умовами контрактів), спілкування із закордонними клієнтами покупцями та
постачальниками тощо. е. уточнення дат відвантажень, корекція документів для спрощення
митного оформлення тощо.

2001-2002рр.- Економист відділу валютних операцій КБ « Финанси і Кредит»

Службові обов’язки – облік валютних операцій обмінних пунктів, підготовка документації для
купівлі продажу валюти на міжбанківському валютному ринку, ведення всередині банківської
звітності щодо валютних операцій відділення банку .

1998-2001рр. - Економіст відділу валютних операцій київского відділення
АКБ « Укрсоцбанк»

Службові обо вязки – облік валютних операцій обмінних пунктів, підготовка документації для
купівлі продажу валюти на міжбанківському валютному ринку, ведення всередині банківської
звітності щодо валютних операцій відділення банку, робота з фізичними особами (депозитні
вклади, валютні перекази, платіжні картки).

Володіння мовами:
Українська, русійська, английский - вільно
Іспанська в процессе вивчання

Робота з компьютером і оргтехнікою:
Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel,1C – досвыідченний користувач

Додаткова інформація:
Комунікабельність, відповідальність, мобільність, креативний підхід до виконуваних проектів,
відкритість для навчання, пошук компромісних рішень, збереження оптимізму в будь-якій ситуації,
не конфліктність, стресостійкість, робота тільки на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: