• Файл

Олексій

Директор з маркетингу

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЕКСІЙ КУЛИК

Контактна інформація:
м. Київ, вул. О. Архипенка, буд. 6-Б, кв. 162
Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 27 жовтня 1975
Сімейний стан: розлучений, сину 20, доньці 14 років
Військовий статус: військової спеціальності та квитка не маю

Маркетинг (B2C): розробка та реалізація маркетингової стратегії та
позиціонування; кількісні та якісні дослідження ринків та споживачів; створення та
розвиток брендів; управління маркетинговими комунікаціями, планування та
реалізація ATL та BTL кампаній, медіа-планування; розробка та виробництво
різних видів рекламних матеріалів
Маркетинг (B2B): брендинг, дослідження ринків, пошук та укладання договорів з
новими постачальниками, управління дистриб'юторами та комунікація з
Ключова клієнтами
інформація: Digital-маркетинг: створення продаючих сайтів, лендингів та автоматичних вирв
продаж для будь-яких видів бізнесу; постановка завдань та управління
командою: копірайтер, дизайнер, програміст, SMM -менеджер, PPC- та SEO -
фахівцями; управління соц.мережами , створення продаючого та вірусного
контенту
Робота з клієнтами в рекламних агентствах: контроль та супровід проектів,
управління командою екаунтів, арт-директорів та копірайтерів, вирішення
конфліктних ситуацій, розвиток бізнесу та збільшення обороту по клієнтах
Старт-апи / побудова команд: створення та мотивація робочих груп, команд та
компаній з нуля, ефективне управління бізнесом
Бізнес-процеси: бізнес-планування, оптимізація бізнес-процесів, впровадження
CRM -систем; інвестиційний аналіз

Освіта: Європейський Університет Фінансів та Інформаційних технологій
1995 – 2000 Менеджменту та Бізнесу (УФІМБ) Спеціальність: фінанси та кредит.
Кваліфікація: спеціаліст

Досвід роботи:

вересень 2019 – Корпорація Нерухомості РІЄЛ, https://riel.ua/ Львів та Київ
по сьогодні Директор з маркетингу та ПР, 10 осіб у прямому підпорядкуванні
1. Управління всім маркетинг-міксом та ПР компанії
- лідогенерація (онлайн + офлайн)
- аналіз ефективності рекламних кампаній
- ПР-стратегія та коммунікації
2. Запуск нових проектів компанії
- аналіз нових ділянок, вироблення пропозицій для керівництва щодо доцільності
початку проектів на них
- формування продукту: набір УТП та переваг житлового комплексу
- контроль розробки візуалізацій ЖК (екстер'єри та МОПи)
- контроль створення рекламних матеріалів ЖК
- контроль відкриття відділів продажу на об'єктах
Олексій Кулик
3. Розробка та затвердження річної маркетингової стратегії
- діджитал
- офлайн
- ПР
4. Контроль виконання планів продажу ( місяць, квартал , рік)
5. Аналіз конкурентів та клієнтів
6. Дослідження (онлайн та офлайн)
7. Інновації (VR- тури , new media)
8. Управління персоналом (набір, адаптація, розвиток персоналу відділу)
Основні досягнення:
• запуск нового сайту Корпорації https://riel.ua/ - найкращого рішення у сфері
нерухомості в Україні https://bit.ly/3DGObsX
• виконання та перевиконання плану продажів до першої хвилі COVID, швидке
перенастроювання маркетинг-міксу в умовах спаду викликаного COVID,
повернення до планових показників продажів через 2 місяці епідемії

вересень 2017 – УКРБУД, http://ukrbud.ua, забудовник №1 у Києві
вересень 2019 Директор з маркетингу, 8 осіб у прямому підпорядкуванні, 10 у непрямому
1. Розробка та планування рекламних кампаній та акцій
- механіка, умови, креатив (радіо, зовнішня реклама, ТБ), медіа-планування
- аналіз ефективності рекламних кампаній
- контроль розміщення реклами каналами
- Івенти та партнерські проекти
2. Запуск нових проектів компанії
- формування продукту: набір УТП та переваг житлового комплексу
- розробка візуалізацій ЖК (екстер'єри та МОПи)
- створення рекламних матеріалів та розробка спільних рекламних кампаній
системи розумного будинку CLAP http://clap.ua
- адаптація наявних матеріалів для тач-столів, ВР, сайту
- запуск відділів продажу на об'єктах, оформлення парканів, банери тощо.
3. Розробка та затвердження річної маркетингової стратегії
- іміджева реклама
- житлова нерухомість
- комерційна нерухомість
4. Аналіз продажів житлової та комерційної нерухомості ( дзвінки, угоди ,
обсяг продажів)
5. Аналіз конкурентів та клієнтів
6. Дослідження (онлайн та офлайн)
7. Інновації ( VR -тури, touch -столи, проекц.ролики, new media)
8. Управління персоналом (набір, адаптація, розвиток персоналу відділу)
Основні досягнення:
• запуск кампанії «довга розстрочка» у липні 2018 року - приріст продажів
влітку, найкращі показники за всю історію продажів
• проведення глибокого якісного дослідження покупців нерухомості (компанії та
конкурентів) результати якого допомогли доопрацювати позиціонування
бренду Укрбуд та його продуктів (три класи житлових комплексів)
• найкраща команда маркетингу у сфері будівництва 2018 EFFIE

Лютий 2016 – Royal Estate - продаж нерухомості за кордоном (Туреччина, Іспанія, Болгарія)
червень 2017 Керуючий партнер

жовтень 2013 – WOW ! Consulting – консалтинг у сфері продажу та маркетингу
серпень 2017 Керуючий партнер
• Клієнти: будівельна компанія Royal House (Британський Квартал, Нова Англія);
Клініка АЦМД/Медокс; Мережа діагностичних центрів МДЦ Експерт; Агентство
закордонної нерухомості Hayat Estate; Філіп Морріс Україна; Нова Пошта
Інтернешнл , VeloOnline та інші (більше 30 компаній)

Олексій Кулик 2
січень 2013 – Full Contact, http://fullcontact.com.ua , BTL- агенція
вересень 2013 Директор з роботи з клієнтами, 5 еккаунт-менеджерів у підпорядкуванні
• Управління проектами щодо існуючих клієнтів (Київстар, Electrolux, Johnson &
Johnson, Kraft Foods та ін.)
• Розвиток клієнтів, збільшення білінгів

листопад 2011 – Sahar, www.sahar.ua, креативне рекламне агентство
грудень 2012 Директор з роботи з клієнтами, 2 еккаунт-менеджери у підпорядкуванні
• Управління проектами за всіма існуючими клієнтами: Агромарс (ТМ Гаврилівські
курчата) , Velcom (білоруський мобільний оператор №1), Техносила (російський
ритейлер побутової техніки), Перша Приватна броварня, Santa Bremor та ін.
• Виграно тендер на розробку позиціонування, пакування та проведення запуску нової
торгової марки горілки в Білорусі – ТМ «Сябри» (через рік після запуску зайняла 2%
сегмента середній +)
• Збільшення обороту щодо існуючих клієнтів на 20% за півроку
• Розвиток клієнтів, розробка нових проектів для клієнтів

квітень 2010 – Foodaworld Marketing PTE Ltd., www.maccoffee.com.ua, торгові марки MacCoffee,
липень 2011 MacChocolate
Маркетинг-менеджер, 1 особа у підпорядкуванні
• Управління всією маркетинговою та рекламною діяльністю компанії
• Планування та реалізація ATL та BTL кампаній на підтримку Національної промо-
кампанії 2010 (ТВ, зовнішня реклама, розміщення додаткових місць у ключових
торгових мережах, розробка POSM, тощо) у стислі терміни
• Проведення кількісного дослідження споживачів у категорії розчинних кавових
напоїв 3в1 (3300 споживачів у всіх обласних центрах)
• Перезапуск ТМ "MacChocolate" (відмова від деяких SKU, зміна дизайну упаковки,
зміна рецептури напоїв, виходячи з конкуренції на ринку)
• Аудит бренду MacCoffee, розробка пропозицій щодо репозиціонування
• Співпраця зі штаб-квартирою в Сінгапурі з розробки нових продуктів, тестування
смакових якостей, розробка та тестування упаковки тощо

березень 2006 – MacHOUSE, www.machouse.ua , торгово-виробнича компанія (повний спектр
березень 2010 поліграфічного обладнання та витратних матеріалів, відео обладнання)
Директор з маркетингу, 6 осіб у підпорядкуванні
• Виведення маркетингу у компанії на новий рівень
• Встановлення планів та контроль роботи менеджерів з маркетингу кожного з
напрямків (поліграфія, відео, цифрові системи)
• Пошук та переговори з новими постачальниками (Туреччина, Англія, Китай,
Німеччина, Тайвань)
• Підготовка до впровадження ERP та CRM-систем, опис бізнес-процесів (ARIS)
• Проведення ребрендингу компанії у 2007 році
• Перезапуск веб-сайту компанії (осінь 2007)
• Проведення досліджень ринків та оцінки задоволеності клієнтів
• Поліпшення роботи зі ЗМІ (виділення PR-функції в окремий напрямок)
• Підбір та розвиток персоналу у відділі маркетингу

лютий 2005 – «Креатив Медіа Сервіс», рекламне медіа-агентство, проект російської рекламної
січень 2006 групи «Сорек»
Генеральний директор, штат – 20 осіб
• Створення дочірнього підприємства в Україні " з нуля "
• Підбір персоналу, налагодження роботи відповідно до індустріальних стандартів та
стандартів материнської компанії
• Обслуговування основних клієнтів (Samsung, Esse) із зовнішньої реклами та преси
• Створення стандартних процесів обслуговування клієнтів у зовнішній рекламі
• Створення картки бізнес-процесів, впровадження посадових інструкцій
• Управління адміністративно-господарською діяльністю підприємства
• Впровадження управлінського обліку з урахуванням 1С
• Вирішення всіх поточних господарських питань
Олексій Кулик 3
квітень 2004 – «Балтика-Україна» (дочірнє підприємство ВАТ «Пивоварна компанія «Балтика»,
лютий 2005 http://www.baltika.ru/, Росія)
Генеральний директор, штат – 12 осіб
• Створення дочірнього підприємства в Україні " з нуля "
• Пошук та запуск у роботу складу у м. Києві з необхідною інфраструктурою
• Підбір персоналу, налагодження роботи ДП відповідно до стандартів
материнської компанії
• Проведення та управління національними рекламними, BTL та HoReCa кампаніями
(зростання продажів до 30% за окремими напрямками)
• Запуск нових сортів пива в Україні
• Розробка та здійснення збутової стратегії, робота з дистриб'юторами компанії за
напрямами роздрібної торгівлі та ХоРеКу, управління та контроль мерчандайзингу
• Управління поставками та логістикою, робота з митницею та залізничними
• Вирішення всіх поточних господарських питань

травень 2001 – Нафтова компанія "АЛЬЯНС-УКРАЇНА", http://www.nk-alliance.com.ua (на той
березень 2004 момент керувала Херсонським НПЗ)
Начальник Департаменту маркетингу, 2 особи у підпорядкуванні
у центральному офісі, 10 у ДП
• Розробка та реалізація стратегії просування продукції на ринку
• Моніторинг та аналіз цін конкурентів, виробників та імпортерів
• Побудова системи роботи відділу продажу та відділів маркетингу у дочірніх
підприємствах та їх взаємодії з центральним офісом (10 ДП та 3 компанії партнери
у 13 регіонах України)
• Впровадження спрощених CRM-систем у дочірніх підприємствах
• Аналіз кінцевих споживачів дрібного опту в регіонах та проведення заходів щодо
стимулювання збуту за окремими сегментами споживачів (директ-мейл,
ефективність: база клієнтів збільшена на 30%, зростання реалізації на с/г сектор
склало 3,5% попри зростання цін)
• Проведення точкових BTL-акцій для залучення нових споживачів на АЗС у регіонах
(ефект: реалізація під час акції зросла на 10%)
• Планування та проведення рекламних кампаній
• Розробка фірмового стилю компанії та рекламних матеріалів

травень 2000 – Інвестиційна компанія "Атланта Капітал"
квітень 2001 Аналітик
• Складання та супровід інвестиційних пропозицій, пошук інвесторів, робота з
клієнтами та інвесторами
• Складання оглядів галузей промисловості (кондитерської, фармацевтичної,
лікеро-горілчаної та ін.) та компаній України для клієнтів компанії; відбір найбільш
привабливих підприємств для інвестування, їх оцінка та аналіз; маркетингові
дослідження
Підготовка проекту із залучення західного інвестора для дочірньої компанії UNITEL
(провайдера послуг IP-телефонії, згодом провайдера Інтернет тощо)

липень 1998 - Інвестиційна компанія "Один Світ"
серпень 1999 Фінансовий аналітик
• Складання оглядів різних галузей промисловості України (харчова,
деревообробна, целюлозно-паперова та ін.) з метою пошуку кращих підприємств
для інвестування, маркетингові дослідження, складання інвестиційних пропозицій
для інвесторів, оцінка та аналіз стану відібраних підприємств
• Аналіз та розвиток поточних проектів компанії («Наше Радіо»)
• Фінансове планування та контроль, бізнес планування, складання бюджетів та
звітів для керівництва компанії

грудень 1997 - Міжнародна консультаційна група
червень 1998 Консультант з бізнес-планування
• Бізнес-планування в рамках кредитної лінії ЄБРР (80% проектів було
профінансовано, клієнти – відомі українські компанії – «Мономах», «Галактон»,
«Ван Пур» («Орлан») та інші)

Олексій Кулик 4
• Маркетингові дослідження (у ході досліджень було проаналізовано понад 15 видів
продукції та ринків)
• Збір та аналіз бізнес інформації для розробки проектів

жовтень 1995 - Агентство з розвитку підприємництва , Відділ підготовки проектів
грудень 1997 (проект TACIS з розвитку малого та середнього бізнесу в Україні)
Асистент з бізнес-планування
• Бізнес планування для кредитної лінії ЄБРР
• Маркетингові дослідження
• Особистий помічник для західних експертів

1993 – 1995 Робота перекладачем в НДЦ МінЕнергетики України та ISAR (еколог. фонд )

МОВИ: Англійська (С2), українська та російська – вільно
ОСОБИСТА
Креативний, цілеспрямований, організований, відповідальний
ІНФОРМАЦІЯ:

ЗАХОПЛЕННЯ: Музика, ді-джеїнг, читання, заняття спортом, подорожі

РЕКОМЕНДАЦІЇ: Будуть надані за додатковим запитом

Олексій Кулик 5

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: