• PRO

Олена

Бухгалтер із заробітньої плати

Розглядає посади:
Бухгалтер із заробітньої плати, Direct-менеджер, Менеджер з персоналу, Інспектор відділу кадрів, Бухгалтер з заробітної плати
Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку

з 06.2012 по 07.2024 (12 років 1 місяць)
Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, Вінниця (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Нарахування заробітної плати, відпусток, лікарняних
- Призначення та звільнення працівників
- Робота з вебпорталом щодо лікарняних листів
- Формування заявок на отримання допомоги з тимчасової втрати працездатності
- Ведення табелів обліку робочого часу
- Формування і видача довідок працівникам
- Консультування з питань оплати праці
- Підготовка звітності та ведення кадрових документів

Секретар

з 09.2011 по 03.2012 (6 місяців)
ТОВ «Аквавіт-А», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Прийом дзвінків, оформлення заявок
- Адміністративна підтримка керівництва

Офіс-менеджер

з 09.2010 по 03.2011 (6 місяців)
АН «Абсолют-СВ», Вінниця (Нерухомість)

- Робота з клієнтами та обробка запитів
- Супровід угод з оренди
- Ведення бази нерухомості, публікація оголошень, показ об'єктів

Диспетчер

з 08.2008 по 08.2009 (1 рік)
ДП «СМЕД ВДАІ УМВС України у Вінницькій області», Вінниця (Державні організації)

- Прийом дзвінків та заявок
- Ведення журналів та облік інформації

Освіта

Вінницький національний технічний університет

Менеджмент організацій, Менеджер з фінансово-кредитної діяльності, Вінниця
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

По закінченню навчання отримала диплом магістра

Додаткова освіта та сертифікати

Як діяти далі: Державним службовцям про сталий розвиток

2021

Державним службовцям про державну службу

2022

Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів

2023

Основи кібергігієни

2021
Сертифікат

Цифрові держслужбовці

2023
Сертифікат

Цифрограм 2.0 для громадян

2021
Сертифікат

Знання і навички

  • SMM
  • Ведення CRM
  • Комунікабельність
  • Пунктуальність
  • Дисциплінованість
  • Чесність
  • Продуктивність
  • Наполегливість
  • Висока працездатність
  • Надійність
  • Гарна памʼять
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Відповідальність
  • Ведення документації
  • Привітність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Ведення соціальних мереж
  • Знання офісних програм
  • Уважність

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

•Володію глибокими знаннями кадрового діловодства, законодавства про працю, ведення табелів обліку робочого часу, лікарняних, відпусток, архівування справ.
•Маю досвід роботи у державній установі, дотримання інструкцій, термінів та звітності — моя сильна сторона.
•Знаю основи бухгалтерського обліку та нарахування заробітної плати.
•Володію офісними програмами.
•Вмію швидко навчатися, адаптуюсь до нових умов роботи, ввічлива у спілкуванні, уважна до деталей.
•Стресостійка, вмію працювати з великим обсягом інформації, виконую роботу вчасно і якісно.
•За потреби швидко оновлю знання, готова до додаткового навчання або курсів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: