- PRO
Василь
Спеціаліст з реклами, трафік-менеджер, 20 000 грн
- Розглядає посади:
- Спеціаліст з реклами, трафік-менеджер, Таргетолог, маркетолог, медіабаєр
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Тернопіль
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10896823/?puid=12424879
Досвід роботи
Таргетолог
з 03.2025 по 06.2025
(3 місяці)
Mon_blanche, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Вклали 4 204$, а отримали за допомогою реклами продажів на 36 772$ за перший місяць.
#1. Вступ
Ніша: український бренд жіночого одягу
Задача: вийти на стабільні продажі в Інстаграм та змасштабувати наявні результати.
#2. Процес
- Провели аудит минулих кампаній.
- Запросили у клієнта список ТОП-товарів.
- Сформували рекламну стратегію з опорою на лідери продажів як локомотиви.
- Створили рекламні креативи для TOF, MOF, BOF (відео, статика).
- Проводили аналіз конкурентів.
- Написали рекламні тексти під кожну товарну категорію.
- Провели аудит скрипту продажів дірект-менеджерів.
- Надали конкретні рекомендації щодо підвищення конверсії у продажі.
#3. Результати
— Впровадили структуру воронки та креативну стратегію.
— Покращили обробку лідів.
— Ініціювали масштабування.
— Оптимізували сайт та розширили канали просування.
#4. Цифри
- Загальний бюджет: 4 204$
- Загальна кількість продажів: 456
- Ціна за 1 продаж: 9,33$
- Прибуток: 1 532 304 грн (36 772$)
- ROAS: 870%
Таргетолог
з 12.2024 по 03.2025
(3 місяці)
Смак Життя, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
2 321 продажів ну суму 42 495$ з окупністю ROAS 365% (при КРІ не нижче 300%) для бренду корисних продуктів Смак Життя
#1. Вступ
Ніша: відомий український бренд корисних продуктів
Задача:
— Сформувати воронку продажів інтернет-магазину.
— Змасштабувати результати продажів магазину без втрати окупності (ROAS 3-4 не менше).
— Покращити підходи в креативній стратегії та тестуванню різних форматів креативів.
#2. Процес
- Оскільки попередній спеціаліст не використовував потенціал правильної воронки (TOF, MOF, BOF) і магазин не отримував прогнозованих результатів, ми сформували правильну воронку, яка дала потрібний результат.
- протестована 100+ креативів з різними підходами та сформовану креативну стратегію, яка приносить продажі.
- Розробили нові відеокреативи на основі топових продуктів.
- Запустили динамічні каталоги для топ-категорій — показали ще кращі результати, ніж окремі креативи в деяких сегментах.
- здешевили відвідуваність сайту, що дало зменшення ціни за покупку.
- змасштабували результат в 1,5 - 2,5 раза без втрати окупності.
#3. Результати
— К-сть продажів: 2 321
— Ціна 1 продажі: 5,01 $
— ROAS: 3,65
— Сума продажів: 42 495,32 $
#4. Висновки
— Грамотна сегментація MoF + BoF дозволила значно підвищити ефективність ремаркетингу.
— Відеокреативи та динамічні каталоги стали точками росту та знизили CPA.
— Масштабування бюджету вдвічі не призвело до зниження ROAS завдяки чіткій структурі воронки.
— Клієнт отримав стабільну систему, яку можна подальше масштабувати без втрат ефективності.
#5. Важливий момент
Цей кейс демонструє, як вибудована воронка + правильна сегментація + якісний креатив здатні не лише виправити ситуацію після неефективних підрядників, а й масштабувати бренд з прогнозованим ROAS у конкурентній ніші.
Таргетолог
з 10.2024 по 04.2025
(6 місяців)
Up&Forward, Дистанційно (Легка промисловість)
Up&Forward
#1. Вступ
Ніша: американський бренд спортивних товарів, для жінок та чоловіків.
Задача - з нуля запустити рекламу на платформах Meta (Facebook та Instagram).
#2. Процес
— Визначили найбільш перспективні категорії товарів.
— Побудували воронку продажів: ToF (залучення) + MoF (робота з теплою аудиторією).
— Додали відеокреативи та статичні оголошення з акцентом на мінімалізмі у текстах та емоційності/користі продукту
— Сфокусувались на конкретному товару з найвищим ср. чеком
— Відмовилися від динамічного каталогу в ретаргетингу.
— Налаштували ручний ремаркетинг через креативи.
#3. Результати
— Збільшили кількість продажів магазину.
— Стабільні покупки через сайт з окупністю ROAS >400%
— 100+ покупок в магазині щомісяця і продовжуємо збільшувати
— Збільшили загальний виторг компанії в 3 рази й тим самим зробили рекорд по виторгу, який будемо далі збільшувати
#4. Висновки
— Грамотне розділення аудиторій за стадіями воронки, перехід до креативного підходу в рекламі та правильна оптимізація дозволили істотно знизити вартість покупок і зробити рекламні кампанії значно ефективнішими.
Відеокреативи та ручний ремаркетинг стали ключовими факторами успіху ✅
Таргетолог
з 08.2024 по нині
(1 рік)
TheTea, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Окупність ROAS 500% для інтернет-магазину китайського чаю TheTea
#1. Вступ
Ніша: Інтернет-магазин автентичного китайського чаю та посуду для чайних царемоній.
Задача:
— Запустити реклами для магазину з нуля.
— Отримати стабільні покупки з хорошою окупністю.
#2. Процес
— Провели аналіз Instagram-акаунту, виявили відсутність структури та брендової складової.
— Вирішили будувати бренд через відеокреативи за участі власника.
— Впровадили структуру кампаній: ToF (верхня воронка), MoF (середня воронка), BOF (нижня воронка).
— Визначили ключові категорії товарів для тесту: улунські чаї та пуери.
— Запустили динамічні каталоги та тестові відеокреативи.
— Побудували ремаркетинг: динамічний каталог для тих, хто переглядав товари, додав у кошик + ручний ремаркетинг для відвідувачів сайту та Instagram.
— Додали до реклами дорожчі товари (чайний посуд), що підвищило середній чек.
— ROAS зріс із 2,50 до 4, що дозволило реінвестувати прибуток у масштабування.
#3. Результати
— Сформували воронку продажів, яка дає постійні покупки в магазині
— збільшили кількість продажів та окупність реклами у 3 рази.
— стабільні покупки через сайт з окупністю ROAS >600%
— 500+ покупок в магазині щомісяця і продовжуємо збільшувати
#4. Цифри
- Загальний бюджет: $11 140
- Загальна кількість покупок: 2 068
- Середня ціна покупки: $5,3
- Прибуток: $53 083
- Середній ROAS: 4,76
- Збільшення підписників в Instagram: з 4 000 до 16 000
#5. Висновки
Завдяки комплексному підходу (брендування, відеокреативи, правильна воронка, тестування аудиторій, додавання дорожчих товарів) ми змогли значно підвищити окупність реклами та масштабувати бізнес, вивівши окупність до ROAS 5 з повного нуля. Проєкт продовжує розвиватися, з акцентом на подальше масштабування рекламних кампаній та розширення товарної лінійки.
📌 Варто зазначити, що із залученням реклами Meta Ads, SMM-команди та правильної стратегії - весь бізнес клієнта збільшився у 3 рази, що дозволило переїхати у більше приміщення, склад та магазин!
Таргетолог
з 06.2024 по 09.2024
(3 місяці)
Podil Doors, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
#1. Вступ
Ніша: Просування мережі магазинів вхідних та міжкімнатних дверей у м. Вінниця.
Задача: Отримувати вхідні заявки на продукт та послугу магазину з КРІ до 7$ за заявку.
#2. Результати:
- в середньому отримували по 200 заявок щомісяця
- середня ціна заявки - 5,5$.
Таргетолог
з 04.2024 по 08.2024
(4 місяці)
Sodteh, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
ROAS 865% та здійснили 459 продажів з бюджетом $3 350.
#1. Вступ
Ніша: інтернет-магазин побутової техніки європейської якості в Україні.
Задача: Запустити з нуля інтернет магазин та почати отримувати стабільні продажі з сайту.
#2. Процес
— Провели аналіз ніші та потреб цільової аудиторії роздрібу.
— Виділили топ-10 товарів для тестування.
— Сегментували товари за ціною: >1000 грн та <1000 грн.
— Побудували воронку продажів: залучення нової аудиторії + ремаркетинг.
— Впровадили каталоги товарів для ефективнішої реклами.
— Працювали з широкими аудиторіями, інтересами та Lookalike.
— Перший тест показав середній результат ($15–16 за продаж).
— Протестували категорії повністю — вартість продажу знизилась до $8.
— Запуск ретаргетингу дозволив ще більше здешевити лід ($7,29 за продаж).
— Знайшли стабільну зв’язку кампаній і почали масштабувати результати.
— Оптимізували стратегію обходу блокувань Meta.
— Додатково надали клієнту рекомендації щодо контенту в Instagram.
#3. Результати:
— в перший місяць отримали покупок на 200+ тис грн
— в другий місяць збільшили кількісь покупок в 2 рази та суму продажів до 400 000 грн
— з часом в нас вийшло продажів на сумму 1 202 805 грн
— стабільні продажі через сайт кожного дня
— Загальний ROAS: 8,65
#4. Цифри
- Бюджет (загальний): $3 350
- Продажі: 459
- Середня ціна продажу: $7,29
- Сума продажів: 1 202 805 грн
- ROAS: 865%
#5. Висновки
Ми змогли з нуля запустити успішну рекламу на сайт і досягти чудових результатів. Проєкт має ще більший потенціал — з якісним відділом продажів, активним апсейлом та крос-продажами результати могли бути ще вищими.
> Ми також прослуховували дзвінки та надали рекомендації щодо комунікації з лідами для покращення конверсії в продажі.
Таргетолог
з 03.2024 по 12.2024
(9 місяців)
Ляпота, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)
#1. Вступ
Ніша: просування закладу громадського харчування через таргетовану рекламу.
Задача: збільшити продажі по доставці комплексних обідів та збільшити відвідуваність самого закладу офлайн.
#2. Процес
— Аналіз конкурентів і визначення болей цільової аудиторії
— Вибудова рекламної стратегії з акцентом на локальність
— Написання текстів і створення фото/відео креативів
— Запуск таргету спочатку на ціль “повідомлення”, потім — “відвідування профілю” для збільшення довіри
— Покращення візуального стилю Instagram-сторінки
— Активне прогрівання аудиторії через сторіс і контент
— Робота з вхідними запитами в директ
— Постійне оновлення аудиторії через виключення тих, хто вже бачив рекламу
#3. Результати:
— +92% до кількості замовлень
— збільшили кількість замовлень на доставку в х2 (з 20 до 40 доставок щодня)
— збільшили відвідуваність та загальну виручку закладу в 1,5 рази
— Побудова сильної присутності бренду в соцмережі без сайту
#4. Цифри
Замовлень на день: 30–35
Виручка на день: ~12 000 грн
Загальна кількість продажів: 3677
Загальна сума продажів: 1 695 422 грн
Витрати на рекламу: $933,96
Вартість одного продажу: $0,25
ROAS: 43,9
#5. Висновки
Цей кейс доводить, що локальний бізнес може ефективно масштабуватися через Instagram без складних сайтів і великих вкладень.
Грамотне налаштування цілей реклами, живий контент і правильна комунікація з аудиторією стали основою успіху кафе «Лапота».
Таргетолог
з 12.2023 по 03.2024
(3 місяці)
Karaseva original shoes, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Karaseva original shoes
#1. Вступ
Ніша: просування Інстаграм магазину оригінального жіночого взуття (Nike, Adidas, тощо).
Задача: перезапустити з нуля Інстаграм сторінку, набрати аудиторію та вийти на стабільні продажі.
#2. Результати:
- за перший місяць набрали 10 тис. аудиторії
- змасштабували продажі з 5 до 20+ покупок щодня
- збільшили дохід магазину до >1,5 млн гривень в місяць
Таргетолог
з 11.2023 по 11.2024
(1 рік)
5000 дрібниць, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
#1. Вступ
Ніша: інтернет магазин для майстрів манікюру та перукарів/барберів.
— Технічне налаштування та запуск з нуля інтернет магазину.
— Просування через таргетовану рекламу для цільової аудиторії В2В сегменту.
— Покращення сайту та його конверсії.
#2. Результати:
— щомісяця отримуємо 150+ покупок у інтернет магазині з середнім чеком >1200 грн
Інтернет-маркетолог
з 09.2023 по нині
(1 рік 11 місяців)
ТОВ Агрікс, Дистанційно (Сільське господарство, агробізнес)
Масштабування бізнесу у 3,5 рази!
1. Вступ:
Ніша: Комплексне просування інтернет магазину агро-продукції та збільшення продажів через платні канали трафіку Meta Ads та Google Ads.
Задача: Збільшення клієнтської бази замовників через рекламу в Meta (Facebook&Instagram), а також контекстну рекламу Google, при чому - зробити це в межах юніт-економіки та з хорошою окупністю.
2. Процес:
До нас клієнт зовсім не працював платною рекламою тому ми починали з повного нуля.
1. Аналіз ніші та нашої цільової аудиторії.
2. Розробка стратегії запуску рекламної кампанії.
3. Підготовка текстів для комунікації та рекламних креативів.
4. Запуск рекламної кампанії, оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
5. Аналіз сайту та надання рекомендацій по збільшенню конверсії.
3. Результати:
- Майже 2 роки безперебійної роботи, де налагодили систему реклами та продажів інтернет магазину.
- За цей час інвестовано - +30 000$ Meta Ads + Google Ads рекламного бюджету.
- Дохід - +15 000 000 млн грн.
- К-ть продажів - 8400+.
4. Результати за період сезону січень - березень тільки з Meta Ads:
- Загальний бюджет - 3 662$.
- Покупок - 3 800.
- Вартість покупки - 0,96$.
- ROAS - 2436%.
- Сума продажів - 3 701 893 грн.
Таргетолог
з 09.2023 по 08.2024
(11 місяців)
ТОВ Хорсай, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Налаштування та запуск реклами з нуля для бізнесу з оптового продажу будівельних інструментів (В2В).
Отримуємо десятки заявок на день з середньою ціною за заявку 2,5-3$.
Таргетолог, РРС-спеціаліст
з 09.2023 по 02.2024
(5 місяців)
Hemp Factor, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
#1. Вступ
Ніша: Інтернет-магазин виробів з коноплі (взуття, текстиль, харчові продукти та напої), CBD-продукції.
Задача: ведення реклами на сайт магазину та покращити результати з платної реклами.
#2. Результати:
— зменшили ціну покупки на сайті у 2 рази (з 10$ до 5$)
— збільшили кількість продажів та окупність реклами у 2 рази.
— стабільні покупки через сайт з окупністю ROAS >600%
Наставник на курсі
з 06.2023 по 01.2024
(7 місяців)
0-100 Company, Дистанційно (Освіта, наука)
#1. Вступ
Ніша: Навчання студентів на навчальному курсі з маркетингу та таргетованої реклами.
Основні задачі:
- перевірка домашніх завдань
- Підтримка студентів у чаті
- допомога студентам із проблемними запитаннями
- проведення навчальних сесій питання - відповідь
#2. Результати:
За весь час серед усіх студентів (понад 250) - більш як 60% отримали результат: знайшли перших клієнтів, змінили рід діяльності і почали заробляти гроші у маркетингу, а хтось і подвоїв чи потроїв вже свій чинний результат.
Таргетолог, маркетолог
з 02.2023 по 05.2023
(3 місяці)
Dianora, Дистанційно (Легка промисловість)
#1. Вступ
Ніша: Просування онлайн - магазину одягу для вагітних.
Задача: збільшити кількість заявок та продажів одягу.
#2. Результати:
- зменшили ціну за заявку у 2 рази
- збільшили кількість продажів
- покращили конверсію відділу продажів у 2 рази
Таргетолог
з 12.2022 по 10.2023
(10 місяців)
Jeisoni, Дистанційно (Легка промисловість)
#1. Вступ
Ніша: виробник-дизайнер жіночого класичного одягу.
Задача: Просування магазину-виробника за допомогою таргетованої реклами на індивідуальний відшив одягу.
#2. Результати:
- стабільно отримували 250+ заявок на продаж та індивідуальний відшив костюмів за ціною 1-1,5$
- збільшення кількості продажів з середнім чеком за одиницю понад 10 000 грн.
Таргетолог
з 09.2022 по 10.2024
(2 роки 1 місяць)
Мій Девайс, Тернопіль (Роздрібна торгівля)
#1. Вступ
Ніша: локальне просування магазину з продажу техніки Apple.
Задача: почати отримувати продажі через онлайн.
#2. Результати:
- Стабільно отримуємо десятки заявок в день на покупку техніки Apple або ремонту
- Стабільні продажі техніки онлайн на >250 000 грн щомісяця
Таргетолог
з 07.2022 по 06.2023
(11 місяців)
Bags Love You, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
1 500 000 грн прибутку в ніші жіночих брендових аксесуарів для Bags Love You
#1. Вступ
Ніша: Інстаграм магазин оригінальних сумок, взуття, аксесуарів, Dyson.
Задача: перезапустити з нуля Інстаграм сторінку, набрати аудиторію та вийти на стабільні продажі.
#2. Процес
- Проведено аналіз ніші та портрету ЦА.
- Прорахована юніт-економіка для побудови рентабельних рекламних кампаній.
- Створено тексти та візуали для реклами.
- Регулярна оптимізація ставок і креативів.
- Боротьба з блокуваннями через побудову резервних акаунтів і системи довіри.
- Після стабілізації результатів поступово масштабували бюджет на рекламу.
- Оновлено візуал акаунту.
- Додано обличчя бренду та покращено сторіз.
- Створено скрипт для роботи в Direct, що збільшив продажі в 4 рази.
#3. Результати:
Отримані продажі: 144
Середня ціна заявки: 1,88$
Середня ціна продажу: 12,54$
Конверсія в продаж: 10%
Виторг: 41 380$ (~1 507 000 грн)
ROAS: 12,54
Зростання активності на акаунті та кількості підписників
#4. Висновки
У ніші преміальних аксесуарів недостатньо просто запустити рекламу.
Для досягнення результату потрібен комплексний підхід: якісний візуал, сильна персоналізація бренду, грамотне ведення Direct і регулярна оптимізація реклами.
Завдяки системній роботі вдалося вийти на стабільний прибуток понад 1,5 млн грн.
Таргетолог
з 05.2020 по нині
(5 років 3 місяці)
Фрілансер, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
Працюю у інтернет маркетингу з 2020 року.
З того часу - 80+ реалізованих проектів, зокрема у нішах e-commerce, інстаграм магазини, B2B, послуги та інші. Більшості з цих проектів я допоміг заробити десятки і навіть сотні тисяч доларів прибутку.
Переваги роботи зі мною:
1. Комплексний підхід - адже причина відсутності продажів може бути зовсім не у рекламних кампаніях. Тому я глибоко занурююсь у бізнес та усі бізнес процеси своїх клієнтів за межами рекламного кабінету.
2. Відповідальність за результат - зацікавлений у розвитку бізнесу своїх клієнтів, так ніби це мій власний бізнес, тому клієнти працюють зі мною 10+ місяців.
3. Робота над конкретною ціллю і досягнення саме окупності рекламних інвестицій, що підтверджені твердими результатами.
4. Я допомагаю бізнесу зробити х2, х3, х…. в доході від початкових результатів!
Освіта
Тернопільський Інститут Соціальних та Інформаційних Технологій
Економіка підприємства, Тернопіль
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
FB 0-100 від Владислава Лиманюка
2021, 2,5 місяці
Сертифікат
"Пухнастий снайпер" - Владислава Плужниченко
2021, 2,5 місяці
Сертифікат
Targetorium
2022, 2 місяці
Edu.Pro, e-commerce Media Buyer Дмитра Прискоки
2023, 3 місяці
ЕКОСИСТЕМА: Маркетинг, просування, лідогенерація, продажі - Аміран Санайя
2023, 3 місяці
Creative Strategy (Курс по креативній стратегії), Івана Матвеева
2023, 3 місяці
ChatGPT, Іван Матвеев
2023, 2 місяці
Поглиблений SMM від Тимофія Філатова
2024, 3 місяці
Growth Hacking від Targetorium
2024, 3 місяці
Знання і навички
- Google Analytics
- Meta ads
- Аналіз продажу
- Налаштування контекстної реклами
- Маркетинг
- Ведення E-commerce проєктів
- Facebook Ads Manager
- Digital-маркетинг
- SMM
- Уміння аналізувати
- Google Ads
- Ведення соціальних мереж
- Розробка маркетингової стратегії
- Цілеспрямованість
- Комунікабельність
- Орієнтація на результат
- Аналітичне мислення
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Рекомендації
Семенченко Олександр
Власник, Up&Forward
Додаткова інформація
Посилання на мій Telegram: https://t.me/vasyl_shyshka
Інші резюме цього кандидата
- PRO
20 000 грн
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Таргетолог, Mon_blance, 3 місяці
- Таргетолог, Смак Життя, 3 місяці
Схожі кандидати
-
Трафік-менеджер
40000 грн, Дистанційно -
Трафік-менеджер
Дніпро, Запоріжжя , ще 4 міста -
Менеджер з реклами
Дистанційно -
Спеціаліст з реклами
35000 грн, Дистанційно -
PPC Specialist, менеджер, оператор чата, технічний спеціаліст
Дистанційно -
Інтернет-маркетолог
35000 грн, Запоріжжя, Дистанційно