• Файл

Оксана

Керуючий магазином

Розглядає посади: Керуючий магазином, Начальник відділення
Вік: 33 роки
Місто: Шепетівка
Розглядає посади:
Керуючий магазином, Начальник відділення
Вік:
33 роки
Місто:
Шепетівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пилипенко Оксана Василівна
​ Керуючий, керівник філіалу, директор, від 28000 грн/міс., повна зайнятість

Дата народження: 9 липня 1992 (32 роки)
Місто: Обухів, Українка
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
​ Досвід роботи
​ Керуючий магазином
з 10.2018 по 10.2022 (4 роки)
ТОВ "Retail Group" (Ритейл)
Організація безперебійного торгового процесу.
Успішний антикризовий досвід роботи з двома збитковими об'єктами. Аналіз проблематики роботи, аналітика проблемних показників, створення та виконання плану заходів з покращення ситуації.
Показники поточні. Планування, аналіз, виконання. Прогнозування виконання показників. Динаміка like to like, визначення проблемних зон. Вплив. Нестандартні підходи.
Показники фінансові. Аналітика і повний розбір фінансового результату ввіреного магазину. Детальний звіт P&L. Бюджетування.
Розвиток мережі. Відкриття магазину. Участь в інженерно-проектних роботах. Управління процесом реалізації за підпорядкування профільних внутрішніх департаментів.
Ритейл. Знання обладнання і норм, розуміння методів і способів ведення бізнесу сфери сучасного ритейлу. Участь в новітніх операційних, виробничих та IT проектах. Розуміння інженерної складової. Робота з підрядними організаціями.
Участь в розробці мотиваційних частин (KPI), посадових інструкцій, розробка категорійних вимог. Контроль персоналу, графіки. Контроль ведення касової дисципліни. Вдосконалення таймінгів змін. Підбір персоналу, адаптація. Опис лінійної посади з подальшою оптимізацією. Навчання та контроль виконання стандартів компанії. Мотивація. Робота із запереченнями.
Операційна робота. Ідеальне знання кожного операційного процесу сучасного рітейлу. Постійне їх вдосконалення. Систематизація, упорядкування, автоматизація. Розуміння важливості продуктивності праці усіх ланок за сталого рівня якості послуги.
Контакт із представниками державних контролюючих органів. В межах магазинів - виробничі потужності: Держспожив, HAASP. Податкова. Ідеальні показники внутрішніх аудитів.
Сукупно 30 підлеглих на магазині.
Товарні потоки. Аналіз рівня SL. Формування оптимального запасу. Формування замовлень. Маска замовлень. Одна з першочергових цілей - безперебійна наявність товару на полиці. Робота з аутами, оверами, проблемним запасом. Імплантація товару в торгівельній залі, планограми. Контроль термінів придатності як процес. Витратні матеріали.
Участь у формуванні асортиментних матриць. Моніторинги конкурентів. Формування цінової політики під умови кожного конкретного магазину, в т.ч. в умовах жорсткого конкурентного середовища.
Розуміння способів збільшення товарообігу та рівня прибутковості об'єкту вцілому. Участь у формуванні промо-заходів. Ідеальний рівень списання, проблемних товарних запасів. Інвентаризації. Облік. Документообіг. Робота зі збереження ТМЦ. Охоронні підходи, методи, системи.

​ Заступник керуючого магазином
з 07.2017 по 10.2018 (1,5 роки)
ТОВ "Retail Group" (Ритейл)
Досягнення:
- Мотивація персоналу, створення комфортного середовища для роботи.
- Підвищення якості підбору персоналу, його навчання і адаптації.
Результат – зменшення плинності кадрів з 40% до 8%. Досягнене чітке розуміння персоналом кола своїх обов’язків.
- Реалізовано функцію навчання і контролю профільних продавців.
Результат – зменшення обсягів списання, входження в допустимий відсоток , підвищення продуктивності праці.
- Оптимізація графіків робочого часу персоналу.
- Перерозподіл функцій, оптимізація зон відповідальності лінійного персоналу.
- Підвищення якості обслуговування, зменшення кількості конфліктних ситуацій.
- Оптимізація роботи зі складом магазину.
Результат – кінцеве збільшення товарообігу майже в два рази, розширення штату, додавання кас.

Основна мета діяльності – організація оптимального і якісного безперебійного торгівельного процесу магазину.
Основні задачі, функції и обов’язки:
1. Персонал. Організація і управління ефективною роботою всього персоналу магазину. Підбір і адаптація, контроль виконання стандартів компанії.
2. Торгівельна зала. Організація і контроль якісної викладки товарівіи оформлення акцій, контроль термінів придатності та якості товару, упаковки. Вирішення конфліктних ситуацій, прийняття мір по їх запобіганню.
3. Приймання товару, склад. Організація и контроль правильного процесу приймання і відправки товарів і обладнання, а також їх розміщення, зберігання. Організація й участь в інвентаризаціях.
4. Забезпечення контролю зберігання ТМЦ. Забезпечення коректного ведення касової дисципліни, проведення інкасацій. Повернення товару. Контроль дотримання продавцями розрахунково-касової дисципліни. Перешкоджання несанкціонованому виносу ТМЦ. Взаємодія з охороною.
5. Забезпечення і контроль коректного ведення облікової бази даних. Замовлення. Робота з ТЗД. Переоцінки, табель, претензії до РЦ. Контакт з центральним офісом.
6. Забезпечення контролю стану обладнання, торгівельних і складських приміщень. Забезпечення виконання техніки безпеки.
7. Додаткові функції, що пов’язано із відсутністю на робочому місці керуючого магазином. Взаємодія із вищим керівництвом у встановлених випадках і порядку.
​ Освіта
​ Вища
з 07.2013 по 07.2015
Національний університет біоресурсів та природокористування України, факультет агробіологічний, кафедра ґрунтознавства. Магістр, Київ.
​ Середня спеціальна
з 07.2009 по 07.2013
Національний університет біоресурсів та природокористування України, Бакалавр кафедри агрохімія та ґрунтознавство, Київ.
​ Особистісні якості
​ - відповідальність, компетентність, цілеспрямованість, високий рівень навчання;
​ - вміння чітко та ефективно організувати процес;
​ - організаторські здібності, комунікабельність;
​ - самостійне й швидке прийняття адекватних рішень, в т.ч. и в стресових ситуаціях, прийняття відповідальності за них;
​ - енергійність, реально високий рівень працездатності.
​ Знання мов
Українська — експерт
Англійська — початкова
​ Додаткова інформація
Ціль пошуку – керуюча посада в системній компанії. З основних критеріїв – робота біля домівки та взаємоповага із вищим керівництвом, реакція на мої пропозиції з покращення операційних моментів.
Готова виконувати і додаткові ролі в межах робочого часу з відповідними встановленими доплатами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: