• Файл

Анастасія

Психолог

Розглядає посади: Психолог, Спеціаліст з комунікацій, Фасилітатор
Вік: 23 роки
Місто проживання: Ромни
Готовий працювати: Дистанційно, Ромни, Черкаси
Розглядає посади:
Психолог, Спеціаліст з комунікацій, Фасилітатор
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Ромни
Готовий працювати:
Дистанційно, Ромни, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Молодий фахівець у галузі психології з досвідом роботи в інклюзивному
середовищі. Маю знання та навички надання психологічної підтримки дітям,
підліткам та родинам у кризових ситуаціях.
ПІБ: Козій Анастасія Дмитрівна
Дата народження: 16.11.2002
Місто: Ромни
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: Вересень 2009 – травень 2020 Роменська загальноосвітня школа
ІІІ ступенів №11. Повна середня загальна освіта.
Вересень 2020 – червень 2024 Сумський державний університет,
Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій. Спеціальність:
Психологія. Ступінь: Бакалавр (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
1. Вересень 2024 – навчальний семінар (15 годин) «8 крокова
програма по роботі з втратою для дорослих, дітей та підлітків»
2. Січень-лютий 2024 – дистанційний тренінговий курс «Особливості
надання соціальних та реабілітаційних послуг повнолітнім особам з
інтелектуальними порушеннями в умовах воєнного стану», Всеукраїнська
громадська організація «Коаліція захисту прав осіб з інвалідністю внаслідок
інтелектуальних порушень», м. Київ;
3. Лютий-березень 2024 – «Школа профорієнтологів», навчання у
рамках благодійної програми профорієнтації підлітків-сиріт;
4. Березень 2024 – курс «Перша психологічна допомога в екстрених і
кризових ситуаціях»;
5. Березень 2024 – курси підвищення кваліфікації «Психологічна
допомога в умовах війни» від Міжнародного інституту психології, м. Київ;
6. Липень 2024 – курс від Інтелект Сумщини «Психологічні
особливості переживання воєнного конфлікту: чинники стійкості та
згуртованості на рівні громад»;
7. Березень 2025 – онлайн-тренінг «З фронту до родини: як знайти
спільну мову після пережитого, подолати мовчання, роздратування та
непорозуміння»;
8. Квітень 2025 – онлайн-курс «Спільна мета: підтримка родин
військовослужбовців».
9. Серпень 2025 – онлайн-курс «Запобігання сексуальній експлуатації
та сексуальним знущань (PSEA)»
10. Серпень 2025 – онлайн-курс Мінімальні стандарти захисту дітей від
Humanitarian Leadership Academy
11. Жовтень 2025 – тренінг «Організація і проведення групових заходів
з психосоціальної підтримки: підходи, техніки та практичні інструменти», м.
Львів, від Street Child Ukraine.
12. Жовтень-листопад 2025 – тренінг «Проведення груп підтримки для
вразливих категорій населення» + 10 годин групової супервізії від БФ «Право на
захист» за підтримки Швейцарії через Швейцарську агенцію з розвитку та
співробітництва.
13. Листопад 2025 – тренінг «Перша психологічна допомога» -
Psychological First Aid – First Responder від Національної Психологічної Асоціації
України, From the People of Japan, UNDP.
14. Грудень 2025 – тренінг «Рівний доступ під час гуманітарного
реагування» та «Основи взаємодії з травмою» від Street Child Ukraine, с. Поляна.
15. Грудень 2025 – тренінг «Безпечний простір: розуміння та реагування
на гендерно зумовлене насильство в роботі з молоддю» від UNICEF та БО Світло
Надії.
Досвід роботи: ЗДО №9 «Фіалка», м. Ромни. Практичний психолог та
асистент вихователя дитини з ООП. Період: з вересня 2024 – серпень 2025.
ГО «Охтирський молодіжний центр» Простір Дружній для дітей та молоді
м. Ромни. Період: з серпня 2025 – дотепер.
Обов’язки в ЗДО №9 «Філка»: проведення психодіагностики,
психопрофілактики, психокорекції у роботі з дітьми дошкільного віку.
Супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному
середовищі. Робота з батьками та педагогами, психопросвітницька діяльність.
Використання ігрових, арт- та тілесноорієнтованих технік.
Обов’язки в ГО «Охтирський молодіжний центр» Простір Дружній
для дітей та молоді м. Ромни: проведення індивідуальних консультацій дітей і
підлітків, збір запиту та оцінка емоційного стану, надання рекомендацій дитині
та батькам, проведення групових та арт-терапевтичних занять, використання
ігрових і творчих методів, забезпечення безпечної атмосфери у групах, надання
першої психологічної допомоги у складних ситуаціях, психоемоційна
підтримка дітей і молоді, спостереження за поведінкою та станом дітей у
просторі, виявлення ознак стресу чи небезпечних проявів, направлення до
додаткових спеціалістів за потреби, ведення документації та звітів, фіксація
динаміки стану дитини, співпраця з батьками, педагогами і волонтерами,
надання рекомендацій для підтримки дитини вдома, розробка й проведення
заходів та майстер-класів, підготовка матеріалів і анонсів, підтримка
безпечного та дружнього простору, профілактика конфліктів та булінгу,
дотримання етичних норм психолога, участь у навчаннях, тренінгах і
супервізіях, підвищення професійної компетентності.
Професійні навички:
Психодіагностика: володіння методиками оцінки психоемоційного
стану, особистісних характеристик та вікових особливостей дітей і підлітків.
Психопрофілактика: планування й проведення заходів, спрямованих на
попередження психологічних труднощів та зміцнення психічного здоров’я.
Психопросвіта: проведення лекцій, занять і інформаційних сесій щодо
психічного здоров’я, стресостійкості та навичок самодопомоги.
Розробка програм: створення та впровадження корекційно-розвивальних
і соціально-психологічних програм для дітей, підлітків та батьків.
Комунікаційні навички: ефективна взаємодія з клієнтами різного віку,
володіння техніками активного слухання, уміння швидко встановлювати
контакт.
Комп’ютерні навички: впевнений користувач ПК, володіння
програмами для ведення документації, аналітики та дистанційної роботи.
Мовні навички: українська – рідна, англійська – середній рівень.
Професійні інтереси:
– Дитяча та підліткова психологія;
– Інклюзивна освіта та супровід дітей з ООП;
– Розробка та проведення тренінгових програм;
– Психопросвіта та підвищення обізнаності про психічне здоров’я;
– Кризове консультування;
– Арттерапія, ігротерапія;
– Робота з метафоричними асоціативними картами (МАК).
Про себе: відповідальна, емпатійна, уважна до деталей. Легко
встановлюю контакт з дітьми, підлітками та дорослими, вмію створювати
атмосферу довіри й безпеки. Швидко адаптуюсь до нових умов та завдань,
гнучко реагую на зміни. У роботі дотримуюсь професійної етики та меж. Маю
вміння зберігати спокій у напружених ситуаціях та раціонально діяти в умовах
підвищеного емоційного навантаження. Орієнтована на командну роботу,
розвиток професійних компетентностей і надання якісної підтримки дітям та
їхнім родинам.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: