• Файл

Ольга

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Головний бухгалтер
Вік:
39 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Ольга Володимирівна Слободянюк

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Національність: українка
Сімейний стан: не одружена
Діти: донька 16 років
Дата народження: 03.04.1986 р.
Мета працевлаштування: головний бухгалтер
Освіта:
2003-2008 рр. Вінницький національний аграрний університет, вища освіта за спеціальністю «Облік та аудит» зі спеціалізацією «Фінансування та кредитування в галузі АПК», диплом «Спеціаліста».
2009-2010 рр. Вінницький національний аграрний університет, вища освіта за спеціальністю «Облік та аудит», диплом «Магістра» (диплом з відзнакою).
2019-2022 рр. – Донецький національний університет ім. В. Стуса, юридичний факультет.

Досвід роботи:
ТОВ «ЛУМЕЛІ»/виробництво/
07/2020 – по сьогоднішній день – головний бухгалтер
Посадові обов’язки:
Організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
Забезпечення дотримання на підприємстві встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової та іншої звітності;
Формування та подання декларації по ПДВ (відшкодування ПДВ), декларації з прибутку;
Підготовка та подання інших видів періодичної звітності;
Розрахунок заробітної плати, відпускних, формування та здача звітності в контролюючі органи по заробітній платі;
Облік банківських операцій, робота в системі Клієнт-Банк;
Імпортні, експорті операції, валютні операції;
Підлеглих – 1 чол.
ТОВ «КЕДР-ВІТАЛЛ»/виробництво/
04/2016 – 07/2020 – головний бухгалтер
Посадові обов’язки:
Організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
Забезпечення дотримання на підприємстві встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової та іншої звітності;
Формування та подання декларації по ПДВ (відшкодування ПДВ), декларації з прибутку;
Підготовка та подання інших видів періодичної звітності;
Розрахунок заробітної плати, відпускних, формування та здача звітності в контролюючі органи по заробітній платі;
Облік банківських операцій, робота в системі Клієнт-Банк;
Імпортні, експорті операції, валютні операції;
Досвід проходження податкових та інших перевірок;
Оформлення екпортно-імпортних декларацій;
Складання необхідних юридичних документів;
Участь в судових засіданнях, які стосувались господарської діяльності підприємства.
Підлеглих – 4 чол.
ТОВ «ЕМ ПІ ДЖІ ЗАХІД»/оптово-роздрібна торгівля/
03/2013 – 04/2016 — головний бухгалтер
Посадові обов'язки:
Робота з первинною документацією;
Оформлення податкових, видаткових/прибуткових накладних, повернень від покупців та постачальників;
Облік авансових звітів;
Облік шляхових листів;
Контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;
Облік банківських операцій, робота в системі Клієнт-Банк;
Ведення обліку товарів на складах по серіям та терміну придатності, проведення інвентаризацій.
Розрахунок заробітної плати, відпускних, формування та здача звітності в контролюючі органи по заробітній платі;
Формування та здача фінансової та статистичної та податкової звітності.
Складання звітів з маркетингових послуг.
Штат працівників — 80 чол. Підлеглих — 11 чол.
ТОВ «Долфі-Україна»/оптово-роздрібна торгівля/
03/2012-10/2014 – бухгалтер
Посадові обов'язки:
Робота з первинною документацією;
Оформлення податкових, видаткових/прибуткових накладних, повернень від покупців та постачальників;
Облік авансових звітів;
Облік шляхових листів;
Контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;
Облік банківських операцій, робота в системі Клієнт-Банк;
Ведення обліку товарів на складах по серіям та терміну придатності, проведення інвентаризацій.
Розрахунок заробітної плати, відпускних, формування та здача звітності в контролюючі органи по заробітній платі;
Формування та здача фінансової та статистичної та податкової звітності.

ТОВ «Купецький дім Поділля»/оптово-роздрібна торгівля/
11/2010-03/2012 — бухгалтер
Посадові обов'язки:
Робота з первинною документацією;
Оформлення податкових, видаткових/прибуткових накладних, повернень від покупців та постачальників;
Контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;
Ведення обліку ОС, ТМЦ, МНМА, НА;
Облік шляхових листів;
Облік банківських операцій, робота в системі Клієнт-Банк.

ТОВ «Медіа дім Ріа»/видавнича діяльність, послуги/
07/2007-10/2010 — бухгалтер
Посадові обов'язки:
Робота в системі Клієнт-Банк, облік банківських операцій.

ТОВ «Видавництво РІА»/видавнича діяльність, послуги/
04/2006-07/2007 — менеджер по зв'язкам з громадськістю
Ведення переговорів з клієнтами, підписання договорів.

Професійні навички:
- оптимізація фінансових процесів;
- cкладання та аналіз фінансових результатів;
- планування витрат;
- здатність ефективно оперувати потоками фінансового характеру;
- чітке розуміння законодавства країни, пов’язаного з трудовою і податкової діяльністю;
- знання ПК: BAS Бухгалтерія, 1С Підприємство 7.7, 1С Підприємство 8.3, MS Office (Word, Excel), M.E.Doc, Клієнт-Банк, MD Declaration;
- знання мов: українська, російська, англійська (середній рівень);

Особливі якості: відповідальна, комунікабельна, порядна, чесна, трудолюбива.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: