- Файл
Ірина
Менеджер з закупівель
- Розглядає посади:
- Менеджер з закупівель, Оператор 1C
- Місто проживання:
- Одеса
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10896062/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Черномаз Ірина Василівна
Особисті дані:
Дата нарождення: 21.05.1976г.
Вік:48 років
Місто проживання: Україна, м.Одеса
Сімейний стан: замужем
Телефон(Viber,Telegram) : [
E-mail: [
Мета: закупщик (віддалено) зп від 20 000 грн.
Освіта: Вища економічна
1997- 2002 рр. Одеський Державний Економічний Университет,
Факультет Міжнародної Економіки, Спеціальность «Маркетинг»
Диплом магістра № 002809 від 25.06.2002 р.
Досвід роботы:
2021-2023р.- ФОП. Володарка кав’ярні фрашиза ‘Bricks’
2017-2023рр.- Провідний менеджер с закупівель фурнітури ТОВ «Веллтекс - Україна»
Службові обов’язки – Своєчасне поповнення товарного запасу на складі. Розрахунок потрібності
товарних позицій (матриця).Моніторинг залишків товарів на складах. Виведення и введення
товарних позицій згідно споживчого попиту. Моніторинг цін на ринку, детальне вивчення цін
конкурентів. ведення конкурентної цінової політики фірми. Розрахунок та установка оптових і
розрубних цін. Впровадження маркетингових акцій Своєчасне розміщення заказів у поставників.
Ведення обліку заказів в 1С.Робота з первиною документацією та своєчасне отримання оригіналів
документів. Розширення бази імпортних та вітчизняних постачальників (запит зразків, перевірка
якості. ціни та умови співпраці).
Підписання та ведення договорів, отримання найвигідніших умов співпраці з партнерами.
Вирішення конфліктних ситуацій щодо поставлених товарів або товарів у виробництві. Логістика
поставок Відвідування спеціалізованих заходів (виставки тощо).
2010-2016р.- Менеджер ООО«СИК» «Югстрой»
Службові обов’язки – Моніторинг інвестиційно-комерційних проектів Подання інтересів
підприємства у держ. структури. Пошук клієнтів для заставного кредитування. Ведення угод з
купівлі-продажу елітної нерухомості. Робота із проблемними кредитами. Розширення клієнтської бази.
2009-2010г.- Менеджер з логистики ЧП «BlueMarin»
Службові обов’язки – Робота з первинною документацією, інтермодальні перевезення, моніторинг
вантажу маршрутом слідування, розширення клієнтської бази.
2009р.- Менеджер відділу ЗЕД ООО « Вирамакс»
Службові обов’язки –пошук постачальників, розрахунок вартості поставки (логістика, митне
оформлення), підготовка документації для імпортної поставки (складання інвойсів, специфікацій,
контрактів, сертифікатів), переговори з потенційними постачальниками, бухгалтерський облік
імпортної поставки (оплати згідно умов контракту тощо)
Компанія займається будівельними матеріалами та важкою будівельною технікою .
2002-2007рр.- Менеджер відділу ЗЕД ТОВ «Перший ликеро - горілчаний завод»
Службові обов’язки – підготовка первинної документації для митного оформлення вантажів
(контракти, специфікації, інвойси, сертифікація), логістика експортного або імпортного постачання,
моніторинг постачання, бухгалтерський облік експортної/імпортної операції (облік своєчасності
оплат згідно з умовами контрактів), спілкування із закордонними клієнтами покупцями та
постачальниками тощо. е. уточнення дат відвантажень, корекція документів для спрощення
митного оформлення тощо.
2001-2002рр.- Економист відділу валютних операцій КБ « Финанси і Кредит»
Службові обов’язки – облік валютних операцій обмінних пунктів, підготовка документації для
купівлі продажу валюти на міжбанківському валютному ринку, ведення всередині банківської
звітності щодо валютних операцій відділення банку .
1998-2001рр. - Економіст відділу валютних операцій київского відділення
АКБ « Укрсоцбанк»
Службові обо вязки – облік валютних операцій обмінних пунктів, підготовка документації для
купівлі продажу валюти на міжбанківському валютному ринку, ведення всередині банківської
звітності щодо валютних операцій відділення банку, робота з фізичними особами (депозитні
вклади, валютні перекази, платіжні картки).
Володіння мовами:
Українська, русійська, английский - вільно
Іспанська в процессе вивчання
Робота з компьютером і оргтехнікою:
Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel,1C – досвыідченний користувач
Додаткова інформація:
Комунікабельність, відповідальність, мобільність, креативний підхід до виконуваних проектів,
відкритість для навчання, пошук компромісних рішень, збереження оптимізму в будь-якій ситуації,
не конфліктність, стресостійкість, робота тільки на результат.
Схожі кандидати
-
CEO, COO
Дистанційно, Київ, Інші країни -
Менеджер з закупівель
15000 грн, Дистанційно -
Менеджер з закупівель
Дистанційно, Миколаїв -
Фахівець з закупівель
Дистанційно -
Менеджер з продажу, закупівель, керівник відділу
45000 грн, Дистанційно, Вінниця -
Менеджер по закупівлям
Дистанційно